quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 22:19:17 ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
TTZeg jij met je TT's als 'meh' enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wik vond het vast een geweldige TT, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 22:21:23 ]
Huhquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wik vond het vast een geweldige TT, toch?
Schmutzige Kanake.quote:
... geniale aars?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Nietik had gewoon niets te doen dus ik dacht even kijken of er iemand een nieuwe foto heeft
Ja, moet je je eens voorstellen!quote:
Ik heb haar gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is trouwens echt frustrerend dat borte geen foto op fb heeft
Zegt de nummer 3 van de maand Januari.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
Ik hou me beter aan niet-posten dan Wik
huh maar je post gwnquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
Ik hou me beter aan niet-posten dan Wik
Wat moet je weten?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
wie is goed in economie?
je krijgt 5 euro van me.
Phoe phoe zeg!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, moet je je eens voorstellen!
Jij begon met aars!quote:
Ja.quote:
weet ik niet, moest vandaag helpen op school, dus mag de toets later maken van die man, maar hij zegt dan krijg je wel een moeilijkere. Dus ik dacht voor als ik vragen moest stellen. en hij zei als je m morgen gewoon niet kan maken, dan hoor je niet op het VWO thuis.. dus........quote:
Wat nog frusterender is dat jij denkt dat alles een eenrichtingsweg is.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is trouwens echt frustrerend dat borte geen foto op fb heeft
Wat zijn zonene? Hier spreek je dat uit? Zo-nè-nè? En waarom zijn wij dat?quote:
zonenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat zijn zonene? Hier spreek je dat uit? Zo-nè-nè? En waarom zijn wij dat?
Hebbe, hebbe, hebbequote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat nog frusterender is dat jij denkt dat alles een eenrichtingsweg is.
Mensen die niemand hun foto tonen, hebben helemaal geen recht tot klagen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar niet helemaalEn ik ga niet akkoord met je deal zel
...quote:
Daaromquote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zegt de nummer 3 van de maand Januari.
Je scheldt nu wel onze moeders uit voor 'hoer' hè? Lekker ben jij.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zonen
foutje..![]()
dat zijn jullie omdat ik het vind en je weet dat mijn mening ook een feit is enzo
Je noemt mijn moeder een hoer. En je zegt ook nog eens dat het een feit is. Wat denk je wel niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zonen
foutje..![]()
dat zijn jullie omdat ik het vind en je weet dat mijn mening ook een feit is enzo
Ik heb haar al gezien. Ik ben een meesterstalker:quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand mag mijn foto's aan Ayca laten zien. Die krijgt ze pas te zien wanneer ze zelf een foto showt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
ik weet dat ik lekker benquote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je scheldt nu wel onze moeders uit voor 'hoer' hè? Lekker ben jij.
Gun mij ook m'n slechte grappen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
...
Nu snap ik 'm. Jammer dat er 'genus' staat en geen 'genius', wat iets heel anders betekent.
En dat van Buteo is gewoon niet grappig, o magnificente.
was glaubst du wohlll oehhquote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je noemt mijn moeder een hoer. En je zegt ook nog eens dat het een feit is. Wat denk je wel niet?
Je usericon is er mee gekapt.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
...
Nu snap ik 'm. Jammer dat er 'genus' staat en geen 'genius', wat iets heel anders betekent.
En dat van Buteo is gewoon niet grappig, o magnificente.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb haar al gezien. Ik ben een meesterstalker:Wat doe je nu! Haal die foto weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gun mij ook m'n slechte grappen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb haar al gezien. Ik ben een meesterstalker:Bortecinem heeft helemaal geen stoppels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was glaubst du wohlll oehh
daar had ik niet aan gedacht
Is dat zo?quote:
Oh, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik Ayça al had gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat doe je nu! Haal die foto weg.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik Ayça al had gezien.
Uhu! Ik draag zelfs een pincet op zak om stoppels te voorkomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bortecinem heeft helemaal geen stoppels.
Probeer hier maar eens op te komen:quote:
quote:Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Request header field is missing ':' separator.
óív`w#tÍtAsA5ôlãg
Nee, dat was een uiting van walging.quote:
uiting van walging van je eigen dikheidquote:Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, dat was een uiting van walging.
Die is van Zel. Waarom quot je mij dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeer hier maar eens op te komen:
http://i48.tinypic.com/n6chzo.png
[..]
Homo's.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat tinypic aan het klooien is.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is vast geen leuke maar vertel hem toch maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is vast geen leuke maar vertel hem toch maar.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuke mensen hè.quote:
Tamda ustune bastin.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Namussuz vicdansizlar! Nasil kiydilar küçücük resim'e!
Misschien zitten ze nog in de kastquote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Ik ken serieus geen enkele homo..nouu van eentje zou ik niet raar opkijken als hij dat wel was.
oha!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
Meiden van tegenwoordig.
http://depersnew.republis(...)2010.html#ep968800=0
wikwakka2's van tegenwoordig:quote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
Meiden van tegenwoordig.
http://depersnew.republis(...)2010.html#ep968800=0
Zo grappig. Ik lees dit artikel nu pas.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wikwakka2's van tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Dikke photoshop!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wikwakka2's van tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Ik ben beroemd, jullie mogen je vereerd voelen met mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo grappig. Ik lees dit artikel nu pas.
is het een feit ofzo ik vraag jullie gewoon hoe jullie het vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
Spacecake was toch helemaal niet lekker.(niet dat je het echt voor de smaak doet
)
Misschien moet ik het eens gaan highlighten, blijkbaar snapt de gemiddelde lurker er niks vanquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dikke photoshop!
Cool story, Hansel.
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is het een feit ofzo ik vraag jullie gewoon hoe jullie het vinden![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is het een feit ofzo ik vraag jullie gewoon hoe jullie het vinden![]()
De gemiddelde lurker ja, maar ik had het allang al gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens gaan highlighten, blijkbaar snapt de gemiddelde lurker er niks van.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben beroemd, jullie mogen je vereerd voelen met mijn aanwezigheid.
De gemiddelde FOK!ker leest alleen de titel van een krantenbericht.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens gaan highlighten, blijkbaar snapt de gemiddelde lurker er niks van.
Op de frontpage wel, jaquote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker leest alleen de titel van een krantenbericht. Moet je weten.
Jij hebt wel meer gezien dan je zou mogen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
De gemiddelde lurker ja, maar ik had het allang al gezien.
Eigenlijk moet je het op je verjaardag uitdelen, al die turkse vrouwenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zei bilmiyorem tegen mij ten ik haar een luchtboks wou geven.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer gezien dan je zou mogen.
dan word ik gestraftquote:Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het op je verjaardag uitdelen, al die turkse vrouwenlijkt me geweldig om te zien.
quote:
Goed idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het op je verjaardag uitdelen, al die turkse vrouwenlijkt me geweldig om te zien.
Haha gekquote:Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst wortelcake geproefd. En het smaakte goed. Ik vond het altijd al zo vaag waarom iedereen het zo lekker vond, dacht namelijk dat het echt naar wortels smaakte.
Waar smaakt het naar dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst wortelcake geproefd. En het smaakte goed. Ik vond het altijd al zo vaag waarom iedereen het zo lekker vond, dacht namelijk dat het echt naar wortels smaakte.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse vrouwen van de vorige generatie dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie praten wel steeds alsof Turkse vrouwen een gevalletje apart zijn, niet wetende dat jullie ook tot die categorie behoren.
ik snap et je vingersquote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sorry he. het is niet mijn schuld.
Ik ga het morgen zelf proberen te maken.quote:
Gewoon, heel lekkere cake. Ik kan de smaak niet echt beschrijven.quote:
Zo erg is het toch niet.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse vrouwen van de vorige generatie dus.
stelen! lange vingers!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Ayca het volgende:
Tja dat heb ik ook weleens dat mijn vingers wat doen terwijl ik het zelf niet wil...![]()
Maakt dat veel verschil danquote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet.![]()
![]()
Ik moest niet lang zoeken ofzo.
Lekker gezond én lekker toch? In tegenstelling tot wortelsapquote:Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja wat jonge. Het is toch raar, wortels in cake.![]()
Ja? Ik weet bijvoorbeeld dat Brazilië in Zuid-Amerika ligt, en dus niet in Afrika.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, is jouw generatie zo anders dan?
Maar dat maakt het niet minder erg.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Voor mij welik ga niet dagen lopen zoeken.
Weet jij waar Brunei ligt?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja? Ik weet bijvoorbeeld dat Brazilië in Zuid-Amerika ligt, en dus niet in Afrika.
Tja, het blijft cake, dus ik betwijfel of het ook daadwerkelijk gezond is.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker gezond én lekker toch? In tegenstelling tot wortelsap![]()
.
Ze bedoelt deze generatie...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, is jouw generatie zo anders dan?
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Ayca het volgende:
Tja dat heb ik ook weleens dat mijn vingers wat doen terwijl ik het zelf niet wil...![]()
Het spijt me isquote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder erg.
Rebelsquote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
binnenkort miss spacecake maar ik ben bang
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kijk niet naar family guy
![]()
maar ik dacht lekker cake is jam jam.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rebels
Spacecake weet je niet hoeveel erin je hap zit denk ik altijd, kan je beter een joint doen als je het doet
Whehequote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze bedoelt deze generatie...
Van 00:19 t/m 00:29.![]()
Weet niet of jij je gevoelens soms nog sterker moet uitenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik dacht lekker cake is jam jam.Ik hoorde dat je gevoelens sterker uit en ik ben bang dat dat te ver kan gaan.
Grootste nadeel iddquote:Op maandag 1 februari 2010 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Als je een joint rook dan stink je zo. Is niet zo fijn als je het stiekem wil doen enzo.
ik wissel gewoon van kleding ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Als je een joint rook dan stink je zo. Is niet zo fijn als je het stiekem wil doen enzo.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het spijt me is
Waarom is Het Spijt MeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Cool story, Hansel.
Stiekem joints rokenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmi, waarom wil je nu van alles proberen? Waar zijn je godsdienstige principes?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wissel gewoon van kleding ofzo
daarom.. ik zou me echt schamen, zelfs mn vrienden hoeven dus niet te weten wat ik soms denk. Dus ik zei zo ok eenvan jullie wil wel toezicht houden, maar het kan alsnog verkeerd gaan. Ze zegt nee ,dat kan niet, ik let op jullie.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet of jij je gevoelens soms nog sterker moet uiten
Ze zit te trollenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmi, waarom wil je nu van alles proberen? Waar zijn je godsdienstige principes?
Serieus trouwens
een Marokkaan heeft ze gestolenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmi, waarom wil je nu van alles proberen? Waar zijn je godsdienstige principes?
Serieus trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier geen antwoord op geven.Ik ben een pure Turk.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wissel gewoon van kleding ofzo
Je spijtbetuiging accepteer ik niet. Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
lees maar gewoon over is heen
geen zin om weer te editten.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een Marokkaan heeft ze gestolenHmkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hier geen antwoord op geven.
![]()
sstquote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze girl praat te veel, wollah.
joint? spacecake?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou het overigens niet aanraden.
Neh ik ben er niet naar opzoek ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou het overigens niet aanraden.
Ik ken ook mensen die nooit problemen hebben gehad hoor, zelfde van mensen die soms moeten kotsen van alcohol enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom zou je een jointje willen roken? Ik heb er alleen maar mensen (lees: vrienden) ziek van zien worden (koppijn, overgeven, etc.). Het zag er niet bepaald uit dat ze aan het genieten waren.
Jij stouterd.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh ik ben er niet naar opzoek ofzomaar als iemand het zou aanbieden zou ik het best willen proberen
Mijn vrienden en iemand van familie ook (echt dieptepunt), maar ik weet niet. Proberen ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom zou je een jointje willen roken? Ik heb er alleen maar mensen (lees: vrienden) ziek van zien worden (koppijn, overgeven, etc.). Het zag er niet bepaald uit dat ze aan het genieten waren.
Verboden vruchten...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Je weet best dat wij niet zo vrij zijn in zulke dingen.
Ken mensen die bijna dagelijks een jointje nemen?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die nooit problemen hebben gehad hoor, zelfde van mensen die soms moeten kotsen van alcohol enzo
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Je weet best dat wij niet zo vrij zijn in zulke dingen.
Oké, het heeft natuurlijk per persoon een andere werking. Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die nooit problemen hebben gehad hoor, zelfde van mensen die soms moeten kotsen van alcohol enzo
Nee, weekendquote:Op maandag 1 februari 2010 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ken mensen die bijna dagelijks een jointje nemen?
Het ging al zo goed met je concentratie. Toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn vrienden en iemand van familie ook (echt dieptepunt), maar ik weet niet. Proberen ofzo?![]()
ik wil iets doen.
Ik denk inderdaad dat een dagelijks jointje haar daar wel mee zal helpen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ging al zo goed met je concentratie. Toch?
ja spacecake kan verbeteren.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ging al zo goed met je concentratie. Toch?
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg zeg ik altijd.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn vrienden en iemand van familie ook (echt dieptepunt), maar ik weet niet. Proberen ofzo?![]()
ik wil iets doen.
Sigaretten roken is dan ook wel de meest nutteloze handeling ooitquote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder zou me al vermoorden bij een sigaret laat staan bij een joint._!
Nou.. Ik had het inde zomervakantie toegegeven dat ik wel eens had gerookt, ze reageerde best normaal, maar een paar weken geleden kwam ik er op terug en toen werd ze boos. Dat was eng.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder zou me al vermoorden bij een sigaret laat staan bij een joint._!
je hebt de mooiste mentaliteit van Nederland perfect overgenomen, merk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg zeg ik altijd.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat een dagelijks jointje haar daar wel mee zal helpen.
Ja, opzich raak je er alleen verslaafd aan toch? Het is niet zo dat je losser of relaxter wordt zoals bij alcohol en cannabis.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sigaretten roken is dan ook wel de meest nutteloze handeling ooit.
Wat is er mis met het old-school lol hebben?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar ik wil iets raars doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
je hebt de mooiste mentaliteit van Nederland perfect overgenomen, merk ik.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
alkol kan ik wel goed tegen maar is vast niet te vergelijken met wiet?
Is bij alles, verbieden en mensen willen het proberenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Als ouders zo streng zijn dan is het juist aantrekkelijker blijkt maar weer.
Inderdaad. En dan heb je het nog niet eens over de honderdduizend schadelijke en ranzige gevolgen van rokenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, opzich raak je er alleen verslaafd aan toch? Het is niet zo dat je losser of relaxter wordt zoals bij alcohol en cannabis.
Niet echt hoor. Mijn ouders strengheid valt mee vergeleken met andere vrienden en die doen ook nog niets. We zijn echt de braverds van de braverds die af en toe iets fokken.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Als ouders zo streng zijn dan is het juist aantrekkelijker blijkt maar weer.
Hoe oud waren jullie?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn eerste joint was samen met Genus. En Genus zijn eerste glas alcohol was samen met mij.
wolla, check deze saaie ouwe lul dan, hè ouwe!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is er mis met het old-school lol hebben?Naar de Efteling gaan, een boek lezen, sporten, etc.
niet zo makkelijk verslaafd hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, opzich raak je er alleen verslaafd aan toch? Het is niet zo dat je losser of relaxter wordt zoals bij alcohol en cannabis.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
En meerokenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan heb je het nog niet eens over de honderdduizend schadelijke en ranzige gevolgen van roken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Loop op je handen. Smeer brood op je beleg.
Praat zonder medeklinkers.
Wat een romantiekquote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn eerste joint was samen met Genus. En Genus zijn eerste glas alcohol was samen met mij.
dat doen we ook hoor! Dat hebben we te veel gedaan. Tijd voor slechte dingen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is er mis met het old-school lol hebben?Naar de Efteling gaan, een boek lezen, sporten, etc.
Nicotine is volgens mij meest verslavende van de algemene drugs als alcohol enzo. Wiet was niet verslavend dacht ikquote:Op maandag 1 februari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet zo makkelijk verslaafd hoor
Damn, dit klinkt echt als iets dat iemand van mijn oma's generatie zou zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Loop op je handen. Smeer brood op je beleg.
Praat zonder medeklinkers.
Houden zoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Ayca het volgende:
Maar ik heb dan ook helemaal geen behoefte aan sigaretten aangezien ik jarenlang heb gezien hoe slecht het voor je is.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, dit klinkt echt als iets dat iemand van mijn oma's generatie zou zeggen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, dit klinkt echt als iets dat iemand van mijn oma's generatie zou zeggen.
en toch valt het mee als je je zelf kunt beheersen en het bij een pakje per maand houdtquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nicotine is volgens mij meest verslavende van de algemene drugs als alcohol enzo. Wiet was niet verslavend dacht ik
Denk maar eens aan die ranzige walm, je gele nagels, je gerimpelde huid die je gaat krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Ayca het volgende:
Maar ik heb dan ook helemaal geen behoefte aan sigaretten aangezien ik jarenlang heb gezien hoe slecht het voor je is.
Houd nou eens op met trollenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en toch valt het mee als je je zelf kunt beheersen en het bij een pakje per maand houdt
Ervaring?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en toch valt het mee als je je zelf kunt beheersen en het bij een pakje per maand houdt
alsof je die krijgt als je weinig rookt. overdrijven.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk maar eens aan die ranzige walm, je gele nagels, je gerimpelde huid die je gaat krijgen.
ik troll niet, ik zeg alleen dat de verslaving wel meevalt als je je zelf goed kunt beheersen (1 pakje per maand)quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe meer posts ik van Bilmi lees, hoe meer ik mezelf hopeloos en doelloos ga vinden.![]()
Welnee, je bent modquote:Op maandag 1 februari 2010 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe meer posts ik van Bilmi lees, hoe meer ik mezelf hopeloos en doelloos ga vinden.![]()
Oh, gutteguttegut.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik troll niet, ik zeg alleen dat de verslaving wel meevalt als je je zelf goed kunt beheersen (1 pakje per maand)
Heb jij ervaring dat je zo praat?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
Het is erg moeilijk om met je wil je lichaam van zoiets af te houden, je gaat er anderen dingen van doen zoals veel eten of drinken ter compensatie. Bovendien verneuk je longen al helemaal vroeg
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, je bent mod
En jij staat hoog in de maandlijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met lezen van onderzoeken en publicaties wel ja, objectief en verantwoordquote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb jij ervaring dat je zo praat?
Nou ja, crystal meth is nét iets erger, denk ik zoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
Ga sigaretten roken nou niet verdedigen, het is gewoon slecht, meest bewezen van alle drugs
Ik keur het niet goed, maar ik zeg dat het geen verslaving is als je het makkelijk bij 1 pakje per maand kunt houden.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
Ga sigaretten roken nou niet verdedigen, het is gewoon slecht, meest bewezen van alle drugs
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
En jij staat hoog in de maandlijst.Die zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu zijn colleges weer begonnen, dus komt goed![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met lezen van onderzoeken en publicaties wel ja, objectief en verantwoord
Nee joh, harstikke leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, crystal meth is nét iets erger, denk ik zo.
Maar roken is vaker onderzocht omdat het zo ingeburgerd isquote:Op maandag 1 februari 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, crystal meth is nét iets erger, denk ik zo.
Was twee jaar terug ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe oud waren jullie?En hoe hard giechelden jullie?
Ja mijne zijn ook weer begonnen vandaag.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die zat![]()
Maar nu zijn colleges weer begonnen, dus komt goed
Dan niet nee, maar zo zit het bij de meeste jongeren niet in elkaarquote:Op maandag 1 februari 2010 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar ik zeg dat het geen verslaving is als je het makkelijk bij 1 pakje per maand kunt houden.
quote:
Ik zie je al zitten, helemaal verkneukelen van pretquote:Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was twee jaar terug ofzo.En het was de eerste keer dat ik een joint rookte, hij had het al veel vaker gedaan.
Dat klopt dan weer wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan niet nee, maar zo zit het bij de meeste jongeren niet in elkaar
Het was druk jaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja mijne zijn ook weer begonnen vandaag.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb echt zin om nu te schreeuwen, hard.
Schreeuw de geluidloze schreeuw!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb echt zin om nu te schreeuwen, hard.
in jouw tijd was het zo anders.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met die 16-jarige meisjes?
De puberteitquote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met die 16-jarige meisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |