Staat normaal op een stevig verankerde voet...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef James1988 het volgende:
Er zal wel een behoorlijk gewicht onderin zitten om te voorkomen dat hij zomaar omvalt / om wordt geduwd.
Weet jij veel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef James1988 het volgende:
Naar de huilende kleine kaartautomaatjes?
Omdat je wel een kraan nodig hebt wil je zo'n automaat van het spoor afkrijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het spoor ziet er niet beschadigd uit, dus 2 uur lang geen treinen daar laten rijden is toch veel te lang?
Wat een kinderachtige kutgrap overigens
Update Telegraaf:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
aan die houten paletten te zien waren ze dat ding aan het plaatsen/verplaatsen. Misschien gewoon een suffe actie?
Edit: op telegraaf site staat dat man het bewust op het spoor heeft gegooid
Er zal wel iets van een hijskraan moeten komen om dat ding van het spoor te krijgen, van de arbo mag je dat vast niet het perron optillen
quote:michiel88 op somda:
Zojuist een half uur vastgezeten in Syntus treinstel 24. Deze is in Hengelo vertrokken met een uitgeschakelde motor wegens olielekkage. Ter hoogte van Laren=Almen stopte de andere motor er ook mee, doordat de brandstof op was. Uiteindelijk ter hoogte van de passeersporen bij de aansluiting bij Eefde was het uitrollen echt ten einde en kwamen we tot stilstand. De meester heeft gebeld voor toestemming om de defecte motor op te starten, hier kreeg hij geen toestemming voor door brandgevaar. De trein van een half uur later is uiteindelijk aan de trein gekoppeld en heeft ons defecte stel naar Zutphen geduwd.
Het lijkt alsof er meer dan één dag in dat rondje zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
Mijn rondje: Haren - Zwolle - Nijmegen - Roermond - Heerlen - Aachen - bus Maastricht - Heerlen - Eindhoven - Breda - bus Hulst (via Antwerpen) - Goes -Schiphol - Haren. Ben bijna in Roosendaal met de 9417
Heb je gezien hoe laat-ie is vertrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er meer dan één dag in dat rondje zit.
Ben begonnen om 5.11u en kan om 23.45u weer terug zijn,maar alles sluit zo strak aan dat ik niet aan eten toe kom,dat ga ik op Schiphol dus even doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er meer dan één dag in dat rondje zit.
Ik heb geen idee.quote:
Haren - Zwolle 100 kmquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
Mijn rondje: Haren - Zwolle - Nijmegen - Roermond - Heerlen - Aachen - bus Maastricht - Heerlen - Eindhoven - Breda - bus Hulst (via Antwerpen) - Goes -Schiphol - Haren. Ben bijna in Roosendaal met de 9417
Qua totaal aantal kilometers zit ik dus over de 1000.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haren - Zwolle 100 km
Zwolle - Nijmegen 95 km
Nijmegen - Roermond 84 km
Roermond - Heerlen 44 km
Heerlen - Aachen 32 km
Aachen - bus Maastricht 0 km (want geen spoor)
Maastricht - Heerlen 24 km
Heerlen - Eindhoven 96 km
Eindhoven - Breda 58 km
Breda - bus Hulst (via Antwerpen) - Goes 0 km (want geen spoor)
Goes - Schiphol 175 km
Schiphol - Haren 221 km
Samen 929 km. Best netjes, je verprutst ook nog een hoop met die bussen. Had zeker een 1000+ dag ingezeten
Nee, dat niet, maar ik ben er wel door heen gereden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja okee, dan wel >1000 km inderdaad. EN drie landen, pffff. In België heb je geen voet aan de grond gezet man
Ik meer voor de lol juistquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:35 schreef RealZeus het volgende:
Bovendien heb ik daar de afgelopen twee jaar al heel veel voeten aan de grond gezet voor mijn werk.
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meer voor de lol juist![]()
Maar heb je nog een beetje foto's gemaakt van je monsterrit gisteren?
Voor de lol, net als vroeger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen foto's?Waar doe je het DAN voor??
Ik heb nog foto's vanaf '94 volgens mij. Ik heb ze allemaal nog, maar geen van allen ingescand.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs vroeger maakte ik soms nog wel wat foto's hoortoen foto's maken nog heel duur was EN ik helemaal geen geld had
![]()
Al is er maar bitter weinig van overgebleven okee
Oeh, daar ben ik ook nog geweest, alleen toen maakte ik nog geen foto'squote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:05 schreef Duvel het volgende:
Mijn oudste treinenfoto's zijn denk ik van Treinen door de Tijd, 1989.
Ik heb toen een uurtje over dat terrein gelopen en de rest van de dag in een TGV Atlantique gezetenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook nog geweest, alleen toen maakte ik nog geen foto'sVolgens mij zouden daar een TGV en een ICE-1 staan en de dag dat wij daar waren was alleen de ICE er. Ik was toen best teleurgesteld, ik had de TGV willen zien
Ik kan me herinneren dat er ook een stoomshow was met onder andere een grote blauwe stoomloc. Ik vond dat die er erg vreemd uitzag, tot ik door had dat hij achteruit reed. Volgens mij wist ik tot die tijd niet eens dat die dingen ook achteruit konden. En er kwam enorm veel roet uit een van die machines, ik zat helemaal onder.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb toen een uurtje over dat terrein gelopen en de rest van de dag in een TGV Atlantique gezetenWas ook meteen de laaste keer to the present day dat ik in ee TGV gezeten heb
Ik heb pas in 1994 of zo in een TGV gezeten, toen de 325 (toen de houder van het wereldsnelheidsrecord op 515,3 km/h) heen en weer reed tussen Amsterdam en Rotterdam.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb toen een uurtje over dat terrein gelopen en de rest van de dag in een TGV Atlantique gezetenWas ook meteen de laaste keer to the present day dat ik in ee TGV gezeten heb
Ongeveer een tientje duurder dan de RE. Met de RE betaal je 14,80 en doe je er 52 minuten over. Thalys kost je 24 euro incl reservering en dan doe je er 36 minuten over. Düren - Köln gaat dan met 250 km/u.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja dat is nog best een eind met de RE. Wat kost dat eigenlijk met de THA?
Hoeft inderdaad niet, voor binnenlands treinverkeer (Duitsland dus) kun je in rijtuig 28 (2e klasse) zo mee met een ice ticket of gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
vgs mij hoef je helemaal niet te reserveren als je de THA pakt van AC naar K. Kan je gewoon met een voor de ICE geldig kaartje in bijv de bar gaan zitten. Of was dat een tijdelijke regeling of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |