Belangrijkste update!!quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie

![]()
HERE I AM!!![]()
quote:
Inmiddels blijken het echte weeën te zijn en om half 1 waren we nog aan het wachten tot de vliezen zouden breken.
Tijd voor een update AJF!
Update 1: quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef ajf het volgende:De weeën komen nu vrij onregelmatig. De verloskundige is onderweg, om te kijken hoeveel ontsluiting ze heeft. Ze is nog aanspreekbaar en het gaat goed. Zodra we groen licht hebben gaan we naar het ziekenhuis.
Update 2: quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:40 schreef ajf het volgende:[..]
Ja die was er om half 4. Ze heeft nu 4 cm ontsluiting en als de weeën nog regelmatiger komen gaat ze de actieve fase in (ik heb echt geen idee maar je leert ervan

) We gaan dalijk wel naar het ziekenhuis. Ik lust eigenlijk wel een borrel

Update 3:quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:Sms van Ajf: Mevrouw Ajf heeft nu 7 cm ontsluiting, de dokter is net wezen kijken en die heeft goede hoop dat het kind vandaag nog ter wereld komt. Mevrouw Ajf vindt dat een goed plan :p
Update 4:quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:Sms van AJF:
Nog 1 cm en ze mag persen, de weeën worden steeds erger lijkt het. Ze heeft me pas 1 keer vervloekt dus dat valt mee

[ Bericht 24% gewijzigd door Huppelmuts op 03-02-2010 14:15:57 ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.