Ja, ik rij heen en Bio rijdt terugquote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Mozy het volgende:
Owja, ze zijn van plan om bij iedereen op de brommer langs te komen om hun ban toe te lichten. Via het internet vinden ze zo onpersoonlijk.
Stelletje gekken.
Sportief.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Mozy het volgende:
Owja, ze zijn van plan om bij iedereen op de brommer langs te komen om hun ban toe te lichten. Via het internet vinden ze zo onpersoonlijk.
Stelletje gekken.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef Mozy het volgende:
Dat je oud bent betekend niet dat je alles mag.
Leasebrommer van Dannyquote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef Garisson72 het volgende:
Heb jij een brommer tegenwoordig remlof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Ze stelen de leasebrommer van Danny.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:
Wat doen ze nou fout want alles wat je hier zegt is perfect acceptabel gedrag.
remlof z'n kont?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over gaat, maar pics van die billen?
Heb ik niet, wel van haar jetsers. Maar als ik die post, dan mag ik haar niet meer neuken.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over gaat, maar pics van die billen?
SEXquote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:
Gaat nergens over, slotje of ONZ. Zeg het maar!
Pics van je moeder.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:
Ok.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:
Mits je zusje meekomt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Biogarde het volgende:
Mocht je ver wonen, dan blijven we slapen.
Bier.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:
Heb een broertje, maar die is naar alle waarschijnlijkheid ouder dan jijquote:
Misschien is het z'n vader welquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb een broertje, maar die is naar alle waarschijnlijkheid ouder dan jij
Je verzint maar iets. Als het maar jong en vrouwelijk is.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb een broertje, maar die is naar alle waarschijnlijkheid ouder dan jij
Jij bent geadopteerd.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn opa post ook gewoon hier op FOK! hoor. Voor de rest moet je niet zeiken want bio en remlof zijn mijn oudere broers.
huh?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
Da´s het fijne van gelukkig zijn, dan vind je het niet erg als mensen die je niet kent je uitlachen om wat voor bizarre reden dan ook.
Die Mozy toch..
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:21 schreef timmmmm het volgende:
"Kunnen de ouders van Biogarde hem op komen halen bij de ballenbak? Hij is een beetje druk."
Als jij mij beledigt beledig je Remlof&Bio ook hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent geadopteerd.
Je echte moeder wilde je niet meer.
Nee hoor, die schamen zich voor je.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij mij beledigt beledig je Remlof&Bio ook hoor
Het mongoloïde broertjequote:
Weet ik veel, wat doe ik er?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh?
En wat doe ik in de OP? WAAA
Ik heb de telefoon in me m'n handen hoor.quote:
En nu ga je mama Yvonne bellen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb de telefoon in me m'n handen hoor.
Nee grote broer Remlof die Bio wel ffies voor de bek gaat knallen.quote:
Overgrootoma.quote:
ik zet 20 euro op Bioquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee grote broer Remlof die Bio wel ffies voor de bek gaat knallen.
Bio is te dik, alhoewel Remlof mij ook een slampamper lijktquote:
Moet je nagaan dat je geadopteerd bent omdat ze medelijden met je hadden.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bio is te dik, alhoewel Remlof mij ook een slampamper lijktHet zijn gewoon 2 prutsers bij elkaar.
Met zijn tweeen tegen jou, dat zijn kansen die me wel bevallenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bio is te dik, alhoewel Remlof mij ook een slampamper lijktHet zijn gewoon 2 prutsers bij elkaar.
3 maanden.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Kliekjesvorming tussen FA's ---> Ban
Ik ga gewoon boven op remlof staanquote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met zijn tweeen tegen jou, dat zijn kansen die me wel bevallen
Als je het niet met hem eens bent, pakt hij een volgescheten pamper om tegen je kop te slammen.quote:
SLAMPAMPERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |