quote:
Mjah.. Vandaag al de hele dag beetje beroerdquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
De maandag is weer voorbij (gelukkig)
Morgen overwerken
Jij doet niet aan badjassen?quote:
Kijk dan lekker in onze fotoboeken en val ons niet lastig!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even een tvp. Ik kan jullie niet missen natuurlijk
Ik wacht nog op zijn antwoord op die vraag die ik hem via fotoboek gesteld hebquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef becky27 het volgende:
tvp maar weer, maarre, waar is SolidasRock die volgens hem zoveel sjeu aan het topic gaf??
Volgens de TTquote:
Ik geloof niet dat ik kunstzinnig ben hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef MissMSX het volgende:
Nee hoor, ik beoelde het in het algemeen
Ik ben gewoon niet zo van kunstzinnige dingen als theater, kunstmusea, etc.
Het Louvrequote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Als ik weer een keer naar Parijs ga , wil ik zeker weten het Louvre weer in. Ik heb ook niet veel verstand van kunst (althans ik vergeet te veel denk ik). Maar de verhalen die achter de beelden en de schilderijen zitten
.
Maar goed dat heeft dan weer totaal niets met toneel te maken ..
Beterschap 4elements.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef zeemonster het volgende:
Als ik weer een keer naar Parijs ga , wil ik zeker weten het Louvre weer in. Ik heb ook niet veel verstand van kunst (althans ik vergeet te veel denk ik). Maar de verhalen die achter de beelden en de schilderijen zitten
.
Maar goed dat heeft dan weer totaal niets met toneel te maken ..
Beterschap 4elements.
Deze zomer? Dan wil ik naar ook weer in de Eiffeltoren eten . Naar het kasteel waar Catherina de Medici en Diane de Poitiers (als ik het goed schrijf ) ..quote:
Ik vind het een goed idee. Hier hebben we het nog overquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Deze zomer? Dan wil ik naar ook weer in de Eiffeltoren eten . Naar het kasteel waar Catherine de Medici en Diane de Portier (als ik het goed schrijf ) ..
Onder voorwaarde dat je weet wie de twee vrouwen zijn die ik hierboven noemde en nee niet googlen!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee. Hier hebben we het nog over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |