Uit de prorail treinnummerlijst, en aangezien ik daar in het zuiden niet zo bekend ben was ik er vanuit gegaan dat dit klopte.... slechte keus dus, maar hij is nu wegquote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef ReisT het volgende:
nog ff over http://www.spoornieuws.nl/?page=treinseries
[..]
waar haal je die vandaan? 2700 is Roosendaal-Antwerpen, 2500 is Antwerpen-Puurs en komt dus niet in rsd
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]O, de 6 trappisten uit Tilburg staan te verstoffen?, moet ik ze komen nuttigen of zo? Geen enkel probleem hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Hi, you lose.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:24 schreef James1988 het volgende:
Flash, wat is je Twitter? In foksilver (en zeker niet mobile) zit geen Twitter-knop en ik weiger de baggerlayout te gebruiken.
Fles112quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:24 schreef James1988 het volgende:
Flash, wat is je Twitter? In foksilver (en zeker niet mobile) zit geen Twitter-knop en ik weiger de baggerlayout te gebruiken.
Die niet-inklapbare spiegeltjes voor een goederenlocquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef bork het volgende:
Misschien moet ik nog maar eens een verhaaltje produceren, ik heb trouwens nooit antwoord gekregen op dit plaatje, met de vraag wat er bijzonder cq speciaal aan is?
[ afbeelding ]
Omdat gen enkele andere reizigersgroep erin staat misschien?quote:
Dan voeg je die toch juist toe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat gen enkele andere reizigersgroep erin staat misschien?
Verbouwde loks, waren vroeger van zulke dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef bork het volgende:
Misschien moet ik nog maar eens een verhaaltje produceren, ik heb trouwens nooit antwoord gekregen op dit plaatje, met de vraag wat er bijzonder cq speciaal aan is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Verbouwde loks, waren vroeger van zulke dingen
[ afbeelding ]
En o ja, het is breedspoor, speciaal voor dat eene lijntje naar Rusland, ofzo...
Ik heb gisteravond even snel wat headerplaatjes gemaakt omdat ik de OP zo verschrikkelijk leeg vond. Ik heb alleen de kopjes vervangen door afbeeldingen, meer nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef James1988 het volgende:
Degene die de headerplaatjes heeft gemaakt mag wel eens naar het contrast kijken... "Afkortingen" en "Verhalen" vind ik erg lastig te lezen. Ook spel je "HSL-Zuid" met een hoofdletter Z.
En die ================================ als scheidingslijn vind ik ook niet echt mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |