Ondanks het feit dat ik ook er graag een spits bij had gezien, ben ik ook blij dat er geen "Archie Thompson" aankoop gedaan is...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:02 schreef Rucebo het volgende:
Geen nieuwe spits. En er zijn drie spitsen vertrokken in de winterstop (alhoewel Manco toch nooit speelde). Geen goede zaak...
Inderdaad... van de basisspelers van afgelopen zondag zijn er 5 spelers met 7 goals of meer(verdeeld over alle competities).. dus ik zie het probleem ook niet zo...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
Tsjongejonge wat een gepaniekeer weer![]()
![]()
Alsof onze spelers nu ineens NIET meer kunnen scoren
Komende 4 wedstrijden moeten "gewoon" 10-12 punten zijn.
Que?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
TerugVindPahlplatz
quote:
quote:
Is toch mooi.. 20 miljoen op de tribune daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]Sulejmani meteen ook oppikken en hem weer groots maken?
Pahlplatz en gecharmeerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Que?
Al zouden we best een speler van het niveau Pahlplatz kunnen gebruiken op dit moment, ik was destijds best gecharmeerd van zijn spel.
Pahlplatz is er bij mij niet een waarvan de acties zijn blijven hangen in mijn geheugenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pahlplatz en gecharmeerd?
Ik heb zelden zo'n houten klaas gezien op een veldMet zijn ingestudeerde passeeracties.
Och, zit er dik in dat we morgen weer nieuw puntverlies hebben om over te praten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef Lemming22 het volgende:
En morgen alwéér een wedstrijd. Het gaat wel snel zo, weinig tijd om na te praten over het puntverlies
We hebben geluk dat Utrecht ook niet in lekkere doen is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, zit er dik in dat we morgen weer nieuw puntverlies hebben om over te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |