abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 12:25:26 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77508430
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 12:28:28 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77508541
Of de Braziliaan Wanderson naar Feyenoord komt, wordt de komende uren beslist:

Feyenoord en West Bromwich eens over Slory

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zondag Andwélé Slory verkocht aan het Engelse West Bromwich Albion. De aanvaller vertrekt voor anderhalf seizoen naar Engeland. De verkoop levert de Rotterdamse club ,,enkele tonnen'' op. Dat meldt het AD maandag.
Toch is de transfer van de rechterspits, die zaterdag afscheid nam van zijn ploeggenoten in de Kuip, vooralsnog niet voldoende om de Braziliaan Wanderson do Carmo van GAIS uit Zweden binnen te halen.

De 23-jarige spits is al gekeurd en akkoord met Feyenoord, maar de Rotterdamse clubleiding moet nog een tweede speler verkopen om de transfer te financieren. De transfertermijn sluit komende nacht om 24.00 uur.

01/02/10 07u42 (AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77508741
Om 23.55 wordt bekend dat Sulejmani naar ons komt, trekken we weer naar het Maasgebouw,,
pi_77508749
Het is dus wachten op nieuws van de Guzman of Bruins.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77508839
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Om 23.55 wordt bekend dat Sulejmani naar ons komt, trekken we weer naar het Maasgebouw,,
Zou wel een puike aankoop zijn. Ik zie hem onder Been wel opbloeien.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
pi_77508856
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Babovic het volgende:
Natuurlijk wel een beetje raar De Guzman mocht meedoen tegen VVV speelde niet echt geweldig (wie wel) En mocht tegen PSV invallen toen het al gedaan was en gister kreeg hij geen minuut.
pi_77508924
Laat ze eens opschieten met die Wanderson.
-
pi_77509002
1105: West Brom have officially completed the signing of Dutch attacking midfielder Andwele 'Andy' Slory on a free transfer from Feyenoord.

Gratis weg dus.
-
  maandag 1 februari 2010 @ 12:43:39 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77509080
Spannend..
pi_77509097
Betrouwbare bron?

overigens, vak X, dat dit kan zeg :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
pi_77509124
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Ritmo het volgende:
1105: West Brom have officially completed the signing of Dutch attacking midfielder Andwele 'Andy' Slory on a free transfer from Feyenoord.

Gratis weg dus.
Dat lijkt mij dus niet he. Dan hadden ze hem net zo goed kunnen houden tot het eind van het seizoen en dan had die Braziliaan niet hoeven komen.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:59:56 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77509539
Echt, als Slory gratis is weggegaan... !
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 1 februari 2010 @ 13:03:47 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77509645
De guzman moet gewoon optieften.

Valt me nu ineens op trouwens dat Feyenoord zo veel kort lopende contracten heeft. Dat ze allereerst maar eens als de sodemieter gaan zorgen dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Leerdam bij gaan tekenen, de Vrij goed wordt vastgelegd, en Tomasson een optie in het contract krijgt voor mits hij enigzins fit blijft.
pi_77510311
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef MB23 het volgende:
Betrouwbare bron?

overigens, vak X, dat dit kan zeg : [ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
  maandag 1 februari 2010 @ 13:26:05 #15
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77510324
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
De guzman moet gewoon optieften.

Valt me nu ineens op trouwens dat Feyenoord zo veel kort lopende contracten heeft. Dat ze allereerst maar eens als de sodemieter gaan zorgen dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Leerdam bij gaan tekenen, de Vrij goed wordt vastgelegd, en Tomasson een optie in het contract krijgt voor mits hij enigzins fit blijft.
Wijnaldum en Fer hebben vorig jaar bijgetekent, met Vlaar ben ik het roerend mee eens. Zijn contract opwaarderen is veel belangrijker dan een nieuwe speler. Vlaar weg = verdediging weg = Feyenoord weg.

Ik snap überhaupt het nut niet van die Wanderson. Het is duidelijk dat we aanvallend te kort schieten, maar we gaan Europees voetbal halen. We worden geen kampioen of halen de cl nog, we spelen inprincipe al een gelopen seizoen. Wat heb je er dan aan om nog een aanvaller voor een half jaar te huren? Als we de eerste optie tot koop erin hebben dan kan ik het nog enigzins begrijpen. En anders laat je maar lekker Castaignos spelen, als die Erikson het bij ajax kan dan kan Cas het ook bij ons.

En over die middelvinger, dat zegt alleen maar hoe zwak Suarez is. Stekelenburg werd de hele wedstrijd getreiterd en de meest erge dingen werd tegen hem gezegd en hij deed net alsof hij het niet hoorde. Overigens is het ook dood gewoon zo dat je als speler niet mag provoceren en dus had Suarez gerwoon geel moeten krijgen. Fer kreeg ook geel toen hij voor het Nac vak zijn viering deed.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_77510429
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]
Ik snap überhaupt het nut niet van die Wanderson. Het is duidelijk dat we aanvallend te kort schieten, maar we gaan Europees voetbal halen. We worden geen kampioen of halen de cl nog, we spelen inprincipe al een gelopen seizoen. Wat heb je er dan aan om nog een aanvaller voor een half jaar te huren? Als we de eerste optie tot koop erin hebben dan kan ik het nog enigzins begrijpen. En anders laat je maar lekker Castaignos spelen, als die Eriksen het bij ajax kan dan kan Cas het ook bij ons.
Er zal vast een optie tot koop bedongen zijn anders heb je er idd niet veel aan. Maar mischien zijn ze druk bezig met Makaay te verkopen en dan heb je hem wel nodig.
Of Castaignos het kan dat weet Been vast beter dan dat wij dat kunnen beoordelen.
pi_77510554
Slory gratis geloof ik echt niks van, dat had zelfs Bosz niet laten gebeuren
Overigens las ik zojuist een bericht dat Janota voor een ton weg mag, maar wilde die Poolse club geen 3 ton betalen??
  maandag 1 februari 2010 @ 13:33:31 #18
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77510563
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Babovic het volgende:

[..]

Er zal vast een optie tot koop bedongen zijn anders heb je er idd niet veel aan. Maar mischien zijn ze druk bezig met Makaay te verkopen en dan heb je hem wel nodig.
Of Castaignos het kan dat weet Been vast beter dan dat wij dat kunnen beoordelen.
Ongetwijfeld, maar als er dus geen optie tot koop instaat dan zie ik echt liever een jeugd speler spelen. Zij het Castaignos, zij het Schet of nog Erasmus. De Vrij hield zich vrij goed tegen Ajax als je je bedenkt dat het pas zijn 2e Feyenoord wedstrijd en de 1e in de Kuip. Als er meer dan 50.000 man zitten te brullen dan moet je sterk in je schoenen staan. En daar moet 'ie nog aan wennen, hij doet het in ieder geval uitstekent. Wat mij betreft kunnen we ook Leerdam op de positie van Landzaat zetten en de Vrij rechtsback houden.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77510648
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar als er dus geen optie tot koop instaat dan zie ik echt liever een jeugd speler spelen. Zij het Castaignos, zij het Schet of nog Erasmus. De Vrij hield zich vrij goed tegen Ajax als je je bedenkt dat het pas zijn 2e Feyenoord wedstrijd en de 1e in de Kuip. Als er meer dan 50.000 man zitten te brullen dan moet je sterk in je schoenen staan. En daar moet 'ie nog aan wennen, hij doet het in ieder geval uitstekent. Wat mij betreft kunnen we ook Leerdam op de positie van Landzaat zetten en de Vrij rechtsback houden.
Leerdam erin voor Landzaat? Met alle respect maar Landzaat is toch echt 10x beter dan Leerdam.
pi_77510766
Ik denk dat Slory in eerste instantie gratis is bij WBA maar zodra er gepromoveerd wordt Feyenoord een transfersom krijgt. Zo niet is hij gratis weg maar zijn ze in elk geval van t salaris af.
pi_77511760
Leerdam is eigenlijk een middenvelder he, geen rechtsback. Tegen Groningen stond hij ook een tijd op het middenveld, dat ging erg lekker.

Ik vind Castaignos maar overschat, heb hem een aantal keer in de A1 zien spelen. Op dat EK 2(?) jaar geleden na, heeft hij heel weinig laten zien. Misschien is het wel een dingetje van Been, die jongen op de bank zetten zodat alle grote clubs denken dat het zo'n groot talent is
Feyenoord Rotterdam
pi_77511790
Was vandaag niet al de deadline voor transfers? Dan komt die Braziliaan dus niet meer?
pi_77511860
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Jorwol het volgende:
Was vandaag niet al de deadline voor transfers? Dan komt die Braziliaan dus niet meer?
Volgens mij heb je vandaag ook nog omdat 31-01 op zondag viel.
pi_77511877
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Jorwol het volgende:
Vanavond om 00:00 uur is deadline
pi_77511931
Vorig jaar was dat ook zo toch?
Feyenoord Rotterdam
pi_77512137
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef MB23 het volgende:
Ik vind Castaignos maar overschat, heb hem een aantal keer in de A1 zien spelen. Op dat EK 2(?) jaar geleden na, heeft hij heel weinig laten zien. Misschien is het wel een dingetje van Been, die jongen op de bank zetten zodat alle grote clubs denken dat het zo'n groot talent is
Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Het mannetje is pas 17 jaar en is 1e jaars A junior. In de A1 laat hij toch leuke dingen zien. Het EK was afgelopen jaar ergens in mei/juni en werd daar topscoorder van het toernooi. Niet voor niets hadden Liverpool, Arsenal, Real Madrid, Manchester United, Hoffenheim, Bayern München en Chelsea veel interesse in hem. Ze hadden zelfs zoveel interesse dat Arsenal 1 miljoen heeft geboden. Dat doen ze niet omdat hij toevallig een leuk EK heeft gespeeld.
Als Feyenoord het niet in hem zag zitten dan hadden ze hem wel voor één miljoen verkocht.
pi_77512325
Jezus Christus, als Slory transfervrij weg is is dat echt armoe troef, alleen maar om die 2-3 ton salaris te besparen. Het is echt heel erg treurig dit. En zo'n Janota wegdoen voor een fooi is je reinste kapitaalvernieting.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 1 februari 2010 @ 15:40:28 #28
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77514887
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef MB23 het volgende:
Leerdam is eigenlijk een middenvelder he, geen rechtsback. Tegen Groningen stond hij ook een tijd op het middenveld, dat ging erg lekker.

Dat dus. Landzaat is niet persee toegevoegde waarde, maar drukt wel op de loonlijst.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77515797
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:21 schreef Babovic het volgende:

[..]

Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Het mannetje is pas 17 jaar en is 1e jaars A junior. In de A1 laat hij toch leuke dingen zien. Het EK was afgelopen jaar ergens in mei/juni en werd daar topscoorder van het toernooi. Niet voor niets hadden Liverpool, Arsenal, Real Madrid, Manchester United, Hoffenheim, Bayern München en Chelsea veel interesse in hem. Ze hadden zelfs zoveel interesse dat Arsenal 1 miljoen heeft geboden. Dat doen ze niet omdat hij toevallig een leuk EK heeft gespeeld.
Als Feyenoord het niet in hem zag zitten dan hadden ze hem wel voor één miljoen verkocht.
Enkele teamgenoten (en Bouwmeester, die scout van Willem 2(?)) vinden het maar een matige voetballer. Hij is wel goed, maar niet zo goed als wordt beweerd. Zelf ben ik ook totaal niet onder de indruk van hem. Ook wel leuk dat de beste speler van de A1 helemaal niet in de belangstelling staat van de media.

Maar hij mag me best op een andere mening brengen. Heel graag zelfs.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 1 februari 2010 @ 16:04:42 #30
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77515856
Slory zat toch ook in een talent pool?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77516083
volgens mij wel ja!
pi_77516442
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef MB23 het volgende:

[..]

Enkele teamgenoten (en Bouwmeester, die scout van Willem 2(?)) vinden het maar een matige voetballer. Hij is wel goed, maar niet zo goed als wordt beweerd. Zelf ben ik ook totaal niet onder de indruk van hem. Ook wel leuk dat de beste speler van de A1 helemaal niet in de belangstelling staat van de media.

Maar hij mag me best op een andere mening brengen. Heel graag zelfs.
Waarom zou een speler van de A1 in belangstelling van de media moeten staan? Dat gebeurt volgens mij nooit. Alleen als ze naar een jeugd EK of WK gaan. Toen dat EK er afgelopen zomer was stond hij veelvuldig in verschillende bladen. Maar goed ik vind deze discussie over media aandacht nergens over gaan. Want dat zegt natuurlijk helemaal niets over zijn kwaliteiten.

Bouwmeester is trouwens hoofdscout van Feyenoord. Het lijkt me niet dat hij eigen jeugd af gaat zitten kraken. En dat verhaal over teamgenoten vind ik al helemaal vreemd.
pi_77516479
quote:
Manager Wanderson hoopvol

ROTTERDAM - De clubleiding van Feyenoord houdt nog steeds de poot stijf en benadrukt dat er voor het sluiten van de transfertermijn vannacht om 0.00 uur naast Andwélé Slory nog minimaal een speler moet worden verkocht of verhuurd, voordat Wanderson kan worden gehuurd.

Desondanks is Patrik Mörk, de zaakwaarnemer van de Braziliaanse spits, zeer optimistisch over het doorgaan van de deal. ,,Het ziet er heel goed uit. Ik ben er voor bijna honderd procent zeker van, dat Wanderson voor Feyenoord gaat voetballen." Volgens Mörk heeft Feyenoord investeerders in de arm genomen om de deal mogelijk te maken. ,,Dat maakt de afronding gecompliceerd, want er moet met veel verschillende mensen, onder wie de investeerders, worden gebeld en gefaxt. Maar het gaat goed komen, daar ben ik van overtuigd."
pi_77516914
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:19 schreef Babovic het volgende:

[..]

Waarom zou een speler van de A1 in belangstelling van de media moeten staan? Dat gebeurt volgens mij nooit. Alleen als ze naar een jeugd EK of WK gaan. Toen dat EK er afgelopen zomer was stond hij veelvuldig in verschillende bladen. Maar goed ik vind deze discussie over media aandacht nergens over gaan. Want dat zegt natuurlijk helemaal niets over zijn kwaliteiten.

Bouwmeester is trouwens hoofdscout van Feyenoord. Het lijkt me niet dat hij eigen jeugd af gaat zitten kraken. En dat verhaal over teamgenoten vind ik al helemaal vreemd.
Hij kraakt de jeugd ook niet af, hij zei alleen dat hij maar 1 speler in het team zag die Feyenoord 1 aan zou kunnen. Daaruit concludeerde ik dus dat hij Luc niet als nieuwe, goede spits ziet. Dat verhaal van de jeugd is ook niet publiekelijk bekend gemaakt ofzo, het is gewoon de mening van wat teamgenoten. Toevallig ken ik er een paar, na dat verhaal over Arsenal enzo vroeg ik of hij nou echt zo goed was.

Media aandacht was ook niet het goede begrip, ik was bezig met typen maar ik bedacht wat anders en dat heb ik dus half laten staan Het ging er om dat er vanuit Feyenoord (zoals het lijkt tenminste) weinig aandacht naar die jongen uitgaat, heeft volgens mij ook nog niet meegetraind met het eerste. Is ook geen vereiste natuurlijk, en we zitten niet krap in de middenvelders, maar een keertje meetrainen is alleen maar goed voor zo'n jongen. Ach, ik zie wel hoe het verder gaat. Van mij mag de hele A1 over 3 jaar op het bordes staan, maar dat zal vast niet
Feyenoord Rotterdam
  maandag 1 februari 2010 @ 16:42:20 #35
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77517378
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef MB23 het volgende:

[..]

Hij kraakt de jeugd ook niet af, hij zei alleen dat hij maar 1 speler in het team zag die Feyenoord 1 aan zou kunnen. Daaruit concludeerde ik dus dat hij Luc niet als nieuwe, goede spits ziet. Dat verhaal van de jeugd is ook niet publiekelijk bekend gemaakt ofzo, het is gewoon de mening van wat teamgenoten. Toevallig ken ik er een paar, na dat verhaal over Arsenal enzo vroeg ik of hij nou echt zo goed was.

Media aandacht was ook niet het goede begrip, ik was bezig met typen maar ik bedacht wat anders en dat heb ik dus half laten staan Het ging er om dat er vanuit Feyenoord (zoals het lijkt tenminste) weinig aandacht naar die jongen uitgaat, heeft volgens mij ook nog niet meegetraind met het eerste. Is ook geen vereiste natuurlijk, en we zitten niet krap in de middenvelders, maar een keertje meetrainen is alleen maar goed voor zo'n jongen. Ach, ik zie wel hoe het verder gaat. Van mij mag de hele A1 over 3 jaar op het bordes staan, maar dat zal vast niet
Dat is Luc zijn positie niet hoor?

En in hoeverre hij een talent is laat ik niet berusten op de woorden van een scout. Ik heb hem zelf wel eens zien voetballen en hij kan best een balletje trappen. En bij Excelsior lopen er geloof ik ook nog 1-2 spitsen van ons rond.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77517505
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat is Luc zijn positie niet hoor?

En in hoeverre hij een talent is laat ik niet berusten op de woorden van een scout. Ik heb hem zelf wel eens zien voetballen en hij kan best een balletje trappen. En bij Excelsior lopen er geloof ik ook nog 1-2 spitsen van ons rond.
En zeker niet op die van een Feyenoordscout
  maandag 1 februari 2010 @ 16:47:05 #37
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77517557
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En zeker niet op die van een Feyenoordscout
De hoofdscout van Feyenoord heeft dat nooit gezegd.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77518085
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef MB23 het volgende:

[..]

Jouw verhaal raakt noch wal.
Castaignos, Isoufi en van Huijgevoort hebben alle 3 de potientie om Feyenoord 1 te halen. En dan heb ik het nog niet eens over de Vrij en Schenkeveld die voor de winterstop nog gewoon in de A1 speelde.
Teamgenoten die zoiets over Luc zeggen zullen vast wel erg jaloers zijn dat hij hun uit de basis houdt. Als dat al gezegd wordt want volgens mij verzin je maar wat.

Waarom zou Feyenoord in de media aandacht besten aan Castaignos? Daarmee plaats je hem op een voetstuk met de kans dat hij al gaat denken dat hij er is.

Hij traint al het hele seizoen een paar keer in de week mee met het eerste.

En Castaignos is helemaal geen middenvelder.
pi_77518317
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Babovic het volgende:
Kan je lang wachten denk ik.
pi_77518353
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan je lang wachten denk ik.
Er zal toch vast wel een club zijn die Bruins wil huren?
  maandag 1 februari 2010 @ 17:21:36 #41
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77519002
Ben benieuwd of hij komt. Mits er een optie is om hem over te nemen zou ik zijn komst wel toejuichen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77519382
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef Babovic het volgende:

[..]

Er zal toch vast wel een club zijn die Bruins wil huren?
Mits gratis.
pi_77520192
Nu vraag ik mij af of het wel zo nodig is om Wanderson te huren. We staan 4e met 6 punten voorsprong op de nummer 5 en 4 punten achter op de nummer 3. We staan in de halve finale van de KNVB beker. Dus in de competitie zie ik weinig meer veranderen kwa positie wij wullen zeker nog wel eens een aantal keer punten laten liggen maar dit gaat heracles/utrecht ook wel doen. En ik denk dat we Ajax ook niet meer inhalen. Dus heb je nog alleen de KNVB beker waar nog echt wat te halen valt en ja om dan speciaal weer geld uit te geven aan deze speler,,? Denk dat je met deze selectie de 4e plek wel weet te behouden en ja Feyenoord-Twente is een wedstrijd opzich. Oftuwel alleen huren met optie tot koop of nu al kopen.Maar een halfjaar huren lijkt me zonde van het geld.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:55:09 #44
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77520253
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef Paul-89 het volgende:
Nu vraag ik mij af of het wel zo nodig is om Wanderson te huren. We staan 4e met 6 punten voorsprong op de nummer 5 en 4 punten achter op de nummer 3. We staan in de halve finale van de KNVB beker. Dus in de competitie zie ik weinig meer veranderen kwa positie wij wullen zeker nog wel eens een aantal keer punten laten liggen maar dit gaat heracles/utrecht ook wel doen. En ik denk dat we Ajax ook niet meer inhalen. Dus heb je nog alleen de KNVB beker waar nog echt wat te halen valt en ja om dan speciaal weer geld uit te geven aan deze speler,,? Denk dat je met deze selectie de 4e plek wel weet te behouden en ja Feyenoord-Twente is een wedstrijd opzich. Oftuwel alleen huren met optie tot koop of nu al kopen.Maar een halfjaar huren lijkt me zonde van het geld.
Dat was dus precies wat ik zei, Feyenoord speelt inprincipe al een gelopen competitie. Als je dan een buitenspeler huurt zonder eerste optie tot koop voor 7 ton dan ben je gewoon oliedom bezig. Volgens mij was het niet eens een pure buitenspeler maar meer een middenvelder die ook voorin kon spelen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77520340
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat was dus precies wat ik zei, Feyenoord speelt inprincipe al een gelopen competitie. Als je dan een buitenspeler huurt zonder eerste optie tot koop voor 7 ton dan ben je gewoon oliedom bezig. Volgens mij was het niet eens een pure buitenspeler maar meer een middenvelder die ook voorin kon spelen.
Had jou bericht nog niet gelezen helaas,, Maar inderdaad waarom zo'n bedrag uitgeven als je zoveel schulden hebt.
pi_77520390
Nou ja, ik vind het wel een goed plan, maar niet als we daarvoor talenten in de uitverkoop gaan doen. En ik kan sowieso niet bevatten dat het zo op een paar ton aankomt.
pi_77520488
Nu los je in principe niets op. Je doet er 2 weg en komt er één zal het salaris niveau wel beetje hetzelfde blijven en heb je weer een speler waarvan je nog maar moet zien of het wat is. (zeg het nu een beetje negatief vanwege eerdere 'veel belovende transfers')
pi_77520647
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rtrekkende-Slory.htm

Ik gun het hem echt dat hij er wat van maakt daar, hoop dat hij zich kan aanpassen en eens wat harder en beheerster wordt. Een volwassen vent zeg maar.
pi_77520662
Is hij nou gratis weg dan?
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef Babovic het volgende:

[..]

Jouw verhaal raakt noch wal.
Castaignos, Isoufi en van Huijgevoort hebben alle 3 de potientie om Feyenoord 1 te halen. En dan heb ik het nog niet eens over de Vrij en Schenkeveld die voor de winterstop nog gewoon in de A1 speelde.
Teamgenoten die zoiets over Luc zeggen zullen vast wel erg jaloers zijn dat hij hun uit de basis houdt. Als dat al gezegd wordt want volgens mij verzin je maar wat.

Waarom zou Feyenoord in de media aandacht besten aan Castaignos? Daarmee plaats je hem op een voetstuk met de kans dat hij al gaat denken dat hij er is.

Hij traint al het hele seizoen een paar keer in de week mee met het eerste.

En Castaignos is helemaal geen middenvelder.
Ik had het ook niet over Castaignos die niet meetrainde. Ricky van Haaren bedoelde ik daarmee. Media aandacht moet Feyenoord ook niet geven, dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde dus de "aandacht" naar Van Haaren toe, wat motivatie voor die jongen, zoals het meetrainen. Niks met media oid. Het "probleem" voor Van Haaren is het feit dat er al veel middenvelders in de selectie zitten. Hij zal ook geen directe meerwaarde voor het eerste elftal zijn, maar talent heeft hij (naar mijn mening) genoeg.

Isoufi en Van Huijevoort zijn inderdaad ook goed genoeg, maar het waren mijn woorden niet over "één speler die het eerste kan halen". Ikzelf vind van Haaren de beste speler van de A1, maar ik zie genoeg potentie in de rest van het team. Alleen Castaignos vind ik overschat.

Tja, het waren spelers die gewoon in de basis stonden. Je moet het ook niet als een aanval richting hem beschouwen, het was gewoon een gesprekje. Castaignos kwam er aan te pas, en ik vroeg: "Gaat hij nou naar Arsenal of niet?" Antwoord: "Nee man." Vraag: "Is hij wel zo goed dan?" Antwoord: "Hij is wel goed, maar niet zoals mensen nu allemaal gaan denken." Maargoed, aan jou de keuze of je me gelooft natuurlijk. Het is al een hele tijd geleden, dat gesprek.
Feyenoord Rotterdam
pi_77521182
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:07 schreef MB23 het volgende:
Is hij nou gratis weg dan?
[..]

Ik had het ook niet over Castaignos die niet meetrainde. Ricky van Haaren bedoelde ik daarmee. Media aandacht moet Feyenoord ook niet geven, dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde dus de "aandacht" naar Van Haaren toe, wat motivatie voor die jongen, zoals het meetrainen. Niks met media oid. Het "probleem" voor Van Haaren is het feit dat er al veel middenvelders in de selectie zitten. Hij zal ook geen directe meerwaarde voor het eerste elftal zijn, maar talent heeft hij (naar mijn mening) genoeg.

Isoufi en Van Huijevoort zijn inderdaad ook goed genoeg, maar het waren mijn woorden niet over "één speler die het eerste kan halen". Ikzelf vind van Haaren de beste speler van de A1, maar ik zie genoeg potentie in de rest van het team. Alleen Castaignos vind ik overschat.

Tja, het waren spelers die gewoon in de basis stonden. Je moet het ook niet als een aanval richting hem beschouwen, het was gewoon een gesprekje. Castaignos kwam er aan te pas, en ik vroeg: "Gaat hij nou naar Arsenal of niet?" Antwoord: "Nee man." Vraag: "Is hij wel zo goed dan?" Antwoord: "Hij is wel goed, maar niet zoals mensen nu allemaal gaan denken." Maargoed, aan jou de keuze of je me gelooft natuurlijk. Het is al een hele tijd geleden, dat gesprek.
Gast, in heel die reactie komt niet één fucking keer de naam Ricky van Haaren naar voren. De discussie ging over Castaignos. Hoe moet ik dan weten dat je het over Ricky van Haaren hebt?
Einde discussie wat mij betreft. Het raakt zoals ik al eerder zei geen kant noch wal wat jij allemaal brabbelt.
pi_77521539
Ricky van Haaren was volgens Bouwmeester die ene speler. En op basis van de wedstrijden die ik gezien heb, vind ik het (een van) de beste speler(s). Had inderdaad eerder duidelijk moeten maken dat het om hem ging, maar ergens hoopte ik wel dat je zou begrijpen dat toen ik het over een middenvelder had het dus niet over Luc ging. Het begon over van Haaren bij de vergelijking tussen Castaignos en de "beste speler" van de A1. Dat van Haaren een beetje in de luwte wordt gehouden, naar mijn mening, terwijl een "mindere" speler veel aandacht (media, én Feyenoord) krijgt. Die laatste zin was dus hoe ik het zie, misschien vindt jij van Haaren niet de beste speler, misschien vindt jij Luc geen mindere speler. Dat kan.

Het raakt kant noch wal, omdat ik eens niet zo overenthousiast ben over een jeugdspeler? Als hij tegenvalt komt er overal weer gezeik vandaan. Maargoed, we zien wel of hij zo goed is/wordt als gedacht wordt.
Feyenoord Rotterdam
pi_77521601
Feyenoord
pi_77521626
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef MB23 het volgende:
Ricky van Haaren was volgens Bouwmeester die ene speler. En op basis van de wedstrijden die ik gezien heb, vind ik het (een van) de beste speler(s). Had inderdaad eerder duidelijk moeten maken dat het om hem ging, maar ergens hoopte ik wel dat je zou begrijpen dat toen ik het over een middenvelder had het dus niet over Luc ging.
Er spelen wel meer middenvelders bij de Feyenoord jeugd dan alleen van Haaren dus hoe het ik dat nou moeten weten?
quote:
Het raakt kant noch wal, omdat ik eens niet zo overenthousiast ben over een jeugdspeler? Als hij tegenvalt komt er overal weer gezeik vandaan. Maargoed, we zien wel of hij zo goed is/wordt als gedacht wordt.
Nee de manier waarop je hier dingen schrijft. Er klopt geen hout van.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:37:58 #54
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77521680
Het raakt kant noch wal omdat de spelers door elkaar gehaald werden, dat je sceptisch bent dat zou heel goed kunnen. Maar hij hoeft ook niet meteen topscoorder te worden van de Eredevisie. Makaay is gewoon op, je kan lang en kort erover lullen maar ook gister kreeg hij 1-2 goede kansen die normaliter gewoon hingen en die hij nu naast schoot. Je zou best luc een keer laten meevoetballen zoals ook met die Erikson van ajax wordt gedaan
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77521707
Ja, had het duidelijker moeten vertellen. Schoolwerk naast Fok gaat niet goed samen Meespelen zou een goed idee zijn ja, al heb ik niet echt het idee dat daar geschikte wedstrijden voor zijn, binnen de komende weken. Ik vond het meespelen van Eriksen uit tegen NAC best een domme beslissing van Jol. Wij krijgen RKC uit, misschien dat dat een goede wedstrijd is, maar AZ lijkt me niet verstandig.
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:36 schreef Babovic het volgende:

[..]

Er spelen wel meer middenvelders bij de Feyenoord jeugd dan alleen van Haaren dus hoe het ik dat nou moeten weten?
Klopt, en die fout geef ik net ook toe.
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:36 schreef Babovic het volgende:
[..]

Nee de manier waarop je hier dingen schrijft. Er klopt geen hout van.
En dat geef ik ook net toe. Had duidelijker moeten zijn.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 1 februari 2010 @ 19:45:07 #56
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77524776
quote:
Wanderson niet naar de Kuip

De Braziliaan Wanderson komt niet naar Feyenoord. De 23-jarige aanvaller doorstond vrijdag al een medische keuring, maar kon alleen worden overgenomen van de Zweedse club GAIS Göteborg als de Rotterdammers voor komende nacht meer spelers dan alleen Andwélé Slory (West Bromwich Albion) van de hand konden doen. Dat gaat niet meer lukken.
Feyenoord haalt alleen Mitchell Schet terug van Excelsior. De aanvaller was aan de eerste-divisieclub verhuurd.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-naar-de-Kuip.dhtml
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_77524948
Janota zou toch ook weggaan of is dat ook weer afgeketst?
Feyenoord Rotterdam
  maandag 1 februari 2010 @ 19:53:23 #58
63192 ursel
pi_77525323
Benieuwd of ze nog wel een optie voor van de zomer hebben dan..
pi_77525936
Jammer, dus ook geen rooie cent voor de Guzman gekregen en dat terwijl we hem voor 10 miljoen aan Man City konden verkopen.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:05:52 #60
63192 ursel
pi_77526005
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:04 schreef Babovic het volgende:
Jammer, dus ook geen rooie cent voor de Guzman gekregen en dat terwijl we hem voor 10 miljoen aan Man City konden verkopen.
Ahh.. komt die discussie weer..
pi_77526194
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:05 schreef ursel het volgende:

[..]

Ahh.. komt die discussie weer..
Ik probeer er geen discussie mee te starten. Ik geef alleen even aan dat ik het nog eeuwig zonde vind. Hij heeft na dat bod van Man City helemaal niets meer voor ons kunnen betekenen.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:09:28 #62
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77526215
quote:
Wat een bullshit zeg, had dan niks naar buiten gebracht en gewoon Slory gehouden. Iemand met snelheid en die scoort (Met 4x de 2e topscorer achter Tomasson dit seizoen).
quote:
Slory gratis naar Engeland

Andwele Slory is transfervrij vertrokken naar Engeland. De aanvaller van Feyenoord heeft bij West Bromwich Albion een contract getekend tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar. Op de website van de club uit het Championship is te lezen dat Slory gratis is overgenomen van Feyenoord. De Rotterdamse club wil geen mededelingen doen over de deal. Mogelijk ontvangt Feyenoord een bonus bij een eventuele promotie van WBA.

Slory hoopt woensdag in het uitduel bij Blackpool zijn debuut te maken. Bij West Bromwich Albion voetbalt ook oud-Feyenoorder Gianni Zuiverloon. Slory kwam in de zomer van 2007 over van Excelsior. In totaal speelde hij 50 competitiewedstrijden voor Feyenoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door H.M.Murdock op 01-02-2010 20:20:44 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_77526446
Schet dus teruggehaald, en Slory weg. Slory is dan wel 5 jaar ouder, maar als Slory gratis weg is gegaan vind ik het best een domme transfer. Al scheelt het wel loon.
Feyenoord Rotterdam
pi_77526566
Aan Schet heb je helemaal niets. Die zou bij geen enkele club in de Eredivisie een basisplaats hebben.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:22:00 #65
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77526879
quote:
Inzetbaarheid Van Bronckhorst tegen RKC twijfelachtig

Het is twijfelachtig of Giovanni van Bronckhorst aanstaande donderdag in actie kan komen tegen RKC Waalwijk. Feyenoords aanvoerder heeft een verrekking aan een spier aan de voorkant van de heup overgehouden aan het afgelopen duel met Ajax, zo is uit echo’s gebleken. Woensdag zal nader onderzoek verricht worden naar de kwetsuur en zal duidelijk worden of Van Bronckhorst een dag later aan de aftrap kan verschijnen in Waalwijk.
quote:
Mario Been roept supporters op

Mario Been roept de supporters van Feyenoord op om donderdagavond wel de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk te bezoeken. De fans hebben eerder aangegeven uit protest tegen de verplichte combiregeling thuis te blijven. "Ik begrijp de bezwaren van onze fans, maar we hebben de steun van keihard nodig. Ze zijn altijd en overal een prima twaalfde man. Ik hoop dat ze met minimaal duizend man naar Waalwijk komen."

Vanwege organisatorische redenen is de kans klein dat de oproep van de Feyenoord-trainer gevolgen heeft. "We hebben in overleg met de supportersvereniging besloten geen kaarten voor de wedstrijd in Waalwijk te verkopen," aldus woordvoerder Raymond Salomon. "Het is waarschijnlijk niet haalbaar om de reis en kaartverkoop nu nog te organiseren."
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:27:46 #66
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77527148
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg, had dan niks naar buiten gebracht en gewoon Slory gehouden. Iemand met snelheid en die scoort (Met 4x de 2e topscorer achter Tomasson dit seizoen).
[..]

Waar gaat dit in godsnaam over, Slory gratis wegdoen en dan Schet terug halen. Houd dan Slory tot het einde van het seizoen en laat hem gratis weggaan en dan Schet nog bij Excelsior laten.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77528595
Gedonder bij Feyenoord. Beenhakker stond op het punt van opstappen vanavond. Hij blijft alleen voor Mario.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:59:50 #68
63192 ursel
pi_77528710
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Babovic het volgende:
Gedonder bij Feyenoord. Beenhakker stond op het punt van opstappen vanavond. Hij blijft alleen voor Mario.
bron?
pi_77528718
Bron?
Feyenoord Rotterdam
pi_77528801
Voetbal International. Ze gaan er dadelijk dieper op in.
pi_77528805
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef ursel het volgende:

[..]

bron?
Johan Derksen. Nu op RTL7. Ze gaan het er zo over hebben.
pi_77528874
Hmm, net nu mn Digitenne het niet doet Vanavond maar eens terugkijken dan.
Feyenoord Rotterdam
pi_77528954
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef Babovic het volgende:

[..]

Johan Derksen. Nu op RTL7. Ze gaan het er zo over hebben.
Twijfelachtige bron natuurlijk, maar goed. Als Beenhakker Wanderson per se wilde hebben en het volgens hem kon, kan ik me voorstellen dat ie flink in de clinch ligt met Gudde etc.
pi_77529192
Been is pislink op Cissé
  maandag 1 februari 2010 @ 21:13:00 #75
63192 ursel
pi_77529323
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Babovic het volgende:
Been is pislink op Cissé
Waarom, wou die niet vertrekken???
pi_77529422
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:13 schreef ursel het volgende:

[..]

Waarom, wou die niet vertrekken???
Hij speelt al weken dramatisch. Feyenoord wilde hem over een paar jaar met flinke winst doorverkopen. Maar dat gaat zo dus niet lukken.
pi_77529479
Sowieso er 3.5 miljoen voor terugkrijgen is al een prestatie.
pi_77529507
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:15 schreef Babovic het volgende:

[..]

Hij speelt al weken dramatisch. Feyenoord wilde hem over een paar jaar met flinke winst doorverkopen. Maar dat gaat zo dus niet lukken.
Ik snap het ook niet hoor. Cissé is een prima speler voor de Eredivisie, maar daar ga je geen 3-4 miljoen winst op maken... Hadden ze beter Benschop kunnen halen, veel jonger en in mijn ogen een veel groter talent..
pi_77530896
Leo Beenhakker is woedend op de clubleiding van Feyenoord. De technisch directeur dacht na het vertrek van Andwélé Slory Wanderson binnen te kunnen halen, maar het bestuur blokkeerde de komst van de aanvaller. “Ik heb even de tijd nodig om dit te verwerken”, zei Beenhakker tegen Voetbal International.

Wanderson doorstond vrijdag al een medische keuring, nadat Beenhakker een sponsor bereid had gevonden om de deal te bekostigen. Desondanks werd de transfer afgeblazen. Beenhakker is woedend en zegt alleen bij Feyenoord te blijven omdat Mario Been er zit, en hij met de trainer Feyenoord kampioen wil maken. Met het bestuur is Beenhakker even klaar.

“Ik ben emotioneel en heb er zwaar de pé over in”, zegt de voormalig bondscoach van Polen in een reactie. “Wanderson was in sportief opzicht dé oplossing voor ons. Voor mij was er geen reden om deze deal niet af te ronden, maar de transfer is toch afgeblazen. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en ben teleurgesteld.”

Het bestuur zegt de teleurstelling van Beenhakker te kunnen begrijpen. “Omdat het zijn taak is om als technisch directeur nieuwe spelers te vinden”, luidt het antwoord vanuit de clubleiding. “Maar wij kunnen niet iedere euro die binnenkomt meteen gaan uitgeven.” Na het vertrek van Slory naar West Bromwich Albion besloot Feyenoord om Mitchell Schet terug te halen van Excelsior.
pi_77531173
Aangezien hij weer zo'n babovic constructie had geregeld, snap ik niet waarom hij niet gehaald kan worden!
  maandag 1 februari 2010 @ 21:54:01 #81
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77531299
Gevalletje slechte communicatie tussen Beenhakker en de rest van het bestuur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 21:56:57 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77531433
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef super-gabber het volgende:
Aangezien hij weer zo'n babovic constructie had geregeld, snap ik niet waarom hij niet gehaald kan worden!
Zou de vader van Wanderson z'n salaris betalen?
pi_77531518
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou de vader van Wanderson z'n salaris betalen?
Nee een sponsor.
pi_77531725
Zal vast niet voor 100 % door een sponsor betaald worden anders had het bestuur het vast niet geblokkeerd.
pi_77531761
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Babovic het volgende:

[..]

Nee een sponsor.
Ik dacht dat de sponsor alleen de huursom zou betalen, Feyenoord zou het salaris moeten betalen.
pi_77531965
Kutbestuur Beenhakker is terecht boos.
-
pi_77532181
Schet
-
  maandag 1 februari 2010 @ 22:30:48 #88
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77533243
Ben eerder boos dat ze dan Slory voor niks laten gaan en Janota willen verkopen voor een ton
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77533371
Gewoon weer Gudde en Jacobs ten top. Beenhakker en Been mogen van mij de boel opblazen daar.
-
  maandag 1 februari 2010 @ 22:34:45 #90
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77533452
Alle jeugdige spelers spelen ondermaats. Fer werd gisteren voor schut gezet door De Zeeuw terwijl De Zeeuw ook al niet meer is dan een leuke subtopper. Wijnaldum is al helemaal drama.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 1 februari 2010 @ 22:36:42 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77533540
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:15 schreef Babovic het volgende:

[..]

IN mijn ogen verliest Been dan ook zijn geloofwaardigheid als trainer. Hij zit toch altijd met ' de waarheid ligt op het veld '. Blijkbaar niet dus want de enige reden waarom hij Cissé laat spelen is omdat ze er 3 miljoen aan uit hebben gegeven. Dat hij dan dramatisch speelt maakt voor hun niet uit

bah bah, wat heeft Feyenoord toch een geluk met de historie en achterban want de frustraties rijzen de pan uit bij het legioen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 1 februari 2010 @ 22:45:40 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77533948
Ik snap Beenhakker wel, hij wringt zich in allerlei bochten om Feyenoord te helpen en dan wordt het alsnog afgeblazen.
2000 light years from home
pi_77534159
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Merkie het volgende:
Ik snap Beenhakker wel, hij wringt zich in allerlei bochten om Feyenoord te helpen en dan wordt het alsnog afgeblazen.
Dat dus. Hij wil Feyenoord vooruit helpen, de directie wil nog 10 jaar blijven aanmodderen.
-
pi_77534467
Pfff we moeten nu ook niet net doen of we de verlosser zijn misgelopen...
#12 is not for sale!
pi_77534549
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:55 schreef Haringkop het volgende:
Pfff we moeten nu ook niet net doen of we de verlosser zijn misgelopen...
Die is toch naar Ajax gegaan, in de spits naast Suárez?
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:01:14 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77534792
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:
Gewoon weer Gudde en Jacobs ten top. Beenhakker en Been mogen van mij de boel opblazen daar.
Ja want mét Wanderson, waar tot voor kort nog nooit iemand in Nederland van gehoord had, zouden ze alsnog kampioen zijn geworden?

Het bestuur doet nou eindelijk eens een keer niét, wat hiervoor al veel te vaak gebeurd is en waardoor Feyenoord een belachelijke schuld heeft opgebouwd.

Wen er nou maar aan dat Feyenoord de komende jaren elk dubbeltje moet omdraaien voordat het uitgegeven kan worden.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:05:59 #97
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_77535057
'Jammer' dat die Braziliaan niet komt. Niet dat ik hem ooit heb zien spelen, maar zijn gemiddelde is best aardig. Dat Leo aangeslagen is dat Wanderson niet komt is begrijpelijk. Hij doet zijn werk, vindt een in zijn ogen goede speler die nog betaalbaar is ook, maar uiteindelijk wordt de transfer geblokkeerd door het bestuur. Daar valt natuurlijk ook wel iets voor te zeggen.

Als er niet te veel gekke dingen gebeuren dan eindigen we met deze selectie simpel op de 4e plek. Wat dus Europees voetbal betekent en dat was bij aanvang van de competitie de doelstelling. Wie weet pakken we ook nog de beker. Thuis, in een kolkende Kuip, tegen Ajax.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_77535096
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja want mét Wanderson, waar tot voor kort nog nooit iemand in Nederland van gehoord had, zouden ze alsnog kampioen zijn geworden?
Natuurlijk niet, maar dit leek me een prima aanwinst. Mits je hem huurde met optie tot koop.
quote:
Het bestuur doet nou eindelijk eens een keer niét, wat hiervoor al veel te vaak gebeurd is en waardoor Feyenoord een belachelijke schuld heeft opgebouwd.
Van die schuld moet je juist afkomen door goede transfers te doen.
quote:
Wen er nou maar aan dat Feyenoord de komende jaren elk dubbeltje moet omdraaien voordat het uitgegeven kan worden.
Uiteraard, maar om uit de shit te komen moet je ook (verstandig) investeren. Van prutsers als Schet word je ook niet rijk. Die gaat net als Slory over 2 jaartjes voor niets de deur uit.
-
  maandag 1 februari 2010 @ 23:10:36 #99
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77535272
Feyenoord maakt permanent schulden. Ik weet nog dat Kuyt en Kalou voor een recordbedrag werden verkocht.... mocht ook niet baten.

Feyenoord van nu staat al heel erg hoog. Mag je heel blij mee zijn (ben zelf geen die-hard Feyenoord supporter heb er wel altijd een zwak voor gehad maar dat komt omdat ik 'voetbalbewust' werd in een tijd dat Ajax de wereld veroverde en verschrikkelijk arrogant was).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77535502
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Babovic het volgende:
Been is pislink op Cissé
Hoe zeker weet je dit?
Ik geloof niet dat Mario Cissé alleen opstelt om in de etalage te zetten. Want dan had hij Slory, De Guzman en misschien zelfs Bruins wel vaker opgesteld, om ze kans te geven zichzelf meer te profileren.
Als hij al pislink is, denk ik dat het gewoon is omdat Cissé tot op heden nog niet helemaal brengt wat iedereen hoopte. Al vind ik Cissé nog steeds een verstandige aankoop.
pi_77535603
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
Feyenoord maakt permanent schulden. Ik weet nog dat Kuyt en Kalou voor een recordbedrag werden verkocht.... mocht ook niet baten.

Feyenoord van nu staat al heel erg hoog. Mag je heel blij mee zijn (ben zelf geen die-hard Feyenoord supporter heb er wel altijd een zwak voor gehad maar dat komt omdat ik 'voetbalbewust' werd in een tijd dat Ajax de wereld veroverde en verschrikkelijk arrogant was).
Als je kijkt naar de selectie staat Feyenoord wel waar het hoort lijkt me. Je wil toch niet beweren dat Utrecht etc. een betere selectie hebben?
pi_77535686
quote:

Ga lekker weg joh, alsof de clubs die onder Feyenoord staan beter zijn. En Ajax is nauwelijks beter.
-
pi_77535789
Tsjah die Wanderson, ken de in's en out's niet de huur/koopconstructie. Hoorde van de week al iets van 7 ton ofzo?

Ben er niet echt heel rouwig om. Het klinkt mij toch iets te mooi om waar te zijn, een topscorer die iedereen over het hoofd ziet en die wij -als platzak- wel kennen halen..
#12 is not for sale!
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:21:17 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77535852
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef PIETR het volgende:
'Jammer' dat die Braziliaan niet komt. Niet dat ik hem ooit heb zien spelen, maar zijn gemiddelde is best aardig. Dat Leo aangeslagen is dat Wanderson niet komt is begrijpelijk. Hij doet zijn werk, vindt een in zijn ogen goede speler die nog betaalbaar is ook, maar uiteindelijk wordt de transfer geblokkeerd door het bestuur. Daar valt natuurlijk ook wel iets voor te zeggen.
Ik vind het wel een goed teken dat het bestuur het aandurft om Been&Been niet hun zin te geven, maar te letten op de continuïteit. Gokken dat Wanderson later meer waard wordt, is geen basis voor een solide(re) begroting. Geen geld uitgeven wat je niet hebt is dat wél. Eindelijk is er realiteitszin.

Bovendien heeft het bestuur al meteen toen een mogelijke transfer van Wanderson in het nieuws kwam, aangegeven dat er naast Slory nóg iemand verkocht zou moeten worden. En dat is niet gebeurd. Dus dan kunnen mensen wel heel teleurgesteld gaan doen, maar dit was al aangekondigd.
pi_77535863
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:20 schreef Haringkop het volgende:
Ben er niet echt heel rouwig om. Het klinkt mij toch iets te mooi om waar te zijn, een topscorer die iedereen over het hoofd ziet en die wij -als platzak- wel kennen halen..
Dat heet goede scouting en inzicht.
-
pi_77535874
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:14 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Hoe zeker weet je dit?
Ik geloof niet dat Mario Cissé alleen opstelt om in de etalage te zetten. Want dan had hij Slory, De Guzman en misschien zelfs Bruins wel vaker opgesteld, om ze kans te geven zichzelf meer te profileren.
Als hij al pislink is, denk ik dat het gewoon is omdat Cissé tot op heden nog niet helemaal brengt wat iedereen hoopte. Al vind ik Cissé nog steeds een verstandige aankoop.
Dat is toch geen reden om boos te worden, hij werkt zich kapot, die kerel. Het is de taak van Been om hem beter te laten voetballen, hem te trainen en te coachen als het niet lekker gaat.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:21:47 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77535886
quote:

Blij? De enige reden waarom ik blij met een vierde plek is omdat het vorige seizoen nog slechter was. Maar ik ben pas echt blij als Feyenoord structureel om de titel meedoet. Zoals het hoort.
2000 light years from home
pi_77536170
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Alle jeugdige spelers spelen ondermaats. Fer werd gisteren voor schut gezet door De Zeeuw terwijl De Zeeuw ook al niet meer is dan een leuke subtopper. Wijnaldum is al helemaal drama.
Ah ben ik niet de enige.....al heeft Wijnaldum wel het talent om uit te groeien tot een behoorlijke speler.
pi_77536177
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat heet goede scouting en inzicht.
Ik geloof niet in sprookjes..
Er zitten zoveel clubs met veel meer vermogen te scouten in Scandinavie, dan geef je als club je topscorer toch niet mee aan ploeg die op zoek is naar de koopjes?

Ken niet anders dan dat die gozer een drugsprobleem heeft, aan kleine kinderen zit of het wijf van de voorzitter heeft verkracht.
#12 is not for sale!
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:27:27 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77536182
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

Blij? De enige reden waarom ik blij met een vierde plek is omdat het vorige seizoen nog slechter was. Maar ik ben pas echt blij als Feyenoord structureel om de titel meedoet. Zoals het hoort.
Dat moet wel het streven zijn ja, mee eens. Alleen wordt dat echt wat langere termijn, vrees ik.
Een solide vierde plaats zonder gestress tot de laatste speelronde, en voetbal dat progressie laat zien in ontwikkeling, is voor dit seizoen denk ik een goed resultaat. Als de beker dan ook nog wordt gepakt, is het echt een OK seizoen wat mij betreft.
pi_77536440
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed teken dat het bestuur het aandurft om Been&Been niet hun zin te geven, maar te letten op de continuïteit. Gokken dat Wanderson later meer waard wordt, is geen basis voor een solide(re) begroting. Geen geld uitgeven wat je niet hebt is dat wél. Eindelijk is er realiteitszin.

Bovendien heeft het bestuur al meteen toen een mogelijke transfer van Wanderson in het nieuws kwam, aangegeven dat er naast Slory nóg iemand verkocht zou moeten worden. En dat is niet gebeurd. Dus dan kunnen mensen wel heel teleurgesteld gaan doen, maar dit was al aangekondigd.
Volgens mij zijn de problemen enorm. Vorig jaar al een flink verlies, dit jaar zijn er evenveel inkomsten of zelfs minder (geen europees) en de grootste kostenposten zitten er nog steeds.
pi_77536494
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat moet wel het streven zijn ja, mee eens. Alleen wordt dat echt wat langere termijn, vrees ik.
Een solide vierde plaats zonder gestress tot de laatste speelronde, en voetbal dat progressie laat zien in ontwikkeling, is voor dit seizoen denk ik een goed resultaat. Als de beker dan ook nog wordt gepakt, is het echt een OK seizoen wat mij betreft.
Progressie in het voetbal van het huidige team is voor mij wel onderschikt aan progressie voor de hele club, dus betere financiën, goede jeugd, dat alles goed loopt voor het nieuwe stadion, en de selectie goed in balans is. Ontwikkeling vooruit. Zo'n vent huren voor een half jaar is prima, maar het is niet de essentie van wat er moet gebeuren en het is ook minder erg dat het niet lukt. Dat was geen investering maar een huurling voor de korte termijn, en op de korte termijn valt niets te halen.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 00:19:40 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77538011
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Progressie in het voetbal van het huidige team is voor mij wel onderschikt aan progressie voor de hele club, dus betere financiën, goede jeugd, dat alles goed loopt voor het nieuwe stadion, en de selectie goed in balans is. Ontwikkeling vooruit. Zo'n vent huren voor een half jaar is prima, maar het is niet de essentie van wat er moet gebeuren en het is ook minder erg dat het niet lukt. Dat was geen investering maar een huurling voor de korte termijn, en op de korte termijn valt niets te halen.
Mee eens. Vooral ook dat nieuwe stadion. Heel veel zal afhangen van de onderhandelingen daarover, of Feyenoord echt een stuk groter kan groeien of niet. Laten ze zich afschepen met een "gage" per wedstrijd, of krijgen ze (ook) een mooi percentage van de business seats en catering.

Overigens denk ik wél dat het belangrijk is dat Feyenoord ook nu en de komende jaren zodanig presteert dat de club een bepaalde uitstraling blijft houden. Dus helemáál ondergeschikt is de progerssie in het voetbal zeker niet. Simpel gezegd: jongetjes moeten het stoer blijven vinden om voor Feyenoord te voetballen, goede spelers van (andere) subtoppers moeten het een eer blijven vinden om in De Kuip te mogen spelen. De continuïteit van de club is dus ook gebaat bij goede sportieve prestaties, evenals orde in de de begroting. Het gaat hand in hand.
pi_77538066
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens. Vooral ook dat nieuwe stadion. Heel veel zal afhangen van de onderhandelingen daarover, of Feyenoord echt een stuk groter kan groeien of niet. Laten ze zich afschepen met een "gage" per wedstrijd, of krijgen ze (ook) een mooi percentage van de business seats en catering.

Overigens denk ik wél dat het belangrijk is dat Feyenoord ook nu en de komende jaren zodanig presteert dat de club een bepaalde uitstraling blijft houden. Dus helemáál ondergeschikt is de progerssie in het voetbal zeker niet. Simpel gezegd: jongetjes moeten het stoer blijven vinden om voor Feyenoord te voetballen, goede spelers van (andere) subtoppers moeten het een eer blijven vinden om in De Kuip te mogen spelen. De continuïteit van de club is dus ook gebaat bij goede sportieve prestaties, evenals orde in de de begroting. Het gaat hand in hand.
Klopt, ik verwacht niet dat het sportief nog verder afzakt de komende jaren, maar ik vrees wel dat het ook niet beter wordt voorlopig.
pi_77539344
Tja, en als Wijnaldum bijv voor een goed bedrag weggaat dan valt het allemaal wel weer mee .. gewoon de hand op de knip houden, niet uitgeven wat je niet hebt en beetje bij beetje de schulden wegwerken. Als je financieel gezond bent kan je ook gemakkelijk constructies maken met investeerds voor allerlei spelers.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:48:44 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77540479
Vind het bestuur het financieel niet verantwoord, dan hebben ze de juiste beslissing genomen door er niet mee in te stemmen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_77540803
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is toch geen reden om boos te worden, hij werkt zich kapot, die kerel. Het is de taak van Been om hem beter te laten voetballen, hem te trainen en te coachen als het niet lekker gaat.
Klopt. Daarom vroeg ik ook aan die gozer wat zijn bron van zijn bewering was.(volgens mij was dit User Babovic)

En de jeugdspelers, tot op heden valt allen Wijnaldum echt tegen ten opzichte van vorig seizoen. Fer had zondag een mindere dag, dat zag je aan alles, zelfs simpele passes mislukte. Dat kan je eens gebeuren want ik vind hem voor de rest totaal niet tegenvallen en wel sterk spelen.
Leerdam is ook enorm vooruit gegaan dit seizoen, hij kon nu zijn mannetje staan. Helaas voor hem ligt hij er nu uit dan.
pi_77541396
Doodzonde dat wanderson niet komt (afgezien van de prijs/huur/koop discussie) is het gewoon een klasse voetballer die in zijn eentje GAIS in de hoogste divisie heeft gehouden. En topscorer bovendien.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:27:57 #119
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77544232
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77544412
quote:
Dat daar een hele docu van wordt gemaakt is idd een beetje jammer. Hadden ze net zo goed met Liesveld kunnen doen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:34:09 #121
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77544451
Ik moest kotsen gisteravond ja
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:58:26 #122
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77545283
"Ik heb spijt. Boehoe, de KNJB en de ajax-vrindjes bij de NOS zijn boos. HET SPIJT ME "
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77545710
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
"Ik heb spijt. Boehoe, de KNJB en de ajax-vrindjes bij de NOS zijn boos. HET SPIJT ME "
Je zou er eigenlijk een mailtje over moeten sturen. Waarom wordt het nu juist na deze gedaan? Waarom niet na Ajax - Nec, Vitesse - PSV? Om maar wat te noemen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:14:05 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77545874
Inderdaad, dan weigeren ze uberhaupt voor de camera te komen en vindt de NOS het ook niet zo boeiend (dat laatste is wel een beetje begrijpelijk, een beetje).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_77545959
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad, dan weigeren ze uberhaupt voor de camera te komen en vindt de NOS het ook niet zo boeiend (dat laatste is wel een beetje begrijpelijk, een beetje).
Het viel me mee dat ze niet met een bos bloemen langs de ArenA ging om die af te geven.
pi_77546722
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wacht op het vervolg, waarin hij met een bos bloemen langsgaat.

edit: ik post dit en lees daarna pas de reactie hierboven.
pi_77546767
quote:
Aaaaw Ajax is benadeeld, dat kan niet en daar moet een hele special over.
Vanmiddag nog extra journaal met reactie van Balkenende?
-
pi_77546879
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:48 schreef Happel het volgende:
Vind het bestuur het financieel niet verantwoord, dan hebben ze de juiste beslissing genomen door er niet mee in te stemmen.
quote:
"Nee, daar had ik geen begrip voor", liet Beenhakker eerlijk weten. "Want er lag een soort Babovic-constructie op tafel, zoals ik dat noem. Er kwam niets ten laste van Feyenoord. Er waren geen financiële consequenties voor de club. Toch had de directie bepaalde argumenten om de komst van Wanderson tegen te houden. Daar was ik heel teleurgesteld over. Mag ik even? Ik heb veel tijd en energie in die jongen gestoken. Als het dan niet doorgaat, moet ik even mijn emoties kwijt. Ik ben ook maar een mens. Als dat niet meer mag, kan ik beter stoppen", vindt de directeur.
-
pi_77546922
quote:
Vooronderzoek naar middelvinger Suarez
Uitgegeven: 2 februari 2010 10:20

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek ingesteld naar de manier waarop Ajax-spits Luis Suarez zondag het doelpunt van ploeggenoot Marko Pantelic vierde.

Op foto's zou te zien zijn dat de Uruguyaan zijn middelvinger opsteekt terwijl hij ploeggenoot Marko Pantelic omhelst.

Het gebaar zou richting de aanhang van Feyenoord zijn gemaakt.

Suarez is verzocht uitleg te geven over het incident. De aanklager beslist later of hij met een schikkingsvoorstel komt.

Dat Suarez geschorst zal worden voor het incident lijkt twijfelachtig. FC Groningen-trainer Ron Jans kreeg voor een soortgelijk vergrijp tijdens een wedstrijd tegen SC Heerenveen alleen een berisping.
-
pi_77547028
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ingewikkeld onderzoek zal dat worden, anderhalve seconde cameramateriaal bekijken wat al 100x op tv is geweest.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:04:49 #131
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77547714
quote:
Aanhoudingen naar aanleiding van afsteken vuurwerk bij Feyenoord-Ajax

Tijdens en na afloop van de wedstrijd Feyenoord-Ajax zijn vijf supporters aangehouden in verband met het afsteken van vuurwerk of fakkels in het stadion. Per direct is hen de toegang tot het stadion ontzegd. Tijdens de wedstrijd werden in verschillende vakken fakkels ontstoken. Een aantal dagen eerder was dit ook het geval bij de uitwedstrijd in Eindhoven. Verschillende mensen meldden zich daags na de wedstrijd bij Feyenoord met klachten over schade die was opgelopen aan onder andere kleding.

Feyenoord wenst te benadrukken dat het gebruik van vuurwerk en fakkels absoluut verboden en tevens levensgevaarlijk is. Supporters bij wie vuurwerk of fakkels worden aangetroffen lopen het risico een landelijk stadionverbod voor de duur van 18 maanden opgelegd te krijgen. Aan de uitsluiting is tevens een boete van ¤ 450 verbonden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:09:23 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_77547861
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:04 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Als je dan een seizoen kaart hebt krijg je dat betaalde bedrag wel terug toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:12:43 #133
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77547990
quote:
'Woerts vertrekt bij Sunderland'

Chris Woerts vertrekt per 1 maart bij het Engelse Sunderland. Dat zegt Johan Derksen maandagavond in het tv-programma Voetbal International. De voormalig commercieel directeur van Feyenoord gaat werken voor CAA Sports. Dat is een managementbureau waar onder andere de belangen van de voetballers David Beckham en Christiano Ronaldo en de tennisser Andy Murray door vertegenwoordigd worden. Woerts verliet in 2008 Feyenoord om bij het Engelse Sunderland te gaan werken. Twee jaar later stopt hij ook bij deze voetbalvereniging.
quote:
Beenhakker teleurgesteld in directie Feyenoord

Leo Beenhakker, technisch directeur van Feyenoord, is ernstig teleurgesteld dat de directie van de Rotterdammers de overgang van Wanderson, spits van het Zweedse GAIS, heeft geblokkeerd.

'Ik ben emotioneel, heb er zwaar de pé over in', is Don Leo duidelijk tegenover Voetbal International. 'Ik ben het er absoluut niet mee eens. Voor mij was er geen reden deze deal niet af te maken, maar het is toch gebeurd. Ik moet dit gewoon even verwerken. Geloof me, dit was de oplossing geweest voor de komende jaren, een lot uit de loterij.' Beenhakker had inmiddels een akkoord bereikt met de 23-jarige Braziliaanse spits die in de afgelopen Zweedse competitie achttien keer doel trof in dertig wedstrijden. De komst was financieel dichtgespijkerd en zou op geen enkele manier de sanering van de miljoenenschuld in de weg staan.

'Wij kunnen niet elke euro die binnenkomt onmiddellijk weer uitgeven', meent Raymond Salomon, woordvoerder van de directie van Feyenoord. 'Dat betekent niet dat wij de teleurstelling van onze technisch directeur niet begrijpen. Hij is er primair om te zoeken naar nieuwe spelers. Als hij dan iemand heeft gevonden en het kan niet, is dat vervelend, maar zo denkt de directie er ook over.'

In Zweden is ook met teleurstelling gereageerd op het besluit om Wanderson niet naar Rotterdam te laten komen. GAIS kan een transfersom goed gebruiken en ging volledig uit van een vertrek naar Feyenoord. Door het verstrijken van de transferdeadline loopt de club inkomsten mis. Wanderson is erg teleurgesteld in de gang van zaken.

'Ik heb een deal met Mario (coach van Feyenoord, red.). Die is me alles waard. Hou het daar maar op', reageert Beenhakker als hem gevraagd wordt of hij nog genoeg perspectief ziet om zijn technisch directeurschap zonder financiële middelen voort te zetten in De Kuip.
Toch spijtig als het zo leest. Gratis spits laten lopen, Slory gratis naar Engeland laten gaan en dan Schet terug halen..
pi_77548274
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Toch spijtig als het zo leest. Gratis spits laten lopen, Slory gratis naar Engeland laten gaan en dan Schet terug halen..
Maar toch steunen veel mensen het bestuur, omdat roepen dat je niets uit wilt geven beter klinkt dan een klein risico nemen. Het is toch idioot dat dezelfde mensen die volop toegelaten hebben dat er een zooitje van werd gemaakt (Gudde, Jacobs etc.) nu iemand vooruit wil met de club durven tegen te houden? Ik mag hopen dat Beenhakker Been ook tegen het bestuur weet op te zetten. Zij hebben de macht, die kneuzen in de directie mogen blij zijn dat ze er nog zitten.
-
pi_77549319
Ritmo, al er zal wel meer aan de hand zijn dan dat Beenhakker ons verteld heeft. Als je echt gratis een (top)spits kan halen, dan gaat de directie echt niet nee zeggen
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 13:51:07 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77549376
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

ik vind het vooral spijtig dat Beenhakker zijn teleurstellinkje in de pers flikkert. Die is zich alweer aan het indekken dus. Ja ik heb iets over de Coolsingel geroepen, maar het bestuur blablabla.

Het is ook echt enorm moeilijk te begrijpen natuurlijk, dat elke ton telt als je een schuld van ZESENDERTIG MILJOEN hebt.
Tuurlijk moet je dan onmiddelijk een vage Braziliaan huren, zodat je alsnog kampioen wordt.
pi_77550533
Kan natuurlijk ook gewoon gespeelde emotie van Beenhakker zijn en een eentweetje tussen hem en directie om zo de directie wat extra krediet te laten opbouwen bij de supporters, zo van kijk hun eindelijk eens nee durven zeggen. Wat je hier ook veel terugleest…..
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_77550630
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon gespeelde emotie van Beenhakker zijn en een eentweetje tussen hem en directie om zo de directie wat extra krediet te laten opbouwen bij de supporters, zo van kijk hun eindelijk eens nee durven zeggen. Wat je hier ook veel terugleest…..
Ja, daar zie jij Gudde enzo wel voor aan? Probeer het je eens in te beelden dat ze dat bespreken aan een grote tafel, Beenhakker, Been, Gudde, Jacobs... "We gaan ff een showtje opvoeren!"
pi_77551636
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind het niet onlogisch dat Suarez een dikke middelvinger gaf. Als je zag wat er door die aso's op de tribunes werd geroepen en geschreeuwd dan is die middelvinger nog heel netjes.
75 topics = FIN
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:54:40 #140
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77551826
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef FP128 het volgende:

[..]

Ik vind het niet onlogisch dat Suarez een dikke middelvinger gaf. Als je zag wat er door die aso's op de tribunes werd geroepen en geschreeuwd dan is die middelvinger nog heel netjes.
Nee de Ajax-spelers en supporters zijn een voorbeeld van modelburgers, hou toch je domme mond man
pi_77551908
quote:

[..]

Nee, dat kale dikke tuig bij jullie in het stadion.
-
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 14:59:59 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77552028
quote:

[..]

Nee het is gewoon een onbeheerste, onprofessionele aktie. Misschien wel enigszins begrijpelijk, maar toch dom.
Je kunt een profvoetballer niet op één lijn gaan schakelen met mensen op de tribune, qua gedrag.
pi_77552070
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef Hamilcar het volgende:
Ritmo, al er zal wel meer aan de hand zijn dan dat Beenhakker ons verteld heeft. Als je echt gratis een (top)spits kan halen, dan gaat de directie echt niet nee zeggen
Dit is (deels) dezelfde directie die een transfer van De Guzman liet mislukken, de hele affaire Verbeek volledig uit de hand liet lopen, aan een contractverlenging van Bosz dacht en onze schulden heeft laten verdubbelen. Daar zit ook deels pech bij, maar echt veel vertrouwen in hun mening heb ik niet.
-
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:22:42 #144
63192 ursel
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:05:31 #145
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77557367
Waar heeft Pieter Vink spijt van? Dat hij Demy/Suarez geen geel heeft gegeven voor provoceren en Suarez schwalbe en Enoh in de 7e minuut geen rood voor een absurde tackle? Te begrijpen, rasechte uitfluiter is het. Baal er ook nog steeds van, het is net Blom alleen dan minder opzichtig.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:15:32 #146
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77559684
Mijn god
Als het alleen een huur was zou ik het een slechte beslissing vinden om er 7 ton voor neer te leggen, maar als Beenhakker het in hem ziet zitten en hem na dat half jaar nog minimaal 3 jaar wil vast leggen, en hij ook nog eens externe financiering in orde brengt, is het toch ongelooflijk dat die prutsers van het bestuur het vertikken. Nu gooi je ook je glazen in voor de toekomst, bij deze club, deze speler maar ook in het algemene, want Feyenoord komt op deze manier wel in een heel slecht daglicht te staan.

Zo kan Beenhakker, dé redder van dit verrotte Feyenoord, ook wel weer inpakken, als z'n werk niet gewaardeerd wordt.

dinsdag 2 februari 2010 @ 18:15:54 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77559696
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar toch steunen veel mensen het bestuur, omdat roepen dat je niets uit wilt geven beter klinkt dan een klein risico nemen. Het is toch idioot dat dezelfde mensen die volop toegelaten hebben dat er een zooitje van werd gemaakt (Gudde, Jacobs etc.) nu iemand vooruit wil met de club durven tegen te houden? Ik mag hopen dat Beenhakker Been ook tegen het bestuur weet op te zetten. Zij hebben de macht, die kneuzen in de directie mogen blij zijn dat ze er nog zitten.
We kunnen geen risico's nemen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:21:47 #148
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77559908
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Incorrect. Heerenveen en Ajax hebben eerder al interesse getoond.
quote:

Laat dan Beenhakker niet al dat werk doen, maar vertel hem gewoon eerlijk dat je hem, de enige in de Rotterdam met echt veel voetbalverstand, niet serieus neemt maar hem als uithangbord wil gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Chewbalhaar op 02-02-2010 19:05:20 ]
pi_77560170
Pfff...ken Beenhakker niet gewoon z'n muil in de pers houden?
Welk doel dient hij nou om meteen naar VI te rennen..
#12 is not for sale!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:34:40 #150
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77560408
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:15 schreef Happel het volgende:

[..]

We kunnen geen risico's nemen.
Hoe komt het dat jij er ineens van uit ga dat die bestuursboefjes capabeler zijn en een betere risico-inschatting kunnen doen dan Beenhakker?

Als Beenhakker zegt dat de kosten afgedekt zijn, maar het bestuur het niet aandurft, vertrouw ik eerder op Beenhakker.

Schet is overigens geen (sub)topmateriaal. Die speelt over 3 jaar gewoon bij RKC ofzo, had je niet terug hoeven halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')