*Neuskapje opzet.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelfde verschijnselen hier....er hangt een virusje rond op de SC...iedereen zijn virusbeschermingsprogramma helemaal ge-update
linux ftw!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelfde verschijnselen hier....er hangt een virusje rond op de SC...iedereen zijn virusbeschermingsprogramma helemaal ge-update
Gaan we eskimo-en?quote:
Daar maak je vrienden meequote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kaalgeschoren hoofd, trainingspakkie, neuspiercing, en fluoriserende sportschoenen
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar maak je vrienden mee, ik ben Danny niet!
netjes! en met een nieuwe / verbeterde gnomequote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, 64 bit, wegens 4 gB ddr3 in de laptop
uhuh, alleen ben er nog steeds niet over uit wat ik als msn vervanger wil gebruiken, ik gebruik msn sowieso nooitquote:Op maandag 1 februari 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
netjes! en met een nieuwe / verbeterde gnomeEn zonder pidgin
Empathy ?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, alleen ben er nog steeds niet over uit wat ik als msn vervanger wil gebruiken, ik gebruik msn sowieso nooit
Nee dat merk ikquote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, alleen ben er nog steeds niet over uit wat ik als msn vervanger wil gebruiken, ik gebruik msn sowieso nooit
waarom wil je dan een vervanger?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LINUXquote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom wil je dan een vervanger?
probeer het voor de grap eensquote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zit er wel standaard bij ja, maar heb het nog nooit geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |