Leg uit..quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef tim. het volgende:
Toch zou geen enkel nummer van de plaat af moeten, naar mijn mening, i.t.t. "Humbug".
Juist "Teddy Picker", vanwege de tekst.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk iig dat het Balaclava is. Teddy Picker was een single dus die kans acht ik kleiner.
Eigenlijk vind ik de samenstelling van "Humbug" ook gewoon goed. Ook voor dat album geldt: er had geen nummer minder op moeten staan. Als ik "Humbug" vergelijk met de vorige albums heb ik toch het idee dat "Humbug" veel zwakke momenten kent, maar als ik "Humbug" luister en de tracklist bekijk, vind ik dat dus nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Leg uit..Voor mij is Humbug perfect. Of althans: Meer nummers erbij had zeer zeker geen kwaad gekund maar er is echt geen een nummer dat ik slecht vind, of ontoepasselijk op het album vind.
Yep, en hoe meer ik de 2005-2007 nummers beluister, hoe meer ik ze apprecieer. Ik ga denk ik mijn mening dat Humbug veel beter is moeten aanpassen naar iets beterquote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef tim. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de samenstelling van "Humbug" ook gewoon goed. Ook voor dat album geldt: er had geen nummer minder op moeten staan. Als ik "Humbug" vergelijk met de vorige albums heb ik toch het idee dat "Humbug" veel zwakke momenten kent, maar als ik "Humbug" luister en de tracklist bekijk, vind ik dat dus niet. Heb je inmiddels de EP's beluisterd? En ben je gewend aan de 'rauwe', oude Monkeys?
Weet iemand wanneer/of dit herhaald wordt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
AM live with Zane nu op MTV
quote:New Video Clip - Hidden Player - Frontpage of http://www.arcticmonkeys.com - Sign-In To Access
Vrees het niet, ik vind er niets van terug iig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef tim. het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer/of dit herhaald wordt?
MTV2 zeker? Is bij mij uit het pakket gegooidquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
AM live with Zane nu op MTV
Het is de sessie uit augustus, zie ook de video (toevallig net) hierboven gepost. Stond een tijd op de MTV UK-site, en vast ook op YouTube te vinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef tim. het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer/of dit herhaald wordt?
Nee, hij staat in het schema op mtv.nl.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
MTV2 zeker? Is bij mij uit het pakket gegooid.
De optredens zelf heb ik ook, maar het interview is helaas nog niet in goede kwaliteit opgedoken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Aisumasen het volgende:
Het is de sessie uit augustus, zie ook de video (toevallig net) hierboven gepost. Stond een tijd op de MTV UK-site, en vast ook op YouTube te vinden.
Hmm, ik ben in de warquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Aisumasen het volgende:
Het is de sessie uit augustus, zie ook de video (toevallig net) hierboven gepost. Stond een tijd op de MTV UK-site, en vast ook op YouTube te vinden.
Zo frustrerend dat er nog steeds geen studioversie isquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef Aisumasen het volgende:
Had de opnames van "Sandtrap" verwerkt in dit interview met MTV Brazil nog nooit gezien trouwens. Zou het niet erg vinden om de ruwe tape te zien!
Stomquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, dat dachten we in 2007 ook.
Ik heb zo het gevoel dat die songs al een hele poos verleden tijd voor ze zijn, en dat we ze pas in 2035 op "Arctic Monkeys: Anthology" te horen gaan krijgen.
Nou, dat al helemáál nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef Arn0 het volgende:
Als er iets tegen Kerst gereleased wordt, is het wel de derde single lijkt me
Zou idd tof zijn. En hoezo helemaal niet? Een Single/EP met de laatste goede overgebleven nummers van de Humbug sessies lijkt me erg voor de hand liggend, ondanks de ietwat onsuccesvolle Cornerstone single.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, dat al helemáál niet.
Zou prachtig zijn als Death Ramps op een willekeurige avond weer 2 songs releasen.
Volgens mij was jij net degene zonder verstand van marketingquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef Aisumasen het volgende:
Moet ik je iets uitleggen over marketing/promotie? En met "Cornerstone" (en de eerste single) hebben ze precies bereikt wat ze voor ogen hadden.
En dat sommige nummers zijn overgebleven is waarschijnlijk met een reden. Arctic Monkeys is de band niet om oude sessies uit te knijpen. Tegen die tijd hebben ze eerder alweer 20 nieuwe songs opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |