Dat is-ie ook. Eerst krijg je allemaal hangjongeren met excuses die overduidelijk nep zijn (ze willen op televisie), soms ook echt met 'excuses' duidelijk gericht aan een klasgenoot die ze gepest hebben of zoquote:
quote:In het restaurant was de spanning al voelbaar: het was nog geen hecht gezin aan het verzoeningsdiner. Volgens Gerick was Carlijn meer met haar mobiele telefoon bezig dan met het gesprek. Ze had geen zin om geforceerd gezellig te gaan doen. Na het toetje was ze dan ook al snel vertrokken.
Mediation
Carlijn, Gerick en moeder Margareth hadden afgesproken dat ze gebruik zouden maken van het mediationtraject dat Het Familiediner aanbiedt. Dan kan onder professionele begeleiding iedereen zeggen wat hij op zijn hart heeft en mogelijk problemen worden opgelost. Maar omdat Gerick eerst voor langere tijd naar het buitenland zou gaan, is de afspraak uitgesteld.
Nieuwe ontwikkelingen
Sinds het diner, is er nauwelijks contact geweest. Maar genoeg om opnieuw ruzie te veroorzaken. Zonder precies op de details in te gaan, wil Gerick nog wel kwijt dat zijn moeder nu iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan. Maar de manier waarop Carlijn daar dan weer mee omgaat, vindt hij weer moeilijk. Ik heb gewoon een heel andere band met mama. Maar hij wil het niet weer zo uit de hand laten lopen: ik moet wat geduldiger zijn met Carlijn.
Carlijn, op haar beurt, heeft het nu wel gehad met haar moeder. Eigenlijk ziet ze mediation ook helemaal niet meer zitten. Het ging eigenlijk best goed met mij zonder mijn moeder. Ik ben bang dat ik haar bij zon mediation gesprek aanvlieg. Met haar broer Gerick heeft ze wel weer contact maar dat zal ook wel niet zo lang meer duren: hij zal wel weer partij kiezen voor mijn moeder.
Moeder Margareth vindt het nog steeds lief van haar jongste dochter Anneloes dat ze geprobeerd heeft het gezin weer bij elkaar te krijgen. We wachten nu eigenlijk allemaal op de mediation.
En dat is vandaag.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
21 februari komt Familiediner weer.
Ik kreeg er kippenvel van.quote:
Sneu, arm mens.quote:
En net als mijn moeder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Die oma is of was net zo oud als mijn oudste zus. 62 jaar.
quote:Als vanouds
Meteen na de opnamen, heeft Wil contact opgenomen met Tonny. Een week later kwam Tonny langs om de ruzie uit te praten. En toen bleek al snel dat er niet veel uit te praten viel. Tonny had eigenlijk geen idee waarom ze ruzie hadden en Wil gaf toe dat het probleem vooral bij hem had gelegen en dat hij daar nu spijt van had. Het werd een heel gezellige dag. Er werden weer geintjes gemaakt; alles voelde weer als vanouds.
Held van de familie
Sindsdien komen ze weer gewoon bij elkaar over de vloer. Verjaardagen worden weer gevierd en ongetwijfeld worden binnenkort de gezamenlijke hobbys mountainbiken en kleiduifschieten weer opgepakt. En Manouk is de held van de familie: dankzij haar initiatief is uiteindelijk de ruzie definitief opgelost.
Weet ik, maar dit is geen spoiler of zo, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Arcee, ik had een link gemaakt waar je dat kan lezen
Nee daar ging het mij niet om. Het is natuurlijk geen spoiler neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit is geen spoiler of zo, toch?
quote:http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12261789
Het leek allemaal zo mooi. Iedereen kwam naar het diner. Met een ‘Zand erover, er is nooit over gesproken’ maakten Ans en Jan een eind aan het slepende conflict. Maar toen de camera’s waren vertrokken, ging het toch weer mis…
Wel 2 x gooit hij de kat aan de kantquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:21 schreef Arcee het volgende:
Bert gooit zo die kat aan de kant.![]()
Geld vragen aan je familie om op hun kind te passen.En dan ook nog 120 euro per dag, echt WTF?
Inderdaad, de 2e keer het hardhandigst.quote:
picsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef epicbeardman het volgende:
Dat meisje van een van die broers, in eerste stukje van aflevering.. wat had zij een vies topje aan zeg.. zo sletterig
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef epicbeardman het volgende:
Dat meisje van een van die broers, in eerste stukje van aflevering.. wat had zij een vies topje aan zeg.. zo sletterig
alleen het laatste gezien, ze konden niet eens aangeven waarom er ruzie wasquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Het was weer een aflevering vol koppigheid!
Yep.quote:
Dit had te maken met jaloezie van de ouders ten opzichte van de schoonouders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Injetta het volgende:
Deze had ik nog niet gezien... Dus voor mij geen herhaling.
Bert had wel gelijk toen hij zei dat mensen heel vaak zeggen: de deur staat altijd open, het ligt niet aan mij... En die ander zegt het ook. Vervolgens blijven ze dus heel koppig vinden dat die ander dus die eerste stap moet zetten. Gevolg: er gebeurt nooit wat.
Triest dat die oma en opa zich niet over hun trots heen wilden zetten. Wel zitten janken dat ze het zoooo erg vinden dat ze hun kleinkinderen vrijwel nooit zien. Maar een stapje doen, kunnen ze niet opbrengen.
Dan ga je je toch afvragen aan wie het dan echt ligt.
Eerst leek het alsof die dochter en schoonzoon nogal raar hadden gedaan, maar later leek het er meer op dat het wel heel erg vanuit de ouders zelf was geredeneerd. Niet veel inzicht en open staan voor hun eigen rol in de ruzie.....
Jawel voor mij is het wel een herhaling.. Maar heb gisteren toch weer gekeken. Erg dat ie ouders van Renate niet naar het verzoeningsdiner kwamen om met hun dochter herenigd te zijn. En je kleinkinderen leert kennen..Erg jammer dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Injetta het volgende:
Deze had ik nog niet gezien... Dus voor mij geen herhaling.
Bert had wel gelijk toen hij zei dat mensen heel vaak zeggen: de deur staat altijd open, het ligt niet aan mij... En die ander zegt het ook. Vervolgens blijven ze dus heel koppig vinden dat die ander dus die eerste stap moet zetten. Gevolg: er gebeurt nooit wat.
Triest dat die oma en opa zich niet over hun trots heen wilden zetten. Wel zitten janken dat ze het zoooo erg vinden dat ze hun kleinkinderen vrijwel nooit zien. Maar een stapje doen, kunnen ze niet opbrengen.
Dan ga je je toch afvragen aan wie het dan echt ligt.
Eerst leek het alsof die dochter en schoonzoon nogal raar hadden gedaan, maar later leek het er meer op dat het wel heel erg vanuit de ouders zelf was geredeneerd. Niet veel inzicht en open staan voor hun eigen rol in de ruzie.....
Haar tenen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef DaDude1987 het volgende:
Ja idd, dacht ik ook! Wat een tetten! Je kon op een gegeven moment zelfs haar tenen door dat decolete heen zeen. Niet erg gepast idd.
Hoe laat? Ik heb geen gidsje bij de hand. En eigenlijk barst ik al van de slaap maar ja, dan wil ik het toch wel graag zien.quote:
Die heeft wel overduidelijk de broek aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:27 schreef utrecht1970 het volgende:
zooooo de schoonzus van hell, als blikken konden doden.
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Grootste fout die er bestaat: een auto verkopen aan een bekende.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
Ik ben voor het zusje. Die lul heeft gewoon geen verstand van auto's. Die Astra was al een miskleun.
fouter kan haast nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Het is echt het proto-type van de louche 2e handsauto-handelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |