ik vind homo's vies , ze gaan hun gaan maar maar ik wil het dus niet zien.quote:
Het zijn net mensen . . .quote:
Heb jij nog geneukt vandaag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:21 schreef Flammie het volgende:
Hey laten we het over neuken hebben...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:18 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet mogen hebben over dingen die hij zelf geschapen heeft . . .
Triest dat je het op zo'n manier bekijktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:21 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ik vind homo's vies , ze gaan hun gaan maar maar ik wil het dus niet zien.
vrouwen daarentegen. geen probleem mee ofzo,
een aanvraag doen voor klb?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef Snaavel het volgende:
Yay... word morgen (3 Februari) 18, moet toch even een aanvraagje doen voor KLB![]()
quote:
Hey, hij heeft een echte Calvin Klein onderbroekje . . .quote:
Vandaar dat Donthate dit topic heeft geopend.quote:
KLB?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef Snaavel het volgende:
Yay... word morgen (3 Februari) 18, moet toch even een aanvraagje doen voor KLB![]()
Holy crap wat een dramaqueenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:24 schreef Michielos het volgende:
gvd bedankt voor die pic.
Daar gaat mijn eten over de computer![]()
Waaromquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:24 schreef Michielos het volgende:
ja ik hoef het niet te zien, sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Holy crap wat een dramaqueen. Ze doen niet eens iets, voor hetzelfde geld praten ze alleen maar wat
.
Elke dag kaas uit het vuistjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep.. IK heb geneukt vandaag... Net zoals elke dag
Lekker puberaal joh..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:24 schreef Michielos het volgende:
Vertel dat maar tegen mijn etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:29 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Lekker puberaal joh..
echt..doe een beetje volwassen...
Ik neuk verschillende wijven.. heb een hele sloot die nog geneukt moeten worden.. morgen weer een zware dag dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Elke dag kaas uit het vuistjeGaat dat niet vervelen
ik heb niets tegen homosquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Triest dat je het op zo'n manier bekijkt
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ik heb niets tegen homosik wil het gewoon als hetero niet zien. Is dat vreemd?
idd. ik vraag er toch niet om? als ze het binnenskamers houden, no problem.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Wel als je niets hebt tegen de gayness van vrouwenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Aanstelleritis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja ik hoef het niet te zien, sorry![]()
wat ze binnen doen, mogen ze helemaal zelf weten maar ik kan er niet naar kijken
sure want iedereen denkt en ervaart alles precies zoals jij dat doet.quote:
dat heb ik nou met paprika, zodra ik een stukje eet ga ik meteen over mn nek, wist niet dat dat ook kon gebeuren met het kijken naar een redelijk goedgemaakte foto.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja ik hoef het niet te zien, sorry![]()
wat ze binnen doen, mogen ze helemaal zelf weten maar ik kan er niet naar kijken
Ik vind je lief.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd. ik vraag er toch niet om? als ze het binnenskamers houden, no problem.
ik ga ook niet voor iemand anders mijn chickies op de bek pakken en overdreven klef doen.
ben ik ook. Een rustige jongen (van nature) maarehh..quote:
Is wel verklaarbaar, vrouwen die met vrouwen zoenen, doet me niets, omdat ik zelf een man ben en me dus niet in zo'n persoon kan verplaatsen. Denk ik..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel als je niets hebt tegen de gayness van vrouwen
Da's puur omdat je zelf een man bent, en je onbewust bang bent dat homomannen op je vallen.
Je bent postbodequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik neuk verschillende wijven.. heb een hele sloot die nog geneukt moeten worden.. morgen weer een zware dag dus
Ja maar dat is nou weer zo stereotyperend, Je heb sommige homo's die dat misschien doen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd. ik vraag er toch niet om? als ze het binnenskamers houden, no problem.
ik ga ook niet voor iemand anders mijn chickies op de bek pakken en overdreven klef doen.
Nee, het is aanstelleritis om te eisen dat homo's alle blijk van hun seksualiteit binnen moeten houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
sure want iedereen denkt en ervaart alles precies zoals jij dat doet._______ !!!einz
Ik ben erg ontvankelijk voor kokhalzen en hiervan moet ik gewoon kokhalzen (medische aandoening).
Nee ik neem elke keer in elk stadje een ander schatje meequote:
hoeveel kikkers hebben het tot nu toe niet gered?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik neuk verschillende wijven.. heb een hele sloot die nog geneukt moeten worden.. morgen weer een zware dag dus
Dus een beetje orgasme is voor jou een elfstedentocht?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee ik neem elke keer in elk stadje een ander schatje mee
En soms bel ik die nog wel eens op.. zo van.. neuken vandaag? Alleen de echt lekkere natuurlijk
En dan geef ik ze de volle lading
Sure gastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het is aanstelleritis om te eisen dat homo's alle blijk van hun seksualiteit binnen moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |