eigenlijk zou Percussion Gun leuker zijn geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Psst, dat album heet niet 'Percussion Gun' maar 'It's Frightening'.
Puik inderdaad. Vooral die clip van Scissor is geniaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Liars is trouwens ook net uitgekomen kwam ik achter, al had ik 'm al maanden op de pc. Wederom een heerlijke dwarse plaat.
als je weet hoe luidruchtig het is bij zalen als de Effenaar dan is dat wel het minstequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Z het volgende:
Ik vind ook dat het wel redelijk stil mag zijn bij concerten maar om daar posters voor op te hangen ... Dan ga je je er alleen maar meer aan ergeren.
Klinkt nu al goed. Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef Z het volgende:
De nieuwe Cocorosie is saai. Ik heb me niet eens geėrgerd aan de pretentieuze muziek en vreemde stemmetjes, die er veel op Joanna Newsom lijken (of vice versa). De saaiheid zit hem erin dat ze zich nogal duidelijk hebben laten inspireren, zo van: 'Goh, wat Radiohead kan, kunnen wij ook'. Het licht er allemaal nogal dik bovenop. MM zal het prachtig vinden.
Mich is inderdaad een groot liefhebber van Radiohead.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt nu al goed. Ik wacht in spanning af.
Ho. Wacht. Een nieuwe van Bonnie? Daar moet ik bij zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef CatsInTheWell het volgende:
Daarentegen is de nieuwe Bonnie 'Prince' Billy met z'n Cairo Gang wel fijn na twee luisterbeurten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |