Die titel komt niet voor in IMDBquote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft toch meer met Shaving Ryan's Privates en dat soort films?
aahquote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]Hoe kon ik die vergeten! Daar absoluut, elke keer weer. Zooo zielig dat hij probeert papa nog wakker te maken
Mja, hij was goed, maar om nu de laatste zooi die hij heeft uitgebracht op te hemelen...Maar ook daar is het goed te zien: Ramses 3x in de top 10 van de top 2000 geloof ik. Als ie niet was dood gegaan had hij er misschien 3x in totaal ingestaanquote:
Dat kan ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pcies, al dat gezeik, Het is better om ze gewoon dood te laten en klaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, hij was goed, maar om nu de laatste zooi die hij heeft uitgebracht op te hemelen...Maar ook daar is het goed te zien: Ramses 3x in de top 10 van de top 2000 geloof ik. Als ie niet was dood gegaan had hij er misschien 3x in totaal ingestaan
This is just the beginning...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
OVkaart gezeik proberen te regelen voor mijn vriend. Hoe onmogelijk kan met het maken.
"Als je zeker wilt weten of je product klaar staat voordat je naar een ophaalpunt gaat, controleer dan eerst via www.ov-chipkaart.nl door een persoonlijk ‘Mijn OV-chipkaart’ account aan te maken of het product daadwerkelijk voor je klaarstaat."
En op die site word je dus weer terug gestuurd naar de site waar bovenstaande staat.
AAAAAAAAAAAAAARG.
Ik word er echt niet goed van..quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
This is just the beginning...
* Dr_Flash neuriet
Ik ben er allang klaar mee. Ik word gewoon poortjestrapperquote:
dankjequote:
voor mij is het nou pas avondquote:
slaap zequote:
quote:
tweetyquote:
ga jij ook slapenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Batsman - The first Night. Klinkt goed. GF kan er wel meer over vertellen
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks wel ja. Ik ben nog even in oorlog met de OVnazi's.quote:
typisch ambtenarenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
OVkaart gezeik proberen te regelen voor mijn vriend. Hoe onmogelijk kan men het maken.
"Als je zeker wilt weten of je product klaar staat voordat je naar een ophaalpunt gaat, controleer dan eerst via www.ov-chipkaart.nl door een persoonlijk ‘Mijn OV-chipkaart’ account aan te maken of het product daadwerkelijk voor je klaarstaat."
En op die site word je dus weer terug gestuurd naar de site waar bovenstaande staat.
AAAAAAAAAAAAAARG.
bovenop gaan zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een inpakcrisis,
Ik heb net geprobeerd zoveel mogelijk al in mijn koffer te stoppen, maar het past allemaal niet![]()
![]()
heb je al handgranaten klaar liggenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks wel ja. Ik ben nog even in oorlog met de OVnazi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |