Hoiquote:
Doe eens ff normaal tegen mijquote:
Hoi Apuleiusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef Apuleius het volgende:
WÁT een mongolen topic, sjézus zeg.²
wie zegt dat het niet normaal bedoelt is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal tegen Michielos
HAHAHAHAHAAHAHquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou nog omleg met 1 simpel klapje. Internet opschepper.
Koko.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hihi, jij bent een aanwinst voor deze reeks!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAAHHAHAAHHAAH
als iemand als jij (een niet pro vechter) mij 1 keer krijgt geraakt, krijg je van mij 10 euro 16 jarig sukkeltje
Straks, eerst gaykiss plaatjes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:15 schreef poqpoq het volgende:
twizu twizu twizuuuuuuu
gaan we nog evangeline posten
De brandweer maakt het uitquote:
quote:
Hey vriend, mag jij dat wel van God?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Zullen we het nu gewoon weer over Bier Tieten en neuken hebben
ja echt hèquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
godquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hey vriend, mag jij dat wel van God?
NEE moedig hem nou niet aan pixie. Gay is in zijn ogen mannelijk hè, BAH, lesbisch is wel oke ja ja okquote:
Waarom zou ik het niet mogen hebben over dingen die hij zelf geschapen heeft . . .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hey vriend, mag jij dat wel van God?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Hey, de bashing is over . . .quote:
Homo's zijn hetzelfde als lesbo'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:18 schreef poqpoq het volgende:
[..]
NEE moedig hem nou niet aan pixie. Gay is in zijn ogen mannelijk hè, BAH, lesbisch is wel oke ja ja ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |