Kan wel, ik heb het neit meegekregen in ieder gevalquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik het al verteld had? vrijdag aaf. na een feestje ben ik met mijn stomme dronken kop keihard op mijn smoel gegaan.. met een meid achterop (die ik niet ken eigenlijk).
Ik bloeden als een of andere josti..._!
Volgende dag wakker met mijn smoel vol bloed, kon mijn knie niet meer bewegen en pijn in mijn neus.
Heb een snee in mijn lip, knie en wat schrammen op mijn been. Valt reuze mee dus.
Seks.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan wel, ik heb het neit meegekregen in ieder geval
Maar dat is wel minder jawaarom neem je dan ook een mokkel dat je niet kent achterop?
Maar beter dat alles ;t weer doet.
Ja iets met man zijn enzo.. ik weet alleen dat ze in de HBO klas van mijn broertje zit.. thats allquote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan wel, ik heb het neit meegekregen in ieder geval
Maar dat is wel minder jawaarom neem je dan ook een mokkel dat je niet kent achterop?
Maar beter dat alles ;t weer doet.
Oh ja natuurlijk.quote:
aha.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja iets met man zijn enzo.. ik weet alleen dat ze in de HBO klas van mijn broertje zit.. thats all![]()
![]()
Oh dat je opeens beneden kwam en er 20 lui zaten ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja iets met man zijn enzo.. ik weet alleen dat ze in de HBO klas van mijn broertje zit.. thats all![]()
![]()
Ja dat feestje! later op de avond gingen we het dorp nog in, was wel tof!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh dat je opeens beneden kwam en er 20 lui zaten ofzo?
HET DORP.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja dat feestje! later op de avond gingen we het dorp nog in, was wel tof!
Mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben
[ afbeelding ]
Naakt
Je hebt 'm wel iets te gespierd gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben
[ afbeelding ]
Naakt
Als er dan nog treinen reden kon het misschien.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HET DORP.Mensen die uitgaan in een dorp en niet in Rotterdam for example.
Ja ja, wat zei je dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
Zijn Crack en Zotheid echt uit elkaar of spelen ze n spelletje, want zo niet had ik WEER gelijk, en dat mag ik niet meer hebben van vele users.
Ik hoop maar dat t n spelletje is.
ALS het een spelletje is, dan is het de hoax van de eeuwquote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
Zijn Crack en Zotheid echt uit elkaar of spelen ze n spelletje, want zo niet had ik WEER gelijk, en dat mag ik niet meer hebben van vele users.
Alsof t gaat om jouw gelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
Het orakel heeft gesprokenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alsof t gaat om jouw gelijk.Iedereen weet dat t op die leeftijd ws niet blijvend is.
Maakt het niet minder lullig voor hen, je gelijk nu gaan halen is gewoon een rotstreek
WEDDEN JONGE?!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
Dat was n persoonlijk mailtje naar Crack over hoe hij zou kunnen gaan doen, maar ik hoop nog steeds dat t niet weer klopt....quote:
Mn pm box is bereikbaarrquote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n persoonlijk mailtje naar Crack over hoe hij zou kunnen gaan doen, maar ik hoop nog steeds dat t niet weer klopt....
Wie, ik of Lamon?quote:
Ik zou ook niet die kant op gaan met je aannamesquote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n persoonlijk mailtje naar Crack over hoe hij zou kunnen gaan doen, maar ik hoop nog steeds dat t niet weer klopt....
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nu met string
[ afbeelding ]
En onherkenbaar, op de camping
Wtf, je pm ging over dat hij niet bij Minerva moest gaan?!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |