Halloquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Pixie. stiekem ook tof (al ken ik 'r niet eens! En zij mij eigenlijk ook niet volgens mij
), maar eigenlijk ben ik zo iemand die geneigd is om hele geadoreerde mensen niet zo snel de waarderen
. Wat nu?
Schopje R&P --->quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Pixie. stiekem ook tof (al ken ik 'r niet eens! En zij mij eigenlijk ook niet volgens mij
), maar eigenlijk ben ik zo iemand die geneigd is om hele geadoreerde mensen niet zo snel de waarderen
. Wat nu?
Michielosquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef Michielos het volgende:
Ey mooie titel. Helaas zie ik jullie nooit op vechtkampen. Heb me wat meegemaakt, dit komt goed in een nieuw michielos topic morgen
en porsche; je bent een racist
Hihi, jij bent een aanwinst voor deze reeks!quote:
zoek gewoon een aantal mensen die je niet kunt waarderen en kijk of je daar beter me uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
. Wat nu?
Is dat VMBO tactiek ofzo, door iedereen een "racist" te noemen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef Michielos het volgende:
Ey mooie titel. Helaas zie ik jullie nooit op vechtkampen. Heb me wat meegemaakt, dit komt goed in een nieuw michielos topic morgen
en porsche; je bent een racist
studierichting: havoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is dat VMBO tactiek ofzo, door iedereen een "racist" te noemen?
1 Post waar ik opschep... Ik wacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
studierichting: havo
ophouden met opscheppen dus. Zelf ben je ook niet de slimste
bichslap!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is goed , wacht maar domboquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
1 Post waar ik opschep... Ik wacht.
Komt dat bewijs nog?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bewijs van kut neger en stink neger?
En zeg nou niet dat ik niet verder kom, want jij weet niet eens dat er achter elke zin een punt( . Zo'n ding) moet.
Er zijn ook genoeg VWO'ers die naar het HBO gaan hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
De luiste wel ja.. VWO'ers zijn slim en VMBO'ers zijn goed met hun handen. JIj bent een soort nietsnut. Havo is voor luie mensen die hierna naar het HBO (HAHAHAHAHA) gaan
Wat een klote gezeik weer tsjonge jongequote:
Ja, voornamelijk de slechtere VWO'ers die een luie studie willen doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg VWO'ers die naar het HBO gaan hoor
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wat een klote gezeik weer tsjonge jonge
Vecht het lekker uit op het schoolplein
quote:
Tief jij lekker op met je vechtkampenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr.. ik ben dodelijk en heb in vechtkampen gezeten.. dat wil ie niet meemaken hoor
Porsch is gewoon een vriend van Ramazanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr.. ik ben dodelijk en heb in vechtkampen gezeten.. dat wil ie niet meemaken hoor
Doe eens ff normaal tegen Michielosquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:12 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Tief jij lekker op met je vechtkampen
Ik geloof dat ik jou nog omleg met 1 simpel klapje. Internet opschepper.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal tegen Michielos
Hoiquote:
Doe eens ff normaal tegen mijquote:
Hoi Apuleiusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef Apuleius het volgende:
WÁT een mongolen topic, sjézus zeg.²
wie zegt dat het niet normaal bedoelt is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal tegen Michielos
HAHAHAHAHAAHAHquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou nog omleg met 1 simpel klapje. Internet opschepper.
Koko.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hihi, jij bent een aanwinst voor deze reeks!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAAHHAHAAHHAAH
als iemand als jij (een niet pro vechter) mij 1 keer krijgt geraakt, krijg je van mij 10 euro 16 jarig sukkeltje
Straks, eerst gaykiss plaatjes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:15 schreef poqpoq het volgende:
twizu twizu twizuuuuuuu
gaan we nog evangeline posten
De brandweer maakt het uitquote:
quote:
Hey vriend, mag jij dat wel van God?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Zullen we het nu gewoon weer over Bier Tieten en neuken hebben
ja echt hèquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
godquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hey vriend, mag jij dat wel van God?
NEE moedig hem nou niet aan pixie. Gay is in zijn ogen mannelijk hè, BAH, lesbisch is wel oke ja ja okquote:
Waarom zou ik het niet mogen hebben over dingen die hij zelf geschapen heeft . . .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hey vriend, mag jij dat wel van God?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Hey, de bashing is over . . .quote:
Homo's zijn hetzelfde als lesbo'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:18 schreef poqpoq het volgende:
[..]
NEE moedig hem nou niet aan pixie. Gay is in zijn ogen mannelijk hè, BAH, lesbisch is wel oke ja ja ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |