quote:
Mjah.. Vandaag al de hele dag beetje beroerdquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
De maandag is weer voorbij (gelukkig)
Morgen overwerken
Jij doet niet aan badjassen?quote:
Kijk dan lekker in onze fotoboeken en val ons niet lastig!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even een tvp. Ik kan jullie niet missen natuurlijk
Ik wacht nog op zijn antwoord op die vraag die ik hem via fotoboek gesteld hebquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef becky27 het volgende:
tvp maar weer, maarre, waar is SolidasRock die volgens hem zoveel sjeu aan het topic gaf??
Volgens de TTquote:
Ik geloof niet dat ik kunstzinnig ben hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Nee hoor, ik beoelde het in het algemeen
Ik ben gewoon niet zo van kunstzinnige dingen als theater, kunstmusea, etc.
Het Louvrequote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Als ik weer een keer naar Parijs ga , wil ik zeker weten het Louvre weer in. Ik heb ook niet veel verstand van kunst (althans ik vergeet te veel denk ik). Maar de verhalen die achter de beelden en de schilderijen zitten
.
Maar goed dat heeft dan weer totaal niets met toneel te maken ..
Beterschap 4elements.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Als ik weer een keer naar Parijs ga , wil ik zeker weten het Louvre weer in. Ik heb ook niet veel verstand van kunst (althans ik vergeet te veel denk ik). Maar de verhalen die achter de beelden en de schilderijen zitten
.
Maar goed dat heeft dan weer totaal niets met toneel te maken ..
Beterschap 4elements.
Deze zomer? Dan wil ik naar ook weer in de Eiffeltoren eten . Naar het kasteel waar Catherina de Medici en Diane de Poitiers (als ik het goed schrijf ) ..quote:
Ik vind het een goed idee. Hier hebben we het nog overquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Deze zomer? Dan wil ik naar ook weer in de Eiffeltoren eten . Naar het kasteel waar Catherine de Medici en Diane de Portier (als ik het goed schrijf ) ..
Onder voorwaarde dat je weet wie de twee vrouwen zijn die ik hierboven noemde en nee niet googlen!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee. Hier hebben we het nog over
quote:
Ik zie geen vraag?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht nog op zijn antwoord op die vraag die ik hem via fotoboek gesteld heb
In de Intersport, bij de nieuwe Pathe bioscoop...kan dat kloppen ?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag?En ja ik heb nog steeds geen telefoon gekozen, de N900 viel tegen
![]()
En Flapperd, het kan best goed dat je ons gezien hebt want wij waren zaterdag wel in de stad. Waar zag je ons?
En Betty27, dat was een grapje, dat weet je toch wel he?![]()
![]()
![]()
En Lovechild: hier ben ik, alive en wel.
Over de reden van mijn afwezigheid kan ik kort zijn:
Nu niet klagen he, ik zei toch dat ik er kort over zou zijn.
Ter aanvulling op de TT: Ratmen ronselt hoe dan ook vrouwen, met of zonder badjas. En ik ben supertrots op hem.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ter aanvulling op de TT: Ratmen ronselt hoe dan ook vrouwen, met of zonder badjas. En ik ben supertrots op hem.
We zijn er idd ff geweest ja. Ze is haar muts kwijtgeraakt en we wilden een nieuwe kopen maar die hadden ze niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In de Intersport, bij de nieuwe Pathe bioscoop...kan dat kloppen ?
Da's niet gek, met het weer van de afgelopen weken...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We zijn er idd ff geweest ja. Ze is haar muts kwijtgeraakt en we wilden een nieuwe kopen maar die hadden ze niet meer.
Sterkte!!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's niet gek, met het weer van de afgelopen weken...
ik ga nu maar lekker naar bed, morgen grote dag met 2 tentamens
Fijn, welkom terug!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En Lovechild: hier ben ik, alive en wel.
Meer dan je best kan je niet doenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks, heb van 1 van de 2 vakken echt geen idee wat ik moet verwachten
Geloof me, haar vroeg wakker maken is slecht voor mijn geestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
uitslapen is slecht voor de geest.
Slaapgebrék ook...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
uitslapen is slecht voor de geest.
Er mist een letterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vroeg naar bed gaan voed de geest.
Taalnazialarm!!!quote:
Daarom hou je zo van mequote:
Schoonheid!! Hoest met de buik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ze is te laat naar bed gegaan misschien?
Das maar goed ookquote:
Klopt. Ik moet me ook echt inhouden vaakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daarom hou je zo van me.
Ach, ik hou me in, reageer niet meer op bepaalde personen die er niet tegen kunnen. Enne Mel is goed te pesten
.
Foto's!quote:
Het grote buikentopic deel 60quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet me ook echt inhouden vaak
[..]
Foto's!
Er hangt een nieuwe poster!! Van mn huidige voorstelling Zouthuis. We zitten middenin de voorstellingen momenteelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:58 schreef becky27 het volgende:
Zwaai trouwens iedere ochtend naar je kabouter (en die onleesbare poster hangt er ook nog).
Wat is je volgende voorstelling trouwens? Al wat gepland?
En ik ben nog wel van een A3 poster naar een A2 poster gegaanquote:
Is dat nog een gewone broek?quote:
Gewoon komende vrijdag meegaan naar de voorstelling!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:19 schreef becky27 het volgende:
Ik zal eens beter mijn best doen om hem te lezen morgenochtend .
Heb je al gereserveerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:23 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon komende vrijdag meegaan naar de voorstelling!
Ah, je hebt het over mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daarom hou je zo van me.
Ach, ik hou me in, reageer niet meer op bepaalde personen die er niet tegen kunnen.
M'n mantra was vandaag "Regen is beter dan gladheid, regen is beter dan gladheid". Moest vandaag 3x heen en weer naar school en er dus doorheenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een weer vandaag zeg, hoe treurig kan het zijn. Het moet gewoon weer heel heel heel snel mooi weer worden anders kom ik in een verlate winterdip
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oeh, zwangere buiken, blijven bijzonder
Sow ben die regen nu ook wel weer zat, het is vandaag volgens mij geen moment droog geweest. Heel deprimerend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n mantra was vandaag "Regen is beter dan gladheid, regen is beter dan gladheid". Moest vandaag 3x heen en weer naar school en er dus doorheen
quote:
Ik zit weer elke dag om me heen te staren als ik bij het stoplicht stil sta.........zonder resultaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n mantra was vandaag "Regen is beter dan gladheid, regen is beter dan gladheid". Moest vandaag 3x heen en weer naar school en er dus doorheen
Oh grappig, ik moest er vanmorgen ook ineens weer aan denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit weer elke dag om me heen te staren als ik bij het stoplicht stil sta.........zonder resultaat
Heeft echt hele dag continu geregent ook hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef becky27 het volgende:
Charisma, ben nu 28 weken en het valt ook reuze mee, ben nu een kilo of 4 aangekomen denk ik. Mag 500 gram (!!!) per week aankomen moet nog twaalf weken dus snel rekenen zegt nu nog 6 kg is totaal 10.
blugh, ben de regen/ dit weer echt spuugspuugzat. Ik wil lente en rokjes aan kunnen zonder dikke maillot, slippers, lammetjes in de wei, krokussen (en de sleutel van ons nieuwe huis met tuin en ook nog maar een keer bevallen ergens eind april en dan genieten van mijn dochter in een stralende zomer!).
Hoi, hier is ik, zowel fobo als hierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Kaartje gereserverd. Nu alleen wachten op bevestiging.
Taxi geregeld
Laat maar komen die ratmen met of zonder badjas
Ja hoi, je reageert niet op mijn andere post. Dus dan maar overnieuw. Je weet dat het een grapje was? Heb geen last van grootheidswaanzinquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef becky27 het volgende:
tvp maar weer, maarre, waar is SolidasRock die volgens hem zoveel sjeu aan het topic gaf??
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Kaartje gereserverd. Nu alleen wachten op bevestiging.
Taxi geregeld
Laat maar komen die ratmen met of zonder badjas
Oeh, dan ga ik ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ga je in de voorstelling naakt?
Wil je dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ga je in de voorstelling naakt?
Ik kan dit hoe dan ook, ook niet door die ene smiley als iets positiefs opvatten. Die bolded stukje komt op mij over als een achter de ellebogen of hoe je het ook schrijft. En eigenlijk afgezien van nu snap ik niet waarom je telkens over een avondhumeur begint. Jij bent diegeen die steeds zulke opmerkingen over mij schrijft en daar mag ik toch best iets over zeggen/vragen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:46 schreef becky27 het volgende:
hmmmm is er wat tegen me gebruikt? Iemand last van een avondhumeur?![]()
Tenzij bikini en vla natuurlijk.quote:
Als we alleen op jouw voorkeur afgaan, missen we becky in bikini. Dus wat mij betreft gewoon allebei!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Mwoa, ik hoef ze in dit geval niet perse alle 2 in bikini te zien hoor, eentje volstaat wel
Voorspelbare reactie +1quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alleen op jouw voorkeur afgaan, missen we becky in bikini. Dus wat mij betreft gewoon allebei!
Vanwaar dequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, hier is ik, zowel fobo als hier
Idd, op mij reageert ze nooit! Went vanzelfquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef becky27 het volgende:
En ik ga niet altijd op iedereen persoonlijk reageren, heb ik helemaal geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |