Dat wilde ook zeggen!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
Bij gebrek aan argumenten gaat men het uiterlijk van een vrouw afkraken.
Argumenten te over tegen dit stuk NSB-tuig.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
Bij gebrek aan argumenten gaat men het uiterlijk van een vrouw afkraken.
Ik heb nog geen enkel argument gezien voor de stelling dat ze partijpolitiek bedrijft. Er is enkel een uitspraak van Wilders.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Argumenten te over tegen dit stuk NSB-tuig.
Maar die zijn allemaal al genoemd en deze "vrouw" (ik zou dames niet willen beledigen door ze gelijk te stellen aan dit sujet) is daar ongevoelig voor gebleken.
Dan moet ze het zelf maar weten dus.
Ah was dat de stelling?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel argument gezien voor de stelling dat ze partijpolitiek bedrijft. Er is enkel een uitspraak van Wilders.
Stoerquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah was dat de stelling?![]()
Een rode feeks waar de Stasi nog bang voor zou zijn; zij die dingen zeggen waar jij het niet mee eens bent, dienen de mond gesnoerd te worden. Dan wel goedschiks, dan wel kwaadschiks.
Kaalscheren en in een regenton door de stad laten lopen zo'n monster.
Ach kom op toch meid. Het is klip en klaar duidelijk dat er vanuit de PvdA en andere linkse groeperingen zonder enige scrupules partij politiek word gebruikt tegenover Dhr. Wilders.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel argument gezien voor de stelling dat ze partijpolitiek bedrijft. Er is enkel een uitspraak van Wilders.
Terecht.quote:
Dat vraag ik mij idd ook af. Waar is het bewijs dat men denkt te hebben dat Wilders zich schuldig heeft gemaakt aan de aantijgingen die gelaten zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahaha.
En nu een feitelijk argument alsjeblieft. Waar is het bewijs.
Mensen die Stasipraktijken goedkeuren en ermee in (dan wel op) stemmen, zijn net zo hypocristerisch als degene die ze verfoeien die aan de poort wil selecteren op geloof.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij idd ook af. Waar is het bewijs dat men denkt te hebben dat Wilders zich schuldig heeft gemaakt aan de aantijgingen die gelaten zijn?
Waar is dat bewijs?
Niks geen LOL topic.quote:
Daar ga je er dus bij vanuit dat het waar is wat Wilders beweert. Ik denk dat hij maar wat roept, concrete bewijzen draagt hij in elk geval niet aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks geen LOL topic.
Dhr. Wilders word het lastig gemaakt op elk front.
Die oude grachtengordel politiekers zijn zo bang als een wezel omdat zij hun posities in gevaar zien komen en hun linkse hobbies niet meer kunnen uitvoeren.
Welnu, noch doet de tegenpartij dat. Maar omdat men bang en schijterig is voert men een gevecht onder de gordel op Dhr. Wilders.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ga je er dus bij vanuit dat het waar is wat Wilders beweert. Ik denk dat hij maar wat roept, concrete bewijzen draagt hij in elk geval niet aan.
Welke tegenpartij? Wilders doet een uitspraak over Lucas en jij gelooft dat gelijk zonder bewijzen te zien. Lijkt me aan jullie met feiten te komenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welnu, noch doet de tegenpartij dat. Maar omdat men bang en schijterig is voert men een gevecht onder de gordel op Dhr. Wilders.
Ja en dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke tegenpartij? Wilders doet een uitspraak over Lucas en jij gelooft dat gelijk zonder bewijzen te zien. Lijkt me aan jullie met feiten te komen
Disana geloofde de heer Goebbels ook op zijn mooie blauwe ogen.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke tegenpartij? Wilders doet een uitspraak over Lucas en jij gelooft dat gelijk zonder bewijzen te zien. Lijkt me aan jullie met feiten te komen
Els Lucas mag heel goed lid zijn van de PvdA, dat zegt echter niets over haar overwegingen om Wilders te vervolgen. Het blijkt in ieder geval nergens uit. Jij bent fan van Erwin Rommel, dus jij bent een nazi. Zelfde wijze van argumenteren.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en dan?
Die 4 partijen die zich tegen Dhr. Wilders hebben gezet zullen dan van gedachten gaan veranderen?
Els Lucas is verankerd in de kliek van PvdA. Google zegt er al een hoop over. Zo moeilijk is dat niet.
Google maar eens naar al die namen en de verbondenheid met elkaar:quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zijn nu de argumenten, waaruit blijkt dat dit zo is? Vooralsnog is de uitspraak van Wilders (zoals al zijn uitspraken) puur gebaseerd op zijn onderbuik.
quote:Els Lucas van de PvdA was vorige week een van de eisers in het proces tegen de vrijheid van meningsuiting. Om haar partijwerk wat te vergemakkelijken, heeft minister Ter Horst alvast een nieuw front geopend. Zij heeft Jaap van Donselaar ingehuurd haar PvdA-gelijk te halen. Van Donselaar is van de Anne Frank Stichting, door staatssecretaris Ploeg in 1984 betiteld als een cryptocommunistische organisatie. Directeur Hans Westra is lid van de PvdA. Wat adviseert WC-eend? Nou, WC-eend adviseert WC-eend. Ter Horst krijgt precies wat ze wilde: de PVV weer gebrandmerkt. En de timing is perfect. Net voor deel twee van het proces. Als ze het bij de kiezer niet kunnen winnen, dan maar op andere wijze.
Complete onzin. Dat weet jezelf dondersgoed.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Els Lucas mag heel goed lid zijn van de PvdA, dat zegt echter niets over haar overwegingen om Wilders te vervolgen. Het blijkt in ieder geval nergens uit. Jij bent fan van Erwin Rommel, dus jij bent een nazi. Zelfde wijze van argumenteren.
En dan? Dan wordt dit een discussietopic i.p.v. een onderbuik- en ElsLucasbashtopic. Dan kun je het erover hebben of je het goed of fout vindt - míts Lucas werkelijk vanuit partijpolitiek handelt. Dus kom maar met bewijzen.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en dan?
Die 4 partijen die zich tegen Dhr. Wilders hebben gezet zullen dan van gedachten gaan veranderen?
Els Lucas is verankerd in de kliek van PvdA. Google zegt er al een hoop over. Zo moeilijk is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |