Oh ja, dat stond vandaag ook op het programma.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef mootie het volgende:
Begrijp ik uit dit warrige gedoe dat ze gaan schakelen naar de winkel van Waterkoker?
En zijn er caps?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel of is dit je voorspellende aard?
d'r steunzolen zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Door simpelweg de inlegzooltjes uit haar schoenen te halen, uiteraard.
Ja, met het geluid van SV.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef mootie het volgende:
Begrijp ik uit dit warrige gedoe dat ze gaan schakelen naar de winkel van Waterkoker?
Ik gok dat ze even lang als breed is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Is het geheim hoe lang ze is?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat op de achtergrond is een "winkel"?
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel of is dit je voorspellende aard?
Gatver! Spoilers bittequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
Afblijven zei die toch!!!
[ link | afbeelding ]
Ik zie het...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
Echt alles werkt mee om van SV de zender te maken die het is.
Had je vannacht moeten horen: van de Carmina Burana naar Jan Smit. Die hoepeterhoebeterjukebox is op z'n zachts gezegd nogal merkwaardig voorgeprogrammeerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:31 schreef mootie het volgende:
En een soepele overgang van Shaffy naar Heuterdekneuterjengelzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |