1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Zelf denken ze vooralsnog van nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef 9x19 het volgende:
Dit team gaat ownen!
quote:5 N. Rosberg Mercedes Grand Prix + 40.213
6 M. Schumacher Mercedes Grand Prix + 44.163
Heeft Rosberg zich dan bewezen bij Williams als een 'goed verbeteraar' van die wagen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:11 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ga er vanuit dat Mercedes GP steeds sterker wordt dit seizoen. Brawn GP heeft vorig seizoen tot de laatste races moeten doorontwikkelen om kampioen te kunnen worden. Uiteraard had Ferrari en McLaren toen al lang en breed de handdoek in de ring gegooid. En hoe verrassend, op Vettel na, zijn dit de teams die in Bahrein voor Mercedes GP eindigden (op Button na dan).
Daarom heb ik veel vertrouwen in de toekomst. De mensen binnen dit team kunnen een auto goed doorontwikkelen.
Schumacher zei zelf dat hij dacht dat het nog 'een paar races' zou duren voor er goede resultaten geboekt werden.quote:Ik verwacht dat ze halverwege het seizoen races gaan winnen en misschien kans maken op het kampioenschap. Sowieso het constructeurskampioenschap moet bestrijdbaar zijn aangezien Schumacher en Rosberg constante rijders zijn en zodoende constant punten zullen behalen.
Volgens de mensen daar wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft Rosberg zich dan bewezen bij Williams als een 'goed verbeteraar' van die wagen?
Rosberg is een beetje de eeuwige vijfde zegmaar.quote:Sowieso het constructeurskampioenschap moet bestrijdbaar zijn aangezien Schumacher en Rosberg constante rijders zijn en zodoende constant punten zullen behalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |