Geen last van je muziek, nee...quote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef DO2 het volgende:
Dat is een bijkomend voordeel, dat niemand anders 'last' heeft van mijn muziek.
Maar ik doe het toch vooral omdat ik het zelf zo prettig vind.
de reden waarom ze little lion man afkraken is op zijn minst belachelijk te noemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:29 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Erg flauw inderdaad. Ook omdat ik sowieso, met toch wel een redelijke kennis van Engels, niet zo heel veel van die recensie snap.
HEEL erg typerend weer voor pitchfork ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Grobbel het volgende:
Ahaha, Pitchfork is weer in vorm. Ze hebben weer eens achter het net gevist bij het bijtijds spotten van een hypebandje, dus breken ze het maar gewoon tot de grond toe af om toch hun gram te kunnen halen.
http://pitchfork.com/reviews/albums/13906-sigh-no-more/
Like we didn't see that one coming...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Joanna Newsom is in ieder geval best new music geworden bij Pitchfork. Ik ben benieuwd...
=
Niet minder dan terecht. Newsom's nieuwe is écht goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Like we didn't see that one coming...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het maar een flauw, nietszeggend stuk, wat jaren terug ook al geschreven had kunnen zijn. Definitiedisussies zijn toch ook compleet overbodig en irrelevant. Laat ieder zijn eigen definitie houden en gewoon muziek luisteren.
Hoe komt het eigenlijk dat jij de enige turk bent die ik ken, die een verfijnde muziek smaak heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef emokid het volgende:
Dit album blijft voor mij de belichaming van het woord "indie" en alles wat er mee te maken heeft, of dat nou correct is of niet. Mijn eye-opener op 15 jarige leeftijd, toen ik nog onschuldig en kind was, en depressies nog niet bestonden.
Dat sentimentele gevoel is trouwens zo erg dat ik hem vaak niet eens meer kan afluisteren, veel te deprimerend soms. Dat is toch te gek voor woorden!
Ik ga het weer even proberen.
Misschien wonen er nog te weinig Turken in Nederland om een goed beeld te vormen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij de enige turk bent die ik ken, die een verfijnde muziek smaak heeft?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij de enige turk bent die ik ken, die een verfijnde muziek smaak heeft?
Ongelofelijk. Ik kan niets met die zussen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:03 schreef menjo het volgende:
Cocorosie gaat voor de 'meest wanstalige hoes van het jaar' award:
[ afbeelding ]
Bakvis! Niet meer in staat tot een objectief oordeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:53 schreef methodmich het volgende:
Geniale hoes weer. Topmeiden. Had ik maar zulke zusjes!
Hoewel deze live-versie wel te pruimen is, ga ik nu tegen veel zere benen aan ga trappen: ik vind Oh Comely toch écht één van de minste nummers van het (verder legendarische) album. Mangum draaft in Oh Comely echt door met zijn oeverloze geneurie. Neen, geef mij maar een Communist Daughter of een Two Headed Boy Pt. 2.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef emokid het volgende:
Dit album blijft voor mij de belichaming van het woord "indie" en alles wat er mee te maken heeft, of dat nou correct is of niet. Mijn eye-opener op 15 jarige leeftijd, toen ik nog onschuldig en kind was, en depressies nog niet bestonden.
Dat sentimentele gevoel is trouwens zo erg dat ik hem vaak niet eens meer kan afluisteren, veel te deprimerend soms. Dat is toch te gek voor woorden!
Ik ga het weer even proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |