Wellicht ten overvloede: zie je PM. Antwoord uit de eerste hand.quote:
Nah. Samenvatting: bijna iedereen op Fok heeft wel een zgn. afwijking en loopt daarmee te koop, terwijl de "labeltjes" eigenlijk onzin zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef STING het volgende:
Ik zie dat ik weer een interessant onderwerp heb gemist
Of niet?
"Attention whore" ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Nouk84 het volgende:
Geen labeltje hier
Nou ja, kleintje dan, maar daar verzet ik me hevig tegen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow: en alle pillen met een gele sticker zijn![]()
Ik slik alleen pillen tegen lichamelijke klachten.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pillen doe ik niet aan
wat voor een label ik ook krijg
Officiële benaming is zelfs Theatrale Persoonlijkheidsstoornis (ja, het is een echte stoornis!).quote:
Ha ha. Echt wat ontzettend grappig.quote:
En dat is ook mijn aversie tegen die zooi. Met pillen los je niks op, je verbergt alleen wat.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Niet dat ik vind dat niemeand ooit AD moet krijgen hoor. Maar het wordt mij wat al te makkelijk voorgeschreven en daarbij wordt vaak voorbij gegaan aan de bronnen van het probleem.
Onderdrukken, is misschien een beter woord.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef RealZeus het volgende:
En dat is ook mijn aversie tegen die zooi. Met pillen los je niks op, je verbergt alleen wat.
True. Maar achteraf zie ik wel in dat mijn HA wel een goede reden had om het bij mij voor te stellen twee maanden terug. Heb ik toen (terecht!) geweigerd omdat ik wist wat het probleem was en als dat (externe) probleem aangepakt werd, mijn dip ook weg zou gaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Niet dat ik vind dat niemeand ooit AD moet krijgen hoor. Maar het wordt mij wat al te makkelijk voorgeschreven en daarbij wordt vaak voorbij gegaan aan de bronnen van het probleem.
Zo jij hebt je originele account weer terug ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
"Normaal"quote:
Ibuprofen om de gevolgen van een overmaat aan C2H5OH te compenseren, en daar houdt het wel mee op jaquote:Op maandag 1 februari 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik slik alleen pillen tegen lichamelijke klachten.
geil ding, je weet tochquote:
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppenquote:
Nee, jij bent Normaal. Subtiel verschilquote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppen
Niemand is normaalquote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppen
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hou ik netjes mijn mond dicht
[..]
Dat was niet zo bedoelt
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
Singles: Plakken zichzelf labels op.
Dat was een betere titel.
93% van Fok dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het gaat dan overigens wel alleen om medicijnen voor geestelijke ziekten en zwaktes.
Echte medicatie staat op de lijst der verboden middelen (I&II vd opiumwet)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede: zie je PM. Antwoord uit de eerste hand.
Ow: en alle pillen met een gele sticker zijn![]()
saaiquote:
zeg dan nietsquote:
Zal het niet meer doen.. was een zinloze tvp eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar.![]()
Haha, maar het kwam wel zo uit!
Mutske!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.. was een zinloze tvp eigenlijk
Daar heb je een punt.quote:
Ok correctie.. Iedereen vindt zichzelf normaal, maar uiteindlijk is niemand echt normaal omdat er geen goede standaard is voor wat normaal isquote:
Ja maar ik hoef dat spul niet... ik word al duf en pluizig van antihistaminica die ze bij de drogist verkopen!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte medicatie staat op de lijst der verboden middelen (I&II vd opiumwet)
Als Lotuss een pm gestuurd heb met de antwoorden, waarom dan via pm. Een relatie hoeft niet verborgen te worden. Een neprelatie wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Rip, kun je ons even via de PM stroom inlichten over de PM van Lotusss, betreffende het relatieperikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |