quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 22:19:17 ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
TTZeg jij met je TT's als 'meh' enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wik vond het vast een geweldige TT, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 22:21:23 ]
Huhquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wik vond het vast een geweldige TT, toch?
Schmutzige Kanake.quote:
... geniale aars?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Nietik had gewoon niets te doen dus ik dacht even kijken of er iemand een nieuwe foto heeft
Ja, moet je je eens voorstellen!quote:
Ik heb haar gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is trouwens echt frustrerend dat borte geen foto op fb heeft
Zegt de nummer 3 van de maand Januari.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
Ik hou me beter aan niet-posten dan Wik
huh maar je post gwnquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
Ik hou me beter aan niet-posten dan Wik
Wat moet je weten?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
wie is goed in economie?
je krijgt 5 euro van me.
Phoe phoe zeg!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, moet je je eens voorstellen!
Jij begon met aars!quote:
Ja.quote:
weet ik niet, moest vandaag helpen op school, dus mag de toets later maken van die man, maar hij zegt dan krijg je wel een moeilijkere. Dus ik dacht voor als ik vragen moest stellen. en hij zei als je m morgen gewoon niet kan maken, dan hoor je niet op het VWO thuis.. dus........quote:
Wat nog frusterender is dat jij denkt dat alles een eenrichtingsweg is.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is trouwens echt frustrerend dat borte geen foto op fb heeft
Wat zijn zonene? Hier spreek je dat uit? Zo-nè-nè? En waarom zijn wij dat?quote:
zonenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat zijn zonene? Hier spreek je dat uit? Zo-nè-nè? En waarom zijn wij dat?
Hebbe, hebbe, hebbequote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat nog frusterender is dat jij denkt dat alles een eenrichtingsweg is.
Mensen die niemand hun foto tonen, hebben helemaal geen recht tot klagen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar niet helemaalEn ik ga niet akkoord met je deal zel
...quote:
Daaromquote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zegt de nummer 3 van de maand Januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |