Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een EHBO diploma. Ik eis een TT-change.
Jij maakt wel wat van je coschappen zegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef Pluizel het volgende:
ja daar kwam ik een kwartier later ook achter. de wereld is niet zo heel veel veranderd in 21 jaar.
ik heb vandaag helemaal NIKS gedaan. om half 5 zouden we bedside teaching hebben maar net hoorde ik dat dat niet doorging en nu moeten we naar de vaatbespreking. do. not. want!
Lag het maar aan mij, dan kon ik er wat aan doen. Er waren vanochtend op de spoed stomweg geen patiënten, en vanmiddag had er niemand tijd voor me. dramalamaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij maakt wel wat van je coschappen zeg
Welk coschap loop je dan? Je kan toch altijd poli doen of onderzoeken bijwonen ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Lag het maar aan mij, dan kon ik er wat aan doen. Er waren vanochtend op de spoed stomweg geen patiënten, en vanmiddag had er niemand tijd voor me. dramalama
Hoe ging het schijten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Repeat het volgende:
Helse stekende pijn in mn epigastrio. Fucking niet normaal
Repeat fijn je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef netflanders het volgende:
Duidelijk necrotiserende fasciitis.
Die foto! Ransbakquote:
Dan heb je rugpijn, want aorta ligt retroperitoneaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Kassaa het volgende:
Dood op de WC met een geruptureerde aorta
Maar jij hebt dan ook een powerlevel van meer dan 9000!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een powerlevel van meer dan 9000!
Niet per sequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef June. het volgende:
Dan heb je rugpijn, want aorta ligt retroperitoneaal
Kuru!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:29 schreef EricT het volgende:
Kan iemand nog een bachelorscriptie onderwerp bedenken? Ik moet een scriptie schrijven mbt immunologie-infectieziekten(-microbiologie) en ben even inspi-loos.
Om te schrijven over het TRAIL-eiwit, RAS-gprotein zie ik niet zitten, zou het liefst iets doen met (tropische)ziektebeelden
PS: En natuurlijk heb ik een EHBO diploma![]()
Hij heeft em ookquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je acute buik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Repeat het volgende:
Het plaatje laadde zo langzaam dat ik alleen die kale kop en zonnebril zag. Ik dacht dat is harde eindbaas Vic Mackey, maar het bleek een gare texaan met snor te zijn
Plasmodium falciparumquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:29 schreef EricT het volgende:
Kan iemand nog een bachelorscriptie onderwerp bedenken? Ik moet een scriptie schrijven mbt immunologie-infectieziekten(-microbiologie) en ben even inspi-loos.
Om te schrijven over het TRAIL-eiwit, RAS-gprotein zie ik niet zitten, zou het liefst iets doen met (tropische)ziektebeelden
PS: En natuurlijk heb ik een EHBO diploma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |