Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een EHBO diploma. Ik eis een TT-change.
Jij maakt wel wat van je coschappen zegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef Pluizel het volgende:
ja daar kwam ik een kwartier later ook achter. de wereld is niet zo heel veel veranderd in 21 jaar.
ik heb vandaag helemaal NIKS gedaan. om half 5 zouden we bedside teaching hebben maar net hoorde ik dat dat niet doorging en nu moeten we naar de vaatbespreking. do. not. want!
Lag het maar aan mij, dan kon ik er wat aan doen. Er waren vanochtend op de spoed stomweg geen patiënten, en vanmiddag had er niemand tijd voor me. dramalamaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij maakt wel wat van je coschappen zeg
Welk coschap loop je dan? Je kan toch altijd poli doen of onderzoeken bijwonen ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Lag het maar aan mij, dan kon ik er wat aan doen. Er waren vanochtend op de spoed stomweg geen patiënten, en vanmiddag had er niemand tijd voor me. dramalama
Hoe ging het schijten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Repeat het volgende:
Helse stekende pijn in mn epigastrio. Fucking niet normaal
Repeat fijn je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef netflanders het volgende:
Duidelijk necrotiserende fasciitis.
Die foto! Ransbakquote:
Dan heb je rugpijn, want aorta ligt retroperitoneaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Kassaa het volgende:
Dood op de WC met een geruptureerde aorta
Maar jij hebt dan ook een powerlevel van meer dan 9000!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een powerlevel van meer dan 9000!
Niet per sequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef June. het volgende:
Dan heb je rugpijn, want aorta ligt retroperitoneaal
Kuru!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:29 schreef EricT het volgende:
Kan iemand nog een bachelorscriptie onderwerp bedenken? Ik moet een scriptie schrijven mbt immunologie-infectieziekten(-microbiologie) en ben even inspi-loos.
Om te schrijven over het TRAIL-eiwit, RAS-gprotein zie ik niet zitten, zou het liefst iets doen met (tropische)ziektebeelden
PS: En natuurlijk heb ik een EHBO diploma![]()
Hij heeft em ookquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je acute buik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Repeat het volgende:
Het plaatje laadde zo langzaam dat ik alleen die kale kop en zonnebril zag. Ik dacht dat is harde eindbaas Vic Mackey, maar het bleek een gare texaan met snor te zijn
Plasmodium falciparumquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:29 schreef EricT het volgende:
Kan iemand nog een bachelorscriptie onderwerp bedenken? Ik moet een scriptie schrijven mbt immunologie-infectieziekten(-microbiologie) en ben even inspi-loos.
Om te schrijven over het TRAIL-eiwit, RAS-gprotein zie ik niet zitten, zou het liefst iets doen met (tropische)ziektebeelden
PS: En natuurlijk heb ik een EHBO diploma![]()
Als EricT nog proefpersonen nodig heeft die een P. falciparum-infectie hebben doorgemaakt, mag hij mij bellen. Wel tegen een aanzienlijke vergoeding natuurlijkquote:
Je moet gewoon een kudde negers verzamelen en een kudde Aziaten en dan bepaalde genen vergelijken om te zien of er sprake is van polymorfismen die, wanneer zij tot expressie komen, uiteindelijk in verband kunnen worden gebracht met de ernst/mate van infectie. Maar wat weet ik daar nou van, ik heb niet eens een EHBO diploma!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Als EricT nog proefpersonen nodig heeft die een P. falciparum-infectie hebben doorgemaakt, mag hij mij bellen. Wel tegen een aanzienlijke vergoeding natuurlijk
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:58 schreef Repeat het volgende:
Ik dacht net hè een hilarishe TT change naar "niet eens een HBO diploma" maar ik keek niet goed...
http://gezondheid.blog.nl(...)en-salaris-inleverenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef DDM het volgende:
[..]
Kunt u daar iets meer over vertellen! Wat is de reden van de stille tocht?
Tentamen anatomiequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef DDM het volgende:
[..]
Kunt u daar iets meer over vertellen! Wat is de reden van de stille tocht?
Een stille toch voor alle derde huisjes en vierde auto die nu sneuvelen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)en-salaris-inleveren
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een stille toch voor alle derde huisjes en vierde auto die nu sneuvelen?
Lachwekkende vent die Klink.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef starla het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)en-salaris-inleveren
Ik begon je net een beetje te waarderen, begin je weer met dat zeurderige toontje! Foei!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een stille toch voor alle derde huisjes en vierde auto die nu sneuvelen?![]()
Onrechtmatig want Klink heeft de rechter aan zijn zijde!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Lachwekkende vent die Klink.
Artsen zouden ballen moeten tonen en gewoon moeten gaan staken.
Oeioei!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ik begon je net een beetje te waarderen, begin je weer met dat zeurderige toontje! Foei!
Denken dat een rechter onpartijdig is in zulke zakenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onrechtmatig want Klink heeft de rechter aan zijn zijde!
Doorsnee advocaat verdient niet meer zoveel. Er zijn tegenwoordig teveel mensen die rechten doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Denken dat een rechter onpartijdig is in zulke zaken
zoveel verdienen artsen nogmaals ook niet. Ze pakken advocaten toch ook niet aan?
Zoveel verdient een doorsnee arts ook niet. Die krijgen echt geen 3 ton op hun rekening bijgeschreven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorsnee advocaat verdient niet meer zoveel. Er zijn tegenwoordig teveel mensen die rechten doen.
Lotingsklasse C (7,3) gemiddeld. Meegedaan aan decentrale selectie in Rotterdam, niet doorgelaten. Toen in eerste instantie uitgeloot, vervolgens in de derde week van september alsnog ingeloot (nageplaatst).quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef Lithiumion het volgende:
Als ik vragen mag, hoe zijn jullie eigenlijk terecht gekomen op jullie opleiding? Allemaal netjes een 8 gemiddeld/decentraal/geluk met loten (meerdere keren geprobeerd) ? En zijn er ook nt'ers die als keuzevak biologie hadden en dan geneeskunde als eerste keuze hadden onder het motto"omdat het kan" en dan ingeloot zijn?
als lurker lijkt mij dit wel eens interessant om te weten
Ik zit zelf nu nog op het 5VWO (nt + bio +nlt +naschoolse lessen) en na tijd georiënteerd te hebben over verschillende studies lijkt mij geneeskunde de beste/leukste keus voor mij. Dus zit ik nu her en der hierover informatie te zoeken en alvast te kijken op welke manier ik de meeste kans heb om toegelaten te worden. Als ik wel eens op www.ikwildoktorworden.nl kijk dan vind ik de meeste mensen daar wel erg eng, wat die wel allemaal niet doen om een zo gunstig mogelijke cv voor de decentrale loting te krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Lotingsklasse C (7,3) gemiddeld. Meegedaan aan decentrale selectie in Rotterdam, niet doorgelaten. Toen in eerste instantie uitgeloot, vervolgens in de derde week van september alsnog ingeloot (nageplaatst).
Zeker niet 'omdat het kan', maar omdat het vak mee heel leuk leek (en dat vind ik nog steeds) Ik deed N&G met M&O en Economie.
Maar jij wilt ook geneeskunde studeren?
Gewoon hier in Nijmegen meedoen met de decentrale selectie, wij doen niet aan die onzin van dat CV-neuken, maar gewoon wie het beste de toelatingstoets maakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:04 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
Ik zit zelf nu nog op het 5VWO (nt + bio +nlt +naschoolse lessen) en na tijd georiënteerd te hebben over verschillende studies lijkt mij geneeskunde de beste/leukste keus voor mij. Dus zit ik nu her en der hierover informatie te zoeken en alvast te kijken op welke manier ik de meeste kans heb om toegelaten te worden. Als ik wel eens op www.ikwildoktorworden.nl kijk dan vind ik de meeste mensen daar wel erg eng, wat die wel allemaal niet doen om een zo gunstig mogelijke cv voor de decentrale loting te krijgen
Ik heb een hekel aan dat soort mensen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:04 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
Ik zit zelf nu nog op het 5VWO (nt + bio +nlt +naschoolse lessen) en na tijd georiënteerd te hebben over verschillende studies lijkt mij geneeskunde de beste/leukste keus voor mij. Dus zit ik nu her en der hierover informatie te zoeken en alvast te kijken op welke manier ik de meeste kans heb om toegelaten te worden. Als ik wel eens op www.ikwildoktorworden.nl kijk dan vind ik de meeste mensen daar wel erg eng, wat die wel allemaal niet doen om een zo gunstig mogelijke cv voor de decentrale loting te krijgen
Vaak is het wel handig om bij een decentrale selectie gebruik te maken van het woord dokter i.p.v. doktor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:04 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |