Ik vind er niets aan, aan Zoey wel natuurlijk, maar de muziek niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe She & Him op de luisterpaal. Vond het eerste album erg te pruimen. Zoey en M. Ward
Ja precies, heb het hele album net achter elkaar geluisterd...maar ja....:Pquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Grobbel het volgende:
Net zoals bij de vorige zullen de singles me wel bekoren (zoals in dit geval 'In the Sun'), maar een heel album van die zoetheid is me gewoon te veel.
ik zou der een apart topic over openen, ziet er tof uit!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie iets meegekregen van Record Club? Ik weet niet of het zomaar hier past, maar er is vast eh, interesse in
Een Project van Beck, die telkens met een groepje artiesten samen, een compleet album covered. Zo hebben ze dus Velvet Underground al gehad, en Skip Spence' Oar (met Jamie Lidell, Wilco, en Feist) en zijn ze nu bezig met Kick van INXS waar onder andere St. Vincent en die kerel van Liars aan mee doet.
http://www.beck.com/recordclub/
Zitten erg toffe nummers tussen!!
Vind ik ook, overigens wel erg in de lijn met de sigur ros soundquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Jonsi solo. Weet nou niet of hij zich 'bevrijd' voelt. In elk geval fantastische plaat. En er zijn zowaar stukjes tektst verstaanbaar.
oe, linkje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe single van Band of Horses is echt geniaal!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef chansadres het volgende:
rare clip, heeft ook wel weer iets moois zo.. het nummer is i.i.g. heel tofquote:
ja daarom bevrijding tussen aanhalingstekens. Snap de artistieke urgentie om solo te gaan niet zo heel erg met dit albumquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vind ik ook, overigens wel erg in de lijn met de sigur ros sound
Als je Absynthe Minded goed vind zul je de Van Jets ook wel waarderenquote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef Merge het volgende:
Heb net dit topic doorgelezen in de hoop wat inspiratie op te doen om mijn mp3 te vullen met nieuwe albums voor n reis volgende week. Wel wat gevonden gelukkig. Iemand nog tips?![]()
Heb zelf niet heel veel albums van dit jaar te vermelden; Dark Dark Dark met Bright Bright Bright is niet slecht, verder heb ik alleen laat ontdekte albums van 2009Real Estate - Real Estate is een grote aanrader. Sea Wolf - White Water White Bloom, Absynthe Minded (heerljike Belgische band) en The Whitest Boy Alive met Rules.
Hopelijk is dit n beetje n binnenkomer
... haha mijn fout.. haalde er even twee door elkaar.. die vele belgische bandjes ook tegenwoordigquote:Op maandag 5 april 2010 00:07 schreef Grobbel het volgende:
Van Jets en Absynthe Minded lijken toch helemaal niet op elkaar?
Ik blijf het inderdaad erg opvallend vinden. In een interview met Zita Swoon (met Stef Kamil dus) gaf hij zelf aan dat de muziekcultuur in Nederland gewoon ook veel minder alternatief is dan in Belgie. Ze staan daar veel meer open voor buitenlandse invloeden en geexperimenteer. Nederland heeft wat dat betreft, zoals we allemaal weten, maar een suf muziekcultuurtje. Zo mainstream...quote:Op maandag 5 april 2010 10:56 schreef Merge het volgende:
Niet te vergelijken inderdaad, maar wel leuk. Bedankt voor de tip!
Toch opvallend dat er zoveel goede alternative Belgische bandjes opkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |