quote:
Mjah.. Vandaag al de hele dag beetje beroerdquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
De maandag is weer voorbij (gelukkig)
Morgen overwerken
Jij doet niet aan badjassen?quote:
Kijk dan lekker in onze fotoboeken en val ons niet lastig!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even een tvp. Ik kan jullie niet missen natuurlijk
Ik wacht nog op zijn antwoord op die vraag die ik hem via fotoboek gesteld hebquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef becky27 het volgende:
tvp maar weer, maarre, waar is SolidasRock die volgens hem zoveel sjeu aan het topic gaf??
Volgens de TTquote:
Ik geloof niet dat ik kunstzinnig ben hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Nee hoor, ik beoelde het in het algemeen
Ik ben gewoon niet zo van kunstzinnige dingen als theater, kunstmusea, etc.
Het Louvrequote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Als ik weer een keer naar Parijs ga , wil ik zeker weten het Louvre weer in. Ik heb ook niet veel verstand van kunst (althans ik vergeet te veel denk ik). Maar de verhalen die achter de beelden en de schilderijen zitten
.
Maar goed dat heeft dan weer totaal niets met toneel te maken ..
Beterschap 4elements.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Als ik weer een keer naar Parijs ga , wil ik zeker weten het Louvre weer in. Ik heb ook niet veel verstand van kunst (althans ik vergeet te veel denk ik). Maar de verhalen die achter de beelden en de schilderijen zitten
.
Maar goed dat heeft dan weer totaal niets met toneel te maken ..
Beterschap 4elements.
Deze zomer? Dan wil ik naar ook weer in de Eiffeltoren eten . Naar het kasteel waar Catherina de Medici en Diane de Poitiers (als ik het goed schrijf ) ..quote:
Ik vind het een goed idee. Hier hebben we het nog overquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Deze zomer? Dan wil ik naar ook weer in de Eiffeltoren eten . Naar het kasteel waar Catherine de Medici en Diane de Portier (als ik het goed schrijf ) ..
Onder voorwaarde dat je weet wie de twee vrouwen zijn die ik hierboven noemde en nee niet googlen!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee. Hier hebben we het nog over
quote:
Ik zie geen vraag?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht nog op zijn antwoord op die vraag die ik hem via fotoboek gesteld heb
In de Intersport, bij de nieuwe Pathe bioscoop...kan dat kloppen ?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag?En ja ik heb nog steeds geen telefoon gekozen, de N900 viel tegen
![]()
En Flapperd, het kan best goed dat je ons gezien hebt want wij waren zaterdag wel in de stad. Waar zag je ons?
En Betty27, dat was een grapje, dat weet je toch wel he?![]()
![]()
![]()
En Lovechild: hier ben ik, alive en wel.
Over de reden van mijn afwezigheid kan ik kort zijn:
Nu niet klagen he, ik zei toch dat ik er kort over zou zijn.
Ter aanvulling op de TT: Ratmen ronselt hoe dan ook vrouwen, met of zonder badjas. En ik ben supertrots op hem.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ter aanvulling op de TT: Ratmen ronselt hoe dan ook vrouwen, met of zonder badjas. En ik ben supertrots op hem.
We zijn er idd ff geweest ja. Ze is haar muts kwijtgeraakt en we wilden een nieuwe kopen maar die hadden ze niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In de Intersport, bij de nieuwe Pathe bioscoop...kan dat kloppen ?
Da's niet gek, met het weer van de afgelopen weken...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We zijn er idd ff geweest ja. Ze is haar muts kwijtgeraakt en we wilden een nieuwe kopen maar die hadden ze niet meer.
Sterkte!!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's niet gek, met het weer van de afgelopen weken...
ik ga nu maar lekker naar bed, morgen grote dag met 2 tentamens
Fijn, welkom terug!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En Lovechild: hier ben ik, alive en wel.
Meer dan je best kan je niet doenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks, heb van 1 van de 2 vakken echt geen idee wat ik moet verwachten
Geloof me, haar vroeg wakker maken is slecht voor mijn geestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
uitslapen is slecht voor de geest.
Slaapgebrék ook...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
uitslapen is slecht voor de geest.
Er mist een letterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vroeg naar bed gaan voed de geest.
Taalnazialarm!!!quote:
Daarom hou je zo van mequote:
Schoonheid!! Hoest met de buik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ze is te laat naar bed gegaan misschien?
Das maar goed ookquote:
Klopt. Ik moet me ook echt inhouden vaakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daarom hou je zo van me.
Ach, ik hou me in, reageer niet meer op bepaalde personen die er niet tegen kunnen. Enne Mel is goed te pesten
.
Foto's!quote:
Het grote buikentopic deel 60quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet me ook echt inhouden vaak
[..]
Foto's!
Er hangt een nieuwe poster!! Van mn huidige voorstelling Zouthuis. We zitten middenin de voorstellingen momenteelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef becky27 het volgende:
Zwaai trouwens iedere ochtend naar je kabouter (en die onleesbare poster hangt er ook nog).
Wat is je volgende voorstelling trouwens? Al wat gepland?
En ik ben nog wel van een A3 poster naar een A2 poster gegaanquote:
Is dat nog een gewone broek?quote:
Gewoon komende vrijdag meegaan naar de voorstelling!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:19 schreef becky27 het volgende:
Ik zal eens beter mijn best doen om hem te lezen morgenochtend .
Heb je al gereserveerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:23 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon komende vrijdag meegaan naar de voorstelling!
Ah, je hebt het over mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daarom hou je zo van me.
Ach, ik hou me in, reageer niet meer op bepaalde personen die er niet tegen kunnen.
M'n mantra was vandaag "Regen is beter dan gladheid, regen is beter dan gladheid". Moest vandaag 3x heen en weer naar school en er dus doorheenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een weer vandaag zeg, hoe treurig kan het zijn. Het moet gewoon weer heel heel heel snel mooi weer worden anders kom ik in een verlate winterdip
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oeh, zwangere buiken, blijven bijzonder
Sow ben die regen nu ook wel weer zat, het is vandaag volgens mij geen moment droog geweest. Heel deprimerend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n mantra was vandaag "Regen is beter dan gladheid, regen is beter dan gladheid". Moest vandaag 3x heen en weer naar school en er dus doorheen
quote:
Ik zit weer elke dag om me heen te staren als ik bij het stoplicht stil sta.........zonder resultaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n mantra was vandaag "Regen is beter dan gladheid, regen is beter dan gladheid". Moest vandaag 3x heen en weer naar school en er dus doorheen
Oh grappig, ik moest er vanmorgen ook ineens weer aan denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit weer elke dag om me heen te staren als ik bij het stoplicht stil sta.........zonder resultaat
Heeft echt hele dag continu geregent ook hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef becky27 het volgende:
Charisma, ben nu 28 weken en het valt ook reuze mee, ben nu een kilo of 4 aangekomen denk ik. Mag 500 gram (!!!) per week aankomen moet nog twaalf weken dus snel rekenen zegt nu nog 6 kg is totaal 10.
blugh, ben de regen/ dit weer echt spuugspuugzat. Ik wil lente en rokjes aan kunnen zonder dikke maillot, slippers, lammetjes in de wei, krokussen (en de sleutel van ons nieuwe huis met tuin en ook nog maar een keer bevallen ergens eind april en dan genieten van mijn dochter in een stralende zomer!).
Hoi, hier is ik, zowel fobo als hierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Kaartje gereserverd. Nu alleen wachten op bevestiging.
Taxi geregeld
Laat maar komen die ratmen met of zonder badjas
Ja hoi, je reageert niet op mijn andere post. Dus dan maar overnieuw. Je weet dat het een grapje was? Heb geen last van grootheidswaanzinquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef becky27 het volgende:
tvp maar weer, maarre, waar is SolidasRock die volgens hem zoveel sjeu aan het topic gaf??
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Kaartje gereserverd. Nu alleen wachten op bevestiging.
Taxi geregeld
Laat maar komen die ratmen met of zonder badjas
Oeh, dan ga ik ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ga je in de voorstelling naakt?
Wil je dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ga je in de voorstelling naakt?
Ik kan dit hoe dan ook, ook niet door die ene smiley als iets positiefs opvatten. Die bolded stukje komt op mij over als een achter de ellebogen of hoe je het ook schrijft. En eigenlijk afgezien van nu snap ik niet waarom je telkens over een avondhumeur begint. Jij bent diegeen die steeds zulke opmerkingen over mij schrijft en daar mag ik toch best iets over zeggen/vragen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:46 schreef becky27 het volgende:
hmmmm is er wat tegen me gebruikt? Iemand last van een avondhumeur?![]()
Tenzij bikini en vla natuurlijk.quote:
Als we alleen op jouw voorkeur afgaan, missen we becky in bikini. Dus wat mij betreft gewoon allebei!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Mwoa, ik hoef ze in dit geval niet perse alle 2 in bikini te zien hoor, eentje volstaat wel
Voorspelbare reactie +1quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alleen op jouw voorkeur afgaan, missen we becky in bikini. Dus wat mij betreft gewoon allebei!
Vanwaar dequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, hier is ik, zowel fobo als hier
Idd, op mij reageert ze nooit! Went vanzelfquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef becky27 het volgende:
En ik ga niet altijd op iedereen persoonlijk reageren, heb ik helemaal geen zin.
Je schreef "we missen je in het den haag topic" (alhoewel dat vast niet (meer) voor iedereen geldt). Hier ben ik dan, waar is de welkom terug?quote:
Je hebt dan ook nooit een geheim gemaakt van je voorkeuren.quote:
Hehe, dat kloptquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nooit een geheim gemaakt van je voorkeuren.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef SolidasRock het volgende:
Je schreef "we missen je in het den haag topic" (alhoewel dat vast niet (meer) voor iedereen geldt). Hier ben ik dan, waar is de welkom terug?
Maakt ze ook zulke opmerkingen over je dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Idd, op mij reageert ze nooit! Went vanzelf
Jij bent de beste!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige die dat vindt. Ik!quote:
Je vindt het niet genoeg dat we je missen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je schreef "we missen je in het den haag topic" (alhoewel dat vast niet (meer) voor iedereen geldt). Hier ben ik dan, waar is de welkom terug?
Q!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vindt. Ik!
Hele hand? Je kent mij duidelijk niet, ik neem je hele arm!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vindt het niet genoeg dat we je missen?
Tsk... je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand
* MissMSX arm snel terugtrektquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hele hand? Je kent mij duidelijk niet, ik neem je hele arm!
Hij vindt het alleen van zichzelf. Bij mij vinden anderen het.quote:
Maar... maar.... ik heb geen last van groo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij vindt het alleen van zichzelf. Bij mij vinden anderen het.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij vindt het alleen van zichzelf. Bij mij vinden anderen het.
Euhm...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vindt. Ik!
Ik heb er geen last van. Mijn vrouw daarentegen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef SolidasRock het volgende:
Maar... maar.... ik heb geen last van groo...
Ja hallo, dit topic ging over een naakte ratmen. Nu niet jouw man tot onderwerp bombarderen.quote:
Ik heb er geen last. Vind het zielig voor jouquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Mijn vrouw daarentegen.
Ik vind mijn naakte man vele malen interessanter dan een naakte ratmenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja hallo, dit topic ging over een naakte ratmen. Nu niet jouw man tot onderwerp bombarderen.![]()
Wie wilt ratmen naakt zien. Handen opsteken aub
Ik heb gelukkig een bord voor mijn hoofd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb er geen last. Vind het zielig voor jou
O god...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef Lovechild het volgende:
Solidas, niet zo mopperen hoor! Het is toch niet altijd mogelijk om op iedere opmerking te reageren? Dan moet je maar MSN-en![]()
Je lijkt wel een meisje met die verongelijkte reacties![]()
oooh je liegt!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Idd, op mij reageert ze nooit! Went vanzelf
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie wilt ratmen naakt zien. Handen opsteken aub
Ach, beter dan naakt. Toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god...
Zeg dat niet zo luid, straks wilt men me alsnog in een bikini zien...![]()
Dat ligt eraan...quote:
Overigens ging het helemaal niet om het niet reageren, het ging me gewoon om over de dingen die geschreven werden. Als jij leest dat men een fout beeld van je heeft reageer je daar toch ook op?quote:
Ik ga er nog één keer op in en dan ben ik het zat. Als jij een opmerking plaatst en daarna weghaalt en zeemonster daar op reageert ben ik nieuwsgierig wat er stond want het klonk zoals het overkwam niet aardig. Dan vraag ik me af wat er tegen me gebruikt wordt. Gezien we het over vroeg naar bed en vroeg op en humeuren hadden dacht ik 'avondhumeurtjequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Overigens ging het helemaal niet om het niet reageren, het ging me gewoon om over de dingen die geschreven werden. Als jij leest dat men een fout beeld van je heeft reageer je daar toch ook op?Als men je daarna uitmaakt voor verzuurde kutvent, tsjah eh, welkom in mijn wereld dan maar
Kijk, nu zeg je het zelf, je dacht dat er iets negatiefs stond en daar was je reactie ook naar. Ik heb het weggehaald omdat ik het ineens te drammerig vond, alsof ik perse antwoord wilde. Ik wil wel graag reactie op vragen maar niet zoals ik het deed. Easy dus. Door zeemonster postje moest ik het wel terugplaatsen voordat er straks dingen gedacht worden die niet kloppen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik ga er nog één keer op in en dan ben ik het zat. Als jij een opmerking plaatst en daarna weghaalt en zeemonster daar op reageert ben ik nieuwsgierig wat er stond want het klonk zoals het overkwam niet aardig. Dan vraag ik me af wat er tegen me gebruikt wordt. Gezien we het over vroeg naar bed en vroeg op en humeuren hadden dacht ik 'avondhumeurtje(ja ja met smiley)'. Nooooit gedacht dat iemand daar zo hysterisch op kan reageren en dan bedenkt dat ik iemand afschilder als verzuurde kutvent.
Maar goed, je moet het zelf weten, als jij graag de dude van het topic wil zijn, en verwacht dat iedereen continu op jou reageert prima, maar van mij hoef je het niet te verwachten.
Eerst nadenken, dan pas postenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:04 schreef SolidasRock het volgende:
Ik edit mijn postjes wel vaker, er komt zelden een postje van mij op FOK die niet aantal keren geedited is, en soms haal ik hem zelfs weg
Doe ik ook, maar toch vind ik altijd achteraf een zin die beter geformuleerd kan worden, of een reactie kan grappiger dan dat, of of of....quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar toch vind ik altijd achteraf een zin die beter geformuleerd kan worden, of een reactie kan grappiger dan dat, of of of....
Ik wil Ratmen wel in bikini zien hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gutteguttegut, kom even een tijd niet meer hier en ineens gaat iedereen hier in bikini of naakt (ratmen)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dwangneurose? Perfectioniseren voor na ik mijn creatie loslaat op FOK!?
Maar eigenlijk zeg je dus dat we beter pas minimaal 24 uur na je post er op kunnen reageren?quote:
Doe maar 48 uur, voor alle zekerheidquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zeg je dus dat we beter pas minimaal 24 uur na je post er op kunnen reageren?
Thanksquote:
Hier een foto van m'n harige poesquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks
Ik wil ook naakte vrouwen en taart als welkom![]()
![]()
Een foto van dat mooie meisje (aka zeemonster) in bikini doe ik het ook voor
Aan een plaatje van zeemonster kan ik je niet helpen. Wel met de rest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks
Ik wil ook naakte vrouwen en taart als welkom![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2010 14:36:56 ]
Die van die harige poes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:35 schreef Flappekz het volgende:
Mogen die plaatjes in spoilers alsjeblieft... ivm werk enzo
Daar ga ik nu toevallig heen ja. ff praten over de operatie van mijn handenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, A_A Junior werd geopereerd vandaag in JKZ
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben ambtenaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die van die harige poes?
Oja en ga eens werken ipv posten![]()
Hi Flappie
Voor jou? Altijd, maar dat wist je alquote:
Das waarquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Voor jou? Altijd, maar dat wist je al.
Kijk nou uit man, voor je het weet hang je in abri's :Bquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Die moet je me even uitleggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk nou uit man, voor je het weet hang je in abri's :B
Als iedereen je naakt ziet tijdens een voorstelling maken ze vast foto's , dan hang je in no time (met of zonder badjas natuurlijk) naast Jan Smit hahahaquote:
Ik dacht al, ik fotografeer best graag maar zo goed ben ik niet hoor, dat ik foto's maak voor Abri's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als iedereen je naakt ziet tijdens een voorstelling maken ze vast foto's , dan hang je in no time (met of zonder badjas natuurlijk) naast Jan Smit hahaha
Met die camera's van tegenwoordig is het volgens mij al snel goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik fotografeer best graag maar zo goed ben ik niet hoor, dat ik foto's maak voor Abri's.
Ehm, nee hoor. Ik ben niet iemand die naakt op een podium gaat. Naakt op het strand liggen is ook niet mijn ding enne nee, ik maak ook geen naaktfoto's die ik dan vervolgens e-mail of een forum post. Als ik nou een erg lekker lichaam zou hebben, zou ik daar minder moeite mee hebben, echter heb ik dat niet, dus val ik er ook maar niemand mee lastig. Dit alles natuurlijk met uitzondering van die special fewquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als iedereen je naakt ziet tijdens een voorstelling maken ze vast foto's , dan hang je in no time (met of zonder badjas natuurlijk) naast Jan Smit hahaha
Agosh, wat had 'ie dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, A_A Junior werd geopereerd vandaag in JKZ
Zo dan, zo zie je maar, ....het kan jaren duren maar vrouwen zullen altijd 'wraak' nemenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:23 schreef Lovechild het volgende:
Overigens, ik ga het mailcontact met mijn allereerste serieuze vriendje verbrekenn. Het voelt toch als een soort "dumpen" en het voelt toch prettig om dat te doen nadat hij toentertijd degene was![]()
(haha, triest he)
Ik was toch blij dat ik niet zelf foto's heb hoeven maken op m'n eigen bruiloftquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met die camera's van tegenwoordig is het volgens mij al snel goed.
Dit is iets wat ik mij al langer afvraag.....wat is nou een toegevoegde waarde tegenwoordig van een fotograaf? Het materiaal wat jan lul gebruikt normaal is toch al goed? Nou een mooie lokatie zoeken voor een shoot kun je ook zelf. Echt, ik snap het niet. Voor bruiloften bijvoorbeeld vraagt zo'n fotograaf al snel een paar honderd euro, dit terwijl je het ook gewoon zelf kunt doen....
Als ik jou een goede keuken geef, ben je dan automatisch een goede kok? Vast niet. Met fotograferen is het niet heel veel anders. Als fotograaf moet je nog steeds oog hebben voor compositie, oog hebben voor belichting. Zeker met belichting is het een kwestie van weten wat je doet, waar je je flitsers, lampen of wat dan ook plaatst en welk effect je ermee wil bereiken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Met die camera's van tegenwoordig is het volgens mij al snel goed.
Dit is iets wat ik mij al langer afvraag.....wat is nou een toegevoegde waarde tegenwoordig van een fotograaf? Het materiaal wat jan lul gebruikt normaal is toch al goed? Nou een mooie lokatie zoeken voor een shoot kun je ook zelf. Echt, ik snap het niet. Voor bruiloften bijvoorbeeld vraagt zo'n fotograaf al snel een paar honderd euro, dit terwijl je het ook gewoon zelf kunt doen....
Preciesquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo dan, zo zie je maar, ....het kan jaren duren maar vrouwen zullen altijd 'wraak' nemen
Want kijk, dit is het niveau van eerste vriendje:quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies![]()
Al gaat het niet persé om wraak hoor. Hij is niet netjes met mijn e-mailadres. Krijg allerlei hoax-zooi van hem én zijn vrouw. En buiten dat vond ik al dat heen en weer mailen niet bijster interessant, dus een en een is twee he.
Ik blijf gewoon heel lief aardig vrolijk een vriendelijk tegen je...voor je het weet ben ik uit je lijstquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Want kijk, dit is het niveau van eerste vriendje:
Je bent verwijderd uit ons bestand en het beste met je verdere leven
Je zal ons niet meer horen met plezier eindig ik dit mail contact
En je hoeft ons ook nooit meer te contacteren
De ballen
Het leuke is, dat ons contact van hém uitkwam. Via schoolbank.nl
Ja, ik ben vrij rigoreusquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon heel lief aardig vrolijk een vriendelijk tegen je...voor je het weet ben ik uit je lijst:)
Maar wat een vent joh, lekker niveau'tje.
Google ads biedt de mogelijkheid om uit te zoeken hoeveel precies niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:14 schreef Lovechild het volgende:
En hij laat mooi zien dat hij zich inderdaad niet verder ontwikkeld heeft
Zijn neusamandel is verwijderd en buisjes in zijn oren gekregen gezien hij sinds geboorte al chronisch verkouden is en door de verkoudheid steeds oorontstekingen heeft. Hopelijk is dat nu allemaal opgelostquote:
Aw, da's zo zielig bij van die kleintjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn neusamandel is verwijderd en buisjes in zijn oren gekregen gezien hij sinds geboorte al chronisch verkouden is en door de verkoudheid steeds oorontstekingen heeft. Hopelijk is dat nu allemaal opgelost
Typisch geval van 'Losseerrr' dus. Ach het kan niet altijd goed gaan met ex'en. Ik heb dan wel het geluk dat ik met mijn exen goed kan opschieten en zij ook daadwerkelijk af en toe een bakkie komen doen. Sterker nog, een ex van mij is niet lange tijd terug tegenover mij komen wonen. Dat vind ik dan net weer téveel van het goede hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrij rigoreus![]()
Ik had van mijn 14e tot mijn 18e verkering met hem en we kwamen duidelijk uit een ander milieu. Hij is twee jaar ouder en ik voelde me toentertijd altijd al de oudste van ons tweeen. Hij benaderde me zo'n twee jaar geleden dus via schoolbank en ik vroeg me al vrij snel af wat ik ermee moest. Zulke sneue taalfouten in die mails (zelfs de naam van zijn vrouw staat fout in hun afzender), duidelijk niet veel verder ontwikkeld.
Hij wilde graag eens iets gaan drinken, ik had er ab-so-luut geen behoefte aan. Hij zát dus op het niveau van "lekker ding" en "xxx-jes". Ik begon altijd met "Hoi T" en eindigde met "groetjes". Om het verschil daar al even aan te geven![]()
Ik wilde het eigenlijk laten doodbloeden maar toen ik zag dat zijn vrouw weer mijn e-mailadres gebruikt had voor een of andere onzin-site (gratis fietslampjes ofzoiets) was ik er klaar mee. En hij laat mooi zien dat hij zich inderdaad niet verder ontwikkeld heeft
Je vergeet de groetjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Typisch geval van 'Losseerrr' dus. Ach het kan niet altijd goed gaan met ex'en. Ik heb dan wel het geluk dat ik met mijn exen goed kan opschieten en zij ook daadwerkelijk af en toe een bakkie komen doen. Sterker nog, een ex van mij is niet lange tijd terug tegenover mij komen wonen. Dat vind ik dan net weer téveel van het goede hahaha
nou dag lekker ding
xxx
Owh, ik moet echt leren lezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hij gebruikte geen groetjes,...dat deed LC
Ik moest het ook nog even teruglezen voor de zekerheid hoor alvorens ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, ik moet echt leren lezen
Dit is dus mijn niveautje
Toen ik haar post las dacht ik al van 'maar 'groetjes' is toch helemaal niet zo erg'quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moest het ook nog even teruglezen voor de zekerheid hoor alvorens ikdeed
Groetjes, xxx-jes, lekker ding; het is allemaal niet zo erg. Maar als je al enigzins ongemakkelijk wordt van iemands mail dan is het op de een of andere manier te intiem. Zo voelde dat echt, heel gek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen ik haar post las dacht ik al van 'maar 'groetjes' is toch helemaal niet zo erg'
Ik heb MSN-contact met mijn allereerste vakantievriendjequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Typisch geval van 'Losseerrr' dus. Ach het kan niet altijd goed gaan met ex'en. Ik heb dan wel het geluk dat ik met mijn exen goed kan opschieten en zij ook daadwerkelijk af en toe een bakkie komen doen. Sterker nog, een ex van mij is niet lange tijd terug tegenover mij komen wonen. Dat vind ik dan net weer téveel van het goede hahaha
nou dag lekker ding
xxx
Brrrrrr, daar zou ik ook onpasselijk van worden ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Groetjes, xxx-jes, lekker ding; het is allemaal niet zo erg. Maar als je al enigzins ongemakkelijk wordt van iemands mail dan is het op de een of andere manier te intiem. Zo voelde dat echt, heel gek.
We hadden geen contact dat dat soort "liefkozingen" rechtvaardigde. Ofzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, kan alleen zeggen dat het me waard was gezien ik binnen 16 lessen geslaagd wasquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef Perquisite het volgende:
Oké bedankt voor de reacties, weet je misschien hoeveel het kosste toen je rijexamen deed bij Rema?
Zeemonsterquote:
Sodeknetter, wij mogen niet voor 7 uur het gebouw inquote:Op donderdag 4 februari 2010 06:44 schreef Flappekz het volgende:
Kom je om half 7 op je werk, ben je niet eens de eerste van de (kleine) afdeling. Rare lui, die ambtenaren
Heb bij de Ridder in de Badhuisstraat gereden. Leuke aardige mensen, theorielessen waren goed geregeld. Mijn rijinstructeur had echt heerlijke humor tijdens het rijden en was er echt eentje van het niet zeuren gewoon rijden met die handel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Perquisite het volgende:
Beste medehagenezen,
ik wil al een tijdje rijexamens gaan doen maar ik weet niet echt een goede rijschool... Ik heb al wat rondgekeken en ik vroeg me af of iemand hier misschien wat tips heeft voor een rijschool in Den haag en omstreken?
Aaaah...Daar hebben die kleintjes vaak last van. Mijn oudste moest ook buisjes en ik weet nog goed dat het even duurde voordat hij wakker werd toen ik bij hem mocht. Stierf zelf zo ongeveer duizend doden toenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn neusamandel is verwijderd en buisjes in zijn oren gekregen gezien hij sinds geboorte al chronisch verkouden is en door de verkoudheid steeds oorontstekingen heeft. Hopelijk is dat nu allemaal opgelost
Waaruit dan waarschijnlijk blijkt dat ik zelf ook achter ben gebleven qua taalgebruik (m'n t/d/dt is niet zo sterk).quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google ads biedt de mogelijkheid om uit te zoeken hoeveel precies niet.
[ afbeelding ]
Rond deze tijd heb ik meer de ambitie om mijn bed in te gaan...quote:Op donderdag 4 februari 2010 06:44 schreef Flappekz het volgende:
Kom je om half 7 op je werk, ben je niet eens de eerste van de (kleine) afdeling. Rare lui, die ambtenaren
Speciaal voor jou dan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb nog bij de Ridder gewerkt, in de badhuisstraatAls hun op vakantie gingen deed ik de rijschool en de hondjes
Wie was je instructeur Jill? Klinkt als Rob (met snor) of Serge...
Ik heb al ruim drie dagen geen internet meerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Charisma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
shite tele2
hing ik bijna 25 minuten aan de lijn van de klantenserrvice om dan te horen dat tele2 een storing heeft in regio den haag
nu heb ik na uren weer tv maar geen geeluid., ik heb alle knoppen al uitgeprobeerd maar ik krijg geen geluid.
mode staat ook niet in uit status
iemand nog tele2 ?
anders duik ik maar mijn bed in, is wel stil zo
Helaas niet naaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
goedemorgen!! Vanavond RATMEN kijken
Wat ben je toch een gevoelig jongetjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef Atreidez het volgende:
Zeg, ik wil graag dat me koffie me ook echt smaakt hoor
Zie je wel dat het je smaaktquote:
Jaja, na dat ik mijn visualisatie weer onder controle had smaakte die weer bestquote:
Dat deed je dan best snel, dus niet meer zo zeuren voortaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jaja, na dat ik mijn visualisatie weer onder controle had smaakte die weer best
Jij bent er toch zoeen uit Scheveningen? Die zijn toch anders?quote:
Geloof dat het Rob (met snor) was. Ben zo slecht in namen en is alweer iets van 6, 7 jaar geleden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb nog bij de Ridder gewerkt, in de badhuisstraatAls hun op vakantie gingen deed ik de rijschool en de hondjes
Wie was je instructeur Jill? Klinkt als Rob (met snor) of Serge...
Je hebt er nu niets meer aan natuurlijk maar hier ook Tele2. Geen mogelijkheid om de klantenservice te bereiken want we bellen ook via henquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Charisma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
shite tele2
hing ik bijna 25 minuten aan de lijn van de klantenserrvice om dan te horen dat tele2 een storing heeft in regio den haag
nu heb ik na uren weer tv maar geen geeluid., ik heb alle knoppen al uitgeprobeerd maar ik krijg geen geluid.
mode staat ook niet in uit status
iemand nog tele2 ?
anders duik ik maar mijn bed in, is wel stil zo
Twas een top voorstelling en daarna hebben we dat een beetje gevierdquote:
Ik ben bang dat het aan jou ligtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef Atreidez het volgende:Denk ik te dubbelzinnig, of was het dubbelzinnig bedoelt..
Ik weet het wel zekerquote:
Ik ben me toch van slag vandaag,...denk dat ik gisteren te veel medicijnen gehapt hebt. Het tikken gaat fout, het inspreken gaat fout, kan me niet concentreren en ben duf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:38 schreef Flappekz het volgende:
ppffff.... eindelijk bijna weekend....
Jaja, en dan de medicijnen de schuld gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
en ben duf.
hahaha ja dat moet wel in dezequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jaja, en dan de medicijnen de schuld geven
Bij mij is het nog lang geen weekend.... ga je nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:38 schreef Flappekz het volgende:
ppffff.... eindelijk bijna weekend....
Lekker chillenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Bij mij is het nog lang geen weekend.... ga je nog wat leuks doen?
Ga zo lekker werken...quote:
Meissie heeft niet zoveel zin...ander keertje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ga zo lekker werken...![]()
kom anders ff langs, ik had dinsdag weer geluk! me buy-in van maandag weer terug (toen was ik 5de van de 48) tot plek 3 betaald!
Vrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Meissie heeft niet zoveel zin...ander keertje!
quote:
En mag je niet zonder je meisje gaan dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze mag morgen om 7 uur weer werken
Zeg!quote:
Moet jij maar op het toneel gaan staan hoorquote:
En ook de katjes in het donker. Zo met z'n drieen onder een dekentjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:18 schreef zeemonster het volgende:
Het was vermakelijk , vooral het gedicht. Oh en ik heb MTM geknepen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ook de katjes in het donker. Zo met z'n drieen onder een dekentje
Ik speel al voldoende toneel in ons huwelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef MissMSX het volgende:
Moet jij maar op het toneel gaan staan hoor
Nou, dan mag je nu m'n papa gaan spelen en dan geef ik je een kusjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik speel al voldoende toneel in ons huwelijk.
quote:
Hoor ik daar becky haar hart breken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:21 schreef RATMEN het volgende:
. Ik ben flieft, opnieuw flieft. Ik was het al op Nectarientje en Charisma, maar nu ook op Mel, Miss en Zeemonster!!! Wat een verschrikkelijk lieve schatten zijn jullie
![]()
.
Becky heeft het mijne gebroken ... en toen nog een keer .... en toen nog een keerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor ik daar becky haar hart breken?
Mag ik je vriendin hebben, ik vind dr leuk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
MissMSX
Zeemonster
RATMEN
Je kleedkamer was heel knus.
* melanie_the_miss geeft papa een kusje en pakt de secondelijmquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Becky heeft het mijne gebroken ... en toen nog een keer .... en toen nog een keer.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Becky heeft het mijne gebroken ... en toen nog een keer .... en toen nog een keer.
Liever niet nee, maar helaas.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Je wilde ook maar niet weg uit de kleedkamer he
.
Heel wel waar! Eerste keer toen je beloofde langs te komen en niet kwam. Tweede keer toen je opeens iets met een tennismeneer begon. Derde keer toen je me vertelde dat je zwanger was .... maar niet van mijquote:
En jij bleef maar terugkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:35 schreef RATMEN het volgende:
Mijn vriendin mag je hebben, zolang je maar van mijn vrouw afblijft.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mag ik je vriendin hebben, ik vind dr leuk!
Ja, liefde maakt blind. Ik was een beetje domquote:
Ow, en ik, ik, ik, ik??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vriendin mag je hebben, zolang je maar van mijn vrouw afblijft.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:39 schreef RATMEN het volgende:
Ja, lust maakt blind. Ik was een beetje dom.
Jij mag mijn vriendin best delen met MtM!quote:
Zo jong en mooi en dan al getrouwdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vriendin mag je hebben, zolang je maar van mijn vrouw afblijft.
Ik tikte het er eerst bij, toen heb ik het weg ge-back-spacedquote:
Als jouw vriendin net zo leuk is als je vrouw, dan vind ik dat een goede optiequote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag mijn vriendin best delen met MtM!
En ze heeft mij gevraagd nota bene. Kun je nagaan hoe briljant ik ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo jong en mooi en dan al getrouwd
Afgaande op haar uiterlijk is het niks om je voor te schamen, ondanks dat het onze mannelijke oppervlakkigheid bevestigt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:41 schreef RATMEN het volgende:
Ik tikte het er eerst bij, toen heb ik het weg ge-back-spaced.
Mag ik dan je vrouw lenen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ze heeft mij gevraagd nota bene. Kun je nagaan hoe briljant ik ben.
Eensch.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als jouw vriendin net zo leuk is als je vrouw, dan vind ik dat een goede optie.
Dergelijke verzoeken kun je, inclusief duidelijke recente naaktfotos van jezelf, indienen via airwin [at] xs4all.nlquote:
Omdat er van jou maar steeds niets kwam en mijn voorraadje sinassnippers er aardig daar doorheen ging was het toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:42 schreef AirwiN het volgende:
En ze heeft mij gevraagd nota bene. Kun je nagaan hoe briljant ik ben.
Come on...jij brak het mijne.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heel wel waar! Eerste keer toen je beloofde langs te komen en niet kwam. Tweede keer toen je opeens iets met een tennismeneer begon. Derde keer toen je me vertelde dat je zwanger was .... maar niet van mij.
Neeeeeeheeee, ik zou komen en toen kwam ik niet omdat ik een date had met die tennismeneer.... en die was wel belangrijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heel wel waar! Eerste keer toen je beloofde langs te komen en niet kwam. Tweede keer toen je opeens iets met een tennismeneer begon. Derde keer toen je me vertelde dat je zwanger was .... maar niet van mij.
Dat was allemaal nog in het pré-snippers tijdperk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:45 schreef nectarientje het volgende:
Omdat er van jou maar steeds niets kwam en mijn voorraadje sinassnippers er aardig daar doorheen ging was het toch?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:45 schreef nectarientje het volgende:
Wat overigens niets af doet van het feit dat je echt briljant bent
Toch niet met de tram mag ik hopen? En ben jij oké?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
kutdag vandaag
hoor nu officieel bij de brokkenmakers-club
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
Neeeeeeheeee, ik zou komen en toen kwam ik niet omdat ik een date had met die tennismeneer.... en die was wel belangrijk![]()
maar ik zal het nooooooooooooooooooooooit meer doen.![]()
fijn weekend allemaal, ik ga naar zandvoort!
Ik vind jou ook lief hoor!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:48 schreef Lovechild het volgende:
Tjonge, jullie zijn allemaal zo gek van elkaar, ik word er helemaal onzeker van.
M'n voorraad rum danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:47 schreef AirwiN het volgende:
Dat was allemaal nog in het pré-snippers tijdperk.![]()
*mooshy* ik heb het al vaker gezegd maar ik vind jou echt de beste voor Missquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |