Aisumasen is een gladde marketingjongen! Altijd strak in pak! Met een vette sportwagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij net degene zonder verstand van marketing![]()
Aha, nu wordt het een principekwestiequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij net degene zonder verstand van marketing![]()
Nee, maar niet alles draait om goede verkopen, toch? Of is dat erg naïef van mij? En de b-kanten van Cornerstone zijn heerlijke overblijvers uit de sessie, dus waarom zouden er niet meer zijn? Misschien pasten ze niet op het album thuis, maar wel op een single.
Ik vind het ook een tikkeltje schokkend om te zien dat ze van bijna hit-machine naar soort van album-act zijn gegaan, en dan vooral dat ze daar geen enkel probleem mee lijken te hebben. Het siert ze ook wel weer, maar toch...quote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Xrenity het volgende:
[..] Denk sowieso dat het 'succes' (als in, verkoopaantallen) van AM alleen maar minder wordt, maar het zou heel goed kunnen dat ik het alleen maar meer ga waarderen, als ze de huidige lijn voortzetten
De huidige tour zal veel mensen er ook wel toe bewegen niet nogmaals naar een AM concert te gaan (te wijten aan verkeerde verwachtingen)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aisumasen is een gladde marketingjongen! Altijd strak in pak! Met een vette sportwagen
Ik denk dat ze daavoor (volledig) op advies van anderen vertrouwen. Helaas.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef Arn0 het volgende:
Nee, maar niet alles draait om goede verkopen, toch? Of is dat erg naïef van mij? En de b-kanten van Cornerstone zijn heerlijke overblijvers uit de sessie, dus waarom zouden er niet meer zijn? Misschien pasten ze niet op het album thuis, maar wel op een single.
Dat vind ik echt geweldig, van mij mag het zo blijven, absoluut. Ik kan het enkel maar aanmoedigen. In tegenstelling tot veel andere fans, trouwens, die ze het liefst als hit-machine zien. Dan ga ik toch eerder voor heerlijke album nummers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vind het ook een tikkeltje schokkend om te zien dat ze van bijna hit-machine naar soort van album-act zijn gegaan, en dan vooral dat ze daar geen enkel probleem mee lijken te hebben. Het siert ze ook wel weer, maar toch...
Want als ze de prikkels hadden gehad om een monsterhit te schrijven hadden ze nu geklonken als The Killers en Kings Of Leon. Een down-tempo niet erg radiovriendelijk nummer zonder sterke hook als "Cryinig Lightning" als comeback-single uitbrengen in de zomer zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb er absoluut geen problemen mee, maar wil alleen maar duidelijk maken dat ze er echt wel een idee achter hebben.
Ik wil niet flauw doen, maar als ik kijk naar je favoriete Beatles album lijstje..quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Aisumasen het volgende:
Waarschijnlijk klopt die vergelijking, want bij beide bands prefereer ik de beginperiode.
Ik veronderstel inmiddels dat jij niet zo'n heel groot Humbug-fan bent, waarom niet? Is FWN je favoriete album?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
In dat geval hoop ik dat "Humbug" de "With The Beatles" was, en nu stoppen met de vergelijkingen.
Ah, ik was erover aan het twijfelen of je het nu over de sound of over het aantal albums had, zeker omdat A hard day's night dan zogezegd het volgende album zou zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, en ik bedoelde met die opmerking in de quote eigenlijk als grapje dat ik hoop dat Arctic Monkeys nog niet over de helft van hun totale studio-albums zijn.
Ja, dat absoluutquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef hallo-daar het volgende:
Hoe zijn je favorieten van Humbug vergeleken met je andere favoriete nummers van AM? Zitten Secret Door, Cornerstone en Potion Approaching ook in je top 10?
Gaaf, een wolf die naar de maan huilt shirt. Daar krijgt ie vast veel seks mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef Arn0 het volgende:
Al een dag niets gepost, dan post ik maar een foto van Matt. Hij ziet er wel schattig grappig uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaaf, een wolf die naar de maan huilt shirt. Daar krijgt ie vast veel seks mee.
Op Fok? Zeker van?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef hallo-daar het volgende:
Cornerstone-artwork achtergrond, maar dat is al een keer eerder genoemd
Only Ones Who Know is zeker een mooi nummer. Alleen het is gewoon doodzonde van de studio-versie. Er had veel meer ingezeten in plaats van akkoord na akkoord aanslaan 3 minuut lang met dat delay ding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:08 schreef Aisumasen het volgende:
Goed om te zien dat de bijzondere sessie met Richard Hawley professioneel is opgenomen, hopelijk voor andere doeleinden dan alleen voor dit item: http://bit.ly/4QirJV
Maar het is iets, en wat is "Only Ones Who Know" toch prachtig. Grappig dat ze het arrangement van Tony Christie hebben aangehouden.
Zo, die had ik niet verwacht! Zal een ietwat vreemde situatie wordenquote:Wednesday
Country star Billy Ray Cyrus stops by for a chat, before the brit-rockers of Arctic Monkeys perform live!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |