Mwah, ik vind het wel tof. Het is eens wat anders.quote:
Waar zit die aanpassing dan? Ik hoor geen verschil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:40 schreef Arn0 het volgende:
Erg toffe foto's van de gig eergisteren. Ze hebben trouwens Fluorescent Adolescent weer lichtjes aangepast. De setlist dan weer niet.
Nee, de aanpassing is gisteren pas gebeurd in Offenbach.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Waar zit die aanpassing dan? Ik hoor geen verschil.
Vet. Ik kan er alleen geen opnames van vinden op youtube. Ik neem aan dat je het gewoon gelezen hebt, of heb jij stiekem wel een opname?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, de aanpassing is gisteren pas gebeurd in Offenbach.
Ik heb stiekem geen opname neequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Vet. Ik kan er alleen geen opnames van vinden op youtube. Ik neem aan dat je het gewoon gelezen hebt, of heb jij stiekem wel een opname?
Is Sketchead van Homme? Dacht van Ford.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef hallo-daar het volgende:
Het blijft maar een vaag verhaal. Ons is wijsgemaakt dat er 12 liedjes met Josh zijn opgenomen. In ieder geval de 7 liedjes van Humbug, plus de 4 b-sides die we nu hebben. "Remember Don't Forget Whose Legs You're On" was ook een favo van hem dus ik dacht dat, dat de 12e was. Komt er weer een "Steepest Little Secret" bij.
Red Right Hand, I Haven't Got My Strange, Catapult en Fright Lined Dining Room. En ik dacht dat het Remember was, foutjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is Sketchead van Homme? Dacht van Ford.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef hallo-daar het volgende:
Het blijft maar een vaag verhaal. Ons is wijsgemaakt dat er 12 liedjes met Josh zijn opgenomen. In ieder geval de 7 liedjes van Humbug, plus de 4 b-sides die we nu hebben. "Remember Whose Legs You're On" was ook een favo van hem dus ik dacht dat, dat de 12e was. Komt er weer een "Steepest Little Secret" bij.
Al deze informatie komt uit de vele NME-artikelen uit lente/zomer 2009. "Steepest Little Secret" is een nieuwe titel, uit dit zeer interessante artikel (deze week verschenen) van SoundOnSound.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:04 schreef Arn0 het volgende:
Je bedoelt Don't Forget Whose Legs You're on denk ikEn die "twaalf nummers" uitspraak, waar heb je dat vandaan dan? Want er zijn wel een aantal (valse) geruchten/opnames verspreidt omtrent deze sessies.
Ja, niet iedereen zal er van houden, maar ik vind die technische informatie altijd wel tof. Zou willen dat er ook wat meer bekend was over de sessies van FWN, dat zou nog interessanter zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Arn0 het volgende:
Wow, het hele artikel (7 pagina's) ziet er enorm goed uit!Echt veel info.
Haha, Josh Homme/de schrijver maakt dezelfde vergelijkingquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Arn0 het volgende:
En als ik even de erg gewaagde vergelijking mag maken met The Beatles die voor 1966 erg goede, simpele muziek maakte en erna, toen ze altijd in de studio zaten ipv touren, een geweldige stap vooruit namen qua muziek. Hun oude albums waren erg goed, maar ze kunnen (imo) niet op tegen de sound van hun latere albums.
Hmm, dat heb ik net anders begrepen. Ik citeer:quote:Voor de sessies met Josh Homme zijn weinig edits gemaakt op de sporen. Met andere woorden: Het meeste is simpel gezegd 'live'.
quote:In the past the band had always recorded themselves live in the studio, and that was it. As a young band you have pride in being able to do that, but by your third record you naturally want to start crafting things in the studio. Once again, it was great to watch and we ended up with quite a few critical overdubs on the album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |