Hmmmz, dat tunnel syndroom heb ik wel eens van gehoord en ook dat prikken in je pols en shit niet helpen. Hoop voor je dat het helpt want ik heb er geen beste verhalen over gehoord van iemand die het ook heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
[..]
Ik ook niet.
Volgende week donderdag hoor ik hoe of wat, maar de kans is redelijk groot dat er in mijn pols gesneden gaat worden(eerder aan de bel trekken en rustig aan doen zijn niet echt mijn dingen
).
Heb waarschijnlijk Carpaal Tunnel Syndroom (ook de reden dat ik niet zoveel online ben, alles doet pijn, ook tikken).
Goed idee! Net ook weer een lekkere bak gehaaldquote:
Eigenlijk drink ik nagenoeg nooit koffie hoor, alleen als ik ergens buitenshuis afspreek om koffie te gaan drinken. Het was meer een uitspraak ben ik bangquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed idee! Net ook weer een lekkere bak gehaald
Je bent dus meer een sociale drinkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik nagenoeg nooit koffie hoor, alleen als ik ergens buitenshuis afspreek om koffie te gaan drinken. Het was meer een uitspraak ben ik bang
Alleen als het om koffie en thee gaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bent dus meer een sociale drinker
Maar daar is het niet gezellig!quote:
Ja, maar hier ben jij en hier ben ik!quote:
Daar heb ik eigenlijk nog nooit gekekenquote:
In welke functie dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Ben zojuist gevraagd of ik voor Richard Ashcroft wil werken
* es70 gaat google aanslingerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Ben zojuist gevraagd of ik voor Richard Ashcroft wil werken
Meer hondjes die Fikkie hetenquote:
Ze hebben iemand nodig die de kinderen helpt aangezien hij veel op tournee moetquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
In welke functie dan?
En wat was daarop uw antwoord?
De zanger van The Vervequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Meer hondjes die Fikkie heten.
De zanger van The Verve Richard Ashcroft of de Professor in bioethics Richard Ashcroft.
Helpen met hun huiswerk ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben iemand nodig die de kinderen helpt aangezien hij veel op tournee moet
Hij heeft 2 zoontjes van 5 en 9. Ik heb gezegd dat ze mijn CV mogen doorsturen
"En ze leefden nog lang en gelukkig..."quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
"En ze leefden nog lang en gelukkig..."
Ik heb me ingelezen nuquote:
Niet direct door hemzelf hoor. Ik ben gevraagd door een agency welke hem vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen nu.
Het is natuurlijk sowieso wel stoer om gevraagd te worden.
Ofsted registered childminderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helpen met hun huiswerk ofzo?
En wat is jouw (huidige) functie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |