quote:Op maandag 1 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zou mensen die hij niet heel erg mocht wel even een bosje bloemen geven die hij na afloop van een optreden kreeg maar de 750 euro die hij voor het optreden zou krijgen bleken in een kaart aan die bos bloemen te hangen.
In plaats van dat ze nu eerst een iets uitwerken voordat ze een volgend kansloos 'projectje' starten. Echt, op een gegeven moment mag je toch verwachten dat ze vooruitgang boeken? Zullen ze dat zelf nu ook niet voelen, die kansloosheid?quote:
Johan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan geeft aan dat hij het slordig vond dat er geen geluid op de stream was.
Alsido meent dat dit soort dingen in de "beginfase" nog kunnen gebeuren.
Johan zegt dat hij een pc wil hebben staan met de stream er op om te kunnen
controleren of het nog werkt allemaal.
"De stream blijft altijd aan, wat er ook gebeurd." zegt Johan.Hij zorgt wel voor ons
Ja, bij Johan komen de ideeën op als poep.quote:
ik vermoed van niet. Zoals Alsido net al zei, ze 'zitten nog in de beginfase' en daar nemen ze alle tijd voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In plaats van dat ze nu eerst een iets uitwerken voordat ze een volgend kansloos 'projectje' starten. Echt, op een gegeven moment mag je toch verwachten dat ze vooruitgang boeken? Zullen ze dat zelf nu ook niet voelen, die kansloosheid?
Oh, dat krijg je wel mee, dacht ik zeauxquote:Op maandag 1 februari 2010 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian on stream, geef je dan wel een seintje?
Ze gaan zelf kleding showen begreep ik?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, bij Johan komen de ideeën op als poep.
Maar dan de uitvoering...
Dat gaat dus helemaal goed komen. Vanavondquote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:
Oh, ik hoor dat ze nog modellen zoeken
Toen ik m alleen van de achterkant zag dacht ik hey daar is Dannyquote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
En een heel nieuw beeld.. Hansie zónder rookwolk en mét zender!!!![]()
[ link | afbeelding ]
Yup... álles voor de kijker.....quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Johan draait persoonlijk Marian's nering de nek om met 70% korting?
Er staat vanavond iets op het programma begrijp ik?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat dus helemaal goed komen. Vanavond.
Die modeshow toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat vanavond iets op het programma begrijp ik?
Weet ik veel!?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die modeshow toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
En natuurlijk 'Vraag maar raak' met SV!
ROFLWTFBBQ!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
Marian had een oproep voor artiesten op Marktplaats gezet maar daar heeft niemand op gereageerd.
Jazeker! Geniet ervan want dit is uniek.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik val met mijn neus in de boter begrijp ik.
Ik moet eerlijk zeggen: ik vind dit geen onaardige streams.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker! Geniet ervan want dit is uniek.
Kijk aan, je hebt nu al door hoe je moet kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: ik vind dit geen onaardige streams.
Zo'n opgeklopt kantoortje met een vent met zn armen over elkaar die wat over 'professioneel' mompelt en de anderen die al niet veel meer zinnigs zeggen.
En, bevalt de stream?quote:
Dat was een geintje volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net op de chat dat er loon wordt overgemaakt!?
Het moet dus niet allemaal helemaal voor niets.
Ze hebben toch beloofd dat Bommie deze week mocht komen praten bij die vetklep?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
Marian noemt het mailtje van Bommie die langs wil komen bij Jaap. Heb je niets aan, zegt Liesbeth, die wil niet zeggen waarover hij wil praten.
Nou, ja op zich wel. Ik vind dit wel leuk hoor. Geen TopStreams, maar wel dat ik denk ik laat het aan staan. En als er nu niet binnen 5 min wordt overgeschakeld op muziek dan slinger ik de stream vast wel vaker aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, bevalt de stream?
PM is onderweg.
Ja, daar heeft ze natuurlijk gelijk. Ze kunnen niet de retestrakke organisatie van de Jaap Show in het water laten vallen alleen maar omdat Bommie onduidelijk is in zijn communiceren.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
Marian noemt het mailtje van Bommie die langs wil komen bij Jaap. Heb je niets aan, zegt Liesbeth, die wil niet zeggen waarover hij wil praten.
Dat lijkt mij ook. Die sociale werkplaatslui zijn allang blij dat ze wat om handen hebben.quote:
Dat heb ik ze niet horen zeggen, wel was er iemand die die conclusie trok.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben toch beloofd dat Bommie deze week mocht komen praten bij die vetklep?
Ik vind het geen verrassing dat de chat mensen zulke ingewikkelde grappen niet meteen begrijpen, het is ook best moeilijk somsquote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ja ik hoorde het dus niet eens, maar las het alleen.
Dan ben je beter af op de sociale werkplaats, krijg je nog een uitkering.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Die sociale werkplaatslui zijn allang blij dat ze wat om handen hebben.
Het staat leuk op je CV denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ben je beter af op de sociale werkplaats, krijg je nog een uitkering.
Of hebben deze lui dat ook?
Ja? Je ziet toch hoe druk ze het hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ze niet horen zeggen, wel was er iemand die die conclusie trok.
Raar overigens dat ze nu pas aan die mail beginnen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat de mail van Bommie gewoon een beetje onopvallend tussen al die duizenden andere aanmeldingen. Dat kan je ze niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja? Je ziet toch hoe druk ze het hebben
Je moet toch ergens van leven, dus ik denk het wel. Alhoewel Alsido volgens mij enkel leeft van wat hij bij SV toegeworpen krijgt.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:42 schreef Marrije het volgende:
Dan ben je beter af op de sociale werkplaats, krijg je nog een uitkering.
Of hebben deze lui dat ook?
Zodra Johan het pand verlaat gaan de zenders uit en de muziek aan. Ik waarschuw maar vast.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
Nou, ja op zich wel. Ik vind dit wel leuk hoor. Geen TopStreams, maar wel dat ik denk ik laat het aan staan. En als er nu niet binnen 5 min wordt overgeschakeld op muziek dan slinger ik de stream vast wel vaker aan.
Ik dacht ook eigenlijk dat mensen zoals Liesbeth gewoon overdag naar het werk gingen en 's avonds bij Vlemmix kwamen helpen. Maar zo werkt het dus blijkbaar nietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet toch ergens van leven, dus ik denk het wel. Alhoewel Alsido volgens mij enkel leeft van wat hij bij SV toegeworpen krijgt.
Liesbeth : hij staat op de lijst van gastenaanmeldingen , maar er zijn meer aanmeldingen,quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth is daar zo goed als 24/7. Niet in touw, maar wel aanwezig.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht ook eigenlijk dat mensen zoals Liesbeth gewoon overdag naar het werk gingen en 's avonds bij Vlemmix kwamen helpen. Maar zo werkt het dus blijkbaar niet
Ik kan me vergissen maar volgens mij stond hij op de lijst van deze week. Alleen wil hij inmiddels zelf niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
Dat heb ik ze niet horen zeggen, wel was er iemand die die conclusie trok.
Raar overigens dat ze nu pas aan die mail beginnen.
Nou, verwarring alom dan. Maar dat is inderdaad niets bijzondersquote:Op maandag 1 februari 2010 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar volgens mij stond hij op de lijst van deze week. Alleen wil hij inmiddels zelf niet meer.![]()
Raar? Niks is daar raar toch?
Waar betaald zij de huur van? En haar voedsel!?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liesbeth is daar zo goed als 24/7. Niet in touw, maar wel aanwezig.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Ik lees eens, ik heb met Jaap zitten chatten en misschien zal het leuk zijn om een transseksueel
langs te laten komen.
Alsido: Staat ook een telefoonnummer bij.
Geen huur, woont bij ouders en eet bij Vlemmix patat , soep , avondeten en pizza .quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar betaald zij de huur van? En haar voedsel!?
Kost en inwoning in SV. Net als Alsido.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt niet, want in Vraag maar Raak met Liesbeth en Alsido zei ze dat ze bij haar ouders woontquote:Op maandag 1 februari 2010 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kost en inwoning in SV. Net als Alsido.
Ja doei. Ik bedoel natuurlijk als zij in PS2 verblijft.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt niet, want in Vraag maar Raak met Liesbeth en Alsido zei ze dat ze bij haar ouders woont
Ze woont bij haar ouders en voor het voedsel in SV betaalt ze een eigen bijdrage, zoals elke vrijwilliger daar. Dat zal ze wel van haar traktement doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat eten doen ze geloof ik wel weer verrekenen ook. Voor niks gaat de zon op!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Geen huur, woont bij ouders en eet bij Vlemmix patat , soep , avondeten en pizza .
Dat verklaart dan wel een algeheel rookverbod in SV.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net op de chat dat er loon wordt overgemaakt!?
Het moet dus niet allemaal helemaal voor niets.
Is maar voor 6 maanden , in juni gaat ze spookhuis Binnenveld runnen in Huissen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, daar ben je mooi klaar mee. Bij je ouders en Johan Vlemmix wonen
Maar of ie daar ooit uit zal komen is nog maar de vraag. Hij vroeg haar vorige week tijdens 'Vraag me raak' wat ze van plompzakken vindt, dus ik denk niet dat ze erg uitkijkt naar de komst van Bommie in SVquote:Op maandag 1 februari 2010 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesbeth had het verleden week wel over Bommie, dat Bommie bij haar in het *bestand* zat
Dat was van 538 volgens mij, dat zou toch niet vandaag zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wacht eens effe ... stond er vanochtend geen kampioenschap frikadellenvreten op het programma?
Oh ... dat dacht ik. Wel in de ochtend, toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was van 538 volgens mij, dat zou toch niet vandaag zijn?
Dus dan "woont" ze daar?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is maar voor 6 maanden , in juni gaat ze spookhuis Binnenveld runnen in Huissen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was heel erg ergens anders mee bezig toen die sms binnen kwam dus ik weet het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ... dat dacht ik. Wel in de ochtend, toch?
Zo is het nu in praktijkquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Geen huur, woont bij ouders en eet bij Vlemmix patat , soep , avondeten en pizza .
Oh nu geeft ze de chatters de schuld???? lekker bijdehand die Liesbeth.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
Liesbeth tegen de kijkers: wij willen jullie bedanken voor de email aan Johan dat wij nu niet meer mogen roken.
Marian: Hans zit ook altijd te stangen daar op de chat. Gooi Hans toch eens een keer van die chat af, giebelt ze erachteraan.
Mja, zou me niet verbazen als er echt mensen tussen zitten die er een punt van hebben gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh nu geeft ze de chatters de schuld???? lekker bijdehand die Liesbeth.
Ja, wedden!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, zou me niet verbazen als er echt mensen tussen zitten die er een punt van hebben gemaakt.
Ik heb haar 's avonds nog nooit het kot zien verlaten en 's morgens is ze regelmatig in nachtkleding waar te nemen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei ze bij de Vraag maar Raak niet dat ze gewoon nog thuis sliep?
Oehoehquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar 's avonds nog nooit het kot zien verlaten en 's morgens is ze regelmatig in nachtkleding waar te nemen.
Geen Henk onder ons?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Henk is metselaar jongens.
We weten niet waarom maar hij was vrijdag bij de klus in Zwolle.
Ja, maar dat is toch stom, wie gaat er nu emailklacht sturen over het roken daar, al roken ze ieder 5 pakjes per dag, ja maakt het uit, sommige mensen vallen echt over alles.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wedden!Van die mekkermensen die zich daar druk over maken
Dat is dus het slag volk dat ze wat mij betreft acuut standrechtelijk mogen executeren.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, zou me niet verbazen als er echt mensen tussen zitten die er een punt van hebben gemaakt.
"Henk Hangop? O nee, dat is Huub."quote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan heeft Henk aan de telefoon!
Het is alleen nog even onduidelijk wélke Henk.
Voor Johan.
Mehehe, volgens mij zit er gewoon iemand achter zijn pc stuk te gaan nu, niets radio.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
Hai met Johan!
Dit was een hijger.
Kun je nagaan hoeveel we missen al die uren dat er geen geluid op de stream staat![]()
Nope, dat is Jaap.quote:
Hehehe, ja dit krijg je natuurlijk als we het eens wel mogen horen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, volgens mij zit er gewoon iemand achter zijn pc stuk te gaan nu, niets radio.
Ben benieuwd of dat filmpje zaterdagavond is besproken op Lowlife Radio.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat is Jaap.
Bedankt nog voor je filmpje. Altijd raar om je eigen stem te horen.
Geen idee. Ik luister niet naar die pauperzender.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben benieuwd of dat filmpje zaterdagavond is besproken op Lowlife Radio.
Hoe wil je meer vrijwilligers trekken als ze telkens in een rookwalm moeten werken? En hoe wil je ooit er een mediacafé van maken als je de rookwetgeving overtreedt en dat ook nog eens live onstream laat zien?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch stom, wie gaat er nu emailklacht sturen over het roken daar, al roken ze ieder 5 pakjes per dag, ja maakt het uit, sommige mensen vallen echt over alles.
Ik maak me ook nergens zorgen om, maar kan me goed voorstellen dat Johan het heeft verbodenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, laten wij ons ook even druk gaan zitten maken over dat roken daar.
Tim!!!quote:
Eigenlijk is hij de grootste schlemiel van The Office. Hij kan wél wat maar zit daar aan het eind van de serie nog steeds.quote:
Als er dan toch een nieuw modje op de chat moet doe dan:quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij de grootste schlemiel van The Office. Hij kan wél wat maar zit daar aan het eind van de serie nog steeds.
Dit wordt de nieuwe moderator van de chat:
[ afbeelding ]
Lolwut, waarom?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Een chatter noemt Liesbeth een kutwijf.
Ik hoop op momenten waarop Liesbeth voor de deur een sigaartje gaat roken, vergeet dat ze haar zender nog om heeft en leeg loopt over wat er op de chat over haar gezegd wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Het werkniveau is weer aanzienlijk gedaald nu Johan uit de buurt is. Liesbeth zit de chat te lezen.
Hoe onaardigquote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Het werkniveau is weer aanzienlijk gedaald nu Johan uit de buurt is. Liesbeth zit de chat te lezen.
Sommige mensen hebben geen beeld en/of geluid. Alsido reageert geprikkeld, dan moeten ze de laatste versie van Mediaplayer en update van Windows maar hebben.
'Die Liesbeth is gewoon een kutwijf.' Omdat ze niet aardig doet denk ik, ze doet lacherig over de chat.quote:
Wat een debielquote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
'Die Liesbeth is gewoon een kutwijf.' Omdat ze niet aardig doet denk ik, ze doet lacherig over de chat.
Dat zou fantastisch zijn. Ze moet zich nu al inhouden.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op momenten waarop Liesbeth voor de deur een sigaartje gaat roken, vergeet dat ze haar zender nog om heeft en leeg loopt over wat er op de chat over haar gezegd wordt.
Zo heb ik er nog niet tegenaan gekeken, maar klopt idd wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is hij de grootste schlemiel van The Office. Hij kan wél wat maar zit daar aan het eind van de serie nog steeds.
Die maakt nog een ontwikkeling door, itt de moderators daar. Ik ga meer voor dit soort, ben ik bang:quote:Dit wordt de nieuwe moderator van de chat:
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat tweedequote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dha Faque, mis ik nu zo veel of vervelen jullie je gewoon gigantisch?
Ja, ik herinnerde me ook net dat hij uiteindelijk wel een goede kerel bleek. Het interieur van PS2 deed me een beetje denken aan de wansmakelijke interieurs die je ook in voormalig Oost-Duitsland veel zag/ziet.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die maakt nog een ontwikkeling door, itt de moderators daar. Ik ga meer voor dit soort, ben ik bang:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Marrije het volgende:
Jullie mogen mij wel dankbaar zijn. Ik zeg er wat van en hop, meteen full time geluid.
Een graadje minder mag ook, die smileys alleen volstaan welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent mijn meest favoriete user ooit en ik wil een kind van je.
Het is ook al bijna tijd voor z'n middagdutje van 3 tot half 9.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:32 schreef Disana het volgende:
Hans zit 'bijna in te storten' van de slaap.
Hoe oud is die man eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook al bijna tijd voor z'n middagdutje van 3 tot half 9.
Dus ik kan ophouden met mijn Marrije standbeeld om je 's avonds onder te aanbidden?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een graadje minder mag ook, die smileys alleen volstaan wel
Hij heeft kwalen genoeg om 70 te zijn. Als hij slaapt snurkt hij en als het snurken verstomt heeft-ie apneu.quote:
quote:Er mag ook in bed niet meer gerookt worden. Alsido heeft zijn bed al twee keer bijna in de fik laten vliegen.
Vandaar zijn slaaptekort.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft kwalen genoeg om 70 te zijn. Als hij slaapt snurkt hij en als het snurken verstomt heeft-ie apneu.
[..]
Ze hebben mijn idee gepikt!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
Stickers en posters, met een elfje met elf.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan ophouden met mijn Marrije standbeeld om je 's avonds onder te aanbidden?
Een rokersprotestjequote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
Alsido over Johan: Wat istie gestresst... Hij is doorgedraaid.
Hans: Dat vond ik twee weken geleden al.
Daar zijn ze ook al weken naar op zoek. En die oproep maar over de chat gooien, in de ijdele hoop dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Of er nog een goede illustrator zit te luisteren die een mooi elfje kan maken.
Ja dat kan ik wel maar ik doe het niet
ze kunnen er ook een wedsrijd van maken,en iedereen een tekening op laten sturen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Of er nog een goede illustrator zit te luisteren die een mooi elfje kan maken.
Ja dat kan ik wel maar ik doe het niet
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ze kunnen er ook een wedsrijd van maken,en iedereen een tekening op laten sturen.
met een leuke prijs,is er altijd wel iemand voor te porrenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.
Stuur ze een mailtje met je idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
met een leuke prijs,is er altijd wel iemand voor te porren
wat doet ze in de mail van Alsido dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth leest een mailtje voor dat ene René aan Alsido heeft gstuurd: Alsido, kijk uit voor Liesbeth. Ze is een wolf in schaapskleren."
ja kan ik misschien wel doen,ben niet zo'n mailer :0quote:
De NFTVM-site hebben ze met die ene hersencel ook nog niet gevonden. Als je vrijwilligers zoekt in die branche zet je daar toch een wervende oproep op?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook al weken naar op zoek. En die oproep maar over de chat gooien, in de ijdele hoop dat.
Die lui delen echt één hersencel.
René Spanningszoeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth leest een mailtje voor dat ene René aan Alsido heeft gstuurd: Alsido, kijk uit voor Liesbeth. Ze is een wolf in schaapskleren."
Nee joh! We roepen het gewoon steeds weer op de chat. Dáár zit immers de doelgroep en dus ook degenen die maar wat graag mee willen werken!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
De NFTVM-site hebben ze met die ene hersencel ook nog niet gevonden. Als je vrijwilligers zoekt in die branche zet je daar toch een wervende oproep op?
Gisteravond kregen we een voorproefje van wat RCO-ers van hun opleiding bij SV kunnen verwachten. Volgens Hansie kunnen de RCO-ers niets aan de kleuren doen maar héél veel aan de belichting van de shotsquote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! We roepen het gewoon steeds weer op de chat. Dáár zit immers de doelgroep en dus ook degenen die maar wat graag mee willen werken!
Ik ga zo 's kijken wat ik voor ze uit mijn mouw kan schuddenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.
Ze weten toch van jouw vakkennis, waarom word jij niet voor dit soort kleine klusjes gevraagd?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik wil ook elfjes tekenen en op illustrator uitwerken!![]()
Voor zo ver ik weet omdat ze er geld voor wou hebben. En terecht.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze weten toch van jouw vakkennis, waarom word jij niet voor dit soort kleine klusjes gevraagd?
Ik dacht dat Mera dat hele vrijwilligersgedoe een warm hart toedroeg. Groot gelijk verder, daar niet van.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor zo ver ik weet omdat ze er geld voor wou hebben. En terecht.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier moet ik het mee gaan doen? "Elfjes"?
Ik vind een abstract elfje best goed passen bij het programma!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou graag een leuk Elfje voor het team van Johan maken, gewoon gratis, als bedankje voor de leuke stream.
Helaas ben ik meer gespecialiseerd in abstracte kunst.
Is toch ook leuk een abstract Elfje, gewoon doen en je ziet wel of hij het leuk vind.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou graag een leuk Elfje voor het team van Johan maken, gewoon gratis, als bedankje voor de leuke stream.
Maar het is voor de PVDT.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind een abstract elfje best goed passen bij het programma!
Ik heb mijn vorige tekening voor ze ook gewoon gratis gedaan, stelletje gierige mensenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat ze weten dat ik overdag geen tijd heb en het morgen af moet zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze weten toch van jouw vakkennis, waarom word jij niet voor dit soort kleine klusjes gevraagd?
Samen elfjes tekenen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
We hebben wat leuks te doen vanavond lieverd
Alles klar.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
We hebben wat leuks te doen vanavond lieverd
Alsido coördineert toch al? En daarbij ... wie gaat die coördinator betalen?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er eens over zitten nadenken, en volgens mij moeten ze iemand aanstellen die eea coördineert.
Daarom moeten ze ook ontzettend een soort van plan van aanpak hebben en daarmee leuren, geen idee of dat al gebeurd maar dat lijkt me toch echt de enige manier om er serieus wat van te maken.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
Een sponsor wil wel concrete zaken zien voor hij geld ergens in gaat pompen. Dat gaat 'm dus niet worden, in The Office EHV.
Hij roeit wel met de riemen die hij heeft.quote:
Johan.quote:En daarbij ... wie gaat die coördinator betalen?
Ik heb het idee dat zelfs dat er niet is en dat dit zootje ongeregeld geen enkele ahnung heeft van wat een plan van aanpak is, laat staan hoe je er eentje maakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Daarom moeten ze ook ontzettend een soort van plan van aanpak hebben en daarmee leuren, geen idee of dat al gebeurd maar dat lijkt me toch echt de enige manier om er serieus wat van te maken.
Dat meen je?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Begreep ik nu goed dat er een soort van rekeningnummer zou komen waar mensen een donatie kunnen doen om de zooi op gang te krijgen? Peter?
Ik hoorde zoiets gisteren tijdens het vragen-halfuurtje.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Begreep ik nu goed dat er een soort van rekeningnummer zou komen waar mensen een donatie kunnen doen om de zooi op gang te krijgen? Peter?
Actie -> reactie.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker denigrerend doen over de chatters, chatters en chat bespreken
Nah, kweenie. Ik zou denk ik wel een kleine donatie doen, gewoon om een beetje te helpen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?
Dan spoel ik mijn geld nog liever door de plee. Net zo'n bodemloze put.
Mooi hè? Schelden en dan verontwaardigd zijn dat iemand iets onaardigs over je zegtquote:Op maandag 1 februari 2010 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Actie -> reactie.
Niet handig, wel begrijpelijk.
Ik ben niet snel te beroerd om een duit in een zakje te doen, maar ik heb niet het idee dat gedoneerd geld ook maar voor een fractie goed wordt besteed.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, kweenie. Ik zou denk ik wel een kleine donatie doen, gewoon om een beetje te helpen.
Daar zet ik, als ik een donatie doe, Mera bovenopquote:Op maandag 1 februari 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet snel te beroerd om een duit in een zakje te doen, maar ik heb niet het idee dat gedoneerd geld ook maar voor een fractie goed wordt besteed.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier Hansie wel in.
Ik denk aan 5 euro ofzo hoor, gewoon iets symbolisch omdat ik zo heb moeten lachen om dat kleedje bij de ontbijtshow, en nog wel veel vaker.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, kweenie. Ik zou denk ik wel een kleine donatie doen, gewoon om een beetje te helpen.
Nee, ik vind het niet mooi.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi hè? Schelden en dan verontwaardigd zijn dat iemand iets onaardigs over je zegt
Mwoah, als ik al ga doneren doe ik wel een euro of 100 denk ik. Anders schieten ze er nog niets mee op. Komt wel bij dat ik al een aantal dingen voor SV doe (niet heul veul ofzo) dus dat ik eigenlijk mijn bijdrage al extragraties lever...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk aan 5 euro ofzo hoor, gewoon iets symbolisch omdat ik zo heb moeten lachen om dat kleedje bij de ontbijtshow, en nog wel veel vaker.
Ik denk toch echt dat we hetzelfde bedoelenquote:Nee, ik vind het niet mooi.
Maar ik streef tegenwoordig naar wederzijds begrip.
Volgens mij bedoel jij het trouwens precies andersom, van hoe ik het bedoelde.
Ja, volgens mij ook wel. Bij nader inzien.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk toch echt dat we hetzelfde bedoelen
Soms ben ik ook wel eens niet onredelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook wel. Bij nader inzien.
Things Change.
Ik heb mijn Kruknegert ook aan de telefoon gehadquote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
Ach aandoenlijk, Telefoon, Alsido neemt op, luisterd even en geeft hem door aan Liesbeth, Liesbeth zegt wat en geeft hem weer terug aan Alsido, Alsido snapte niet dat het telefoontje voor hem bedoelt was.
Het aanraken laat ik wel aan Mera overquote:Op maandag 1 februari 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn Kruknegert ook aan de telefoon gehad![]()
Wie wil me aanraken
Is dat gelul nou nog steeds bezig? Ik kan me niet voorstellen dat het radio is want het is heul niet grappigquote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
Johan gaat strijken onder het genot van muziek van Jan Smit, maar ach gut weer telefoon, en weer mag Johan raden wie er aan de andere kant van de lijn hangt.
Oh is Klaas Jan, Johan vraagt waar kan ik je mee helpen, en wat gaan wij samen doen dan??
Ach en weer dat metselgeval, volgens mij nemen ze Johan zo in de zeik aan de andere kant, wat denken ze wel hahaha weer over dat badkamertje.
Niet, ik had op Oud en Nieuw Meer even aan de telefoon en die was toen op PS2, en Alsido kwam voorbij en wist denk ik dat ik die idioot van die V-actie wasquote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het aanraken laat ik wel aan Mera overmaar waarom moest jij Alsido bellen???
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet, ik had op Oud en Nieuw Meer even aan de telefoon en die was toen op PS2, en Alsido kwam voorbij en wist denk ik dat ik die idioot van die V-actie was
Alsido is zo'n allemans vriendjeToffe gast
Gelukkig hebben we daar een heel subforum voorquote:Op maandag 1 februari 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
Nog even en we kunnen een receptenTopic openen.
Ik zal het straks even aan SAN40 doorgeven, kan ze ideetjes opdoenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar een heel subforum voor.
Das lekker man, al eet ik liever Kerrie-zuurkool en dan met spekjes er doorheen ipv worst erbij.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan Johan beter hier komen eten.
Zuurkool
Hij heeft nog wel expres 2 mobieltjesquote:Op maandag 1 februari 2010 16:24 schreef Toverheks het volgende:Nou krijgt Johan allemaal rare telefoontjes zegt hij, ja moet je je telefoonnummer niet te pas en te onpas op de stream gooien.
Waar hij alle2 de nummers van bekend heeft gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel expres 2 mobieltjes
Dat komt omdat die man net zo chaotisch is als ikquote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar hij alle2 de nummers van bekend heeft gemaakt volgens mij.
Hij heeft het nu over telefoonterreur.
Kom er maar in HijgerPim
Volgens mij is dat stemmen op carnavalskrakers.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Toverheks het volgende:
Je kan ergens op stemmen bij omroep Brabant, 4:36 Moderator_Suzzy zegt net op de chat,: je kunt maar 1x per emailadres stemmen, moet je op een liedje stemmen of op die politieke partij?
Oke dank je wel, weet ik dat ook weer, maar onthou me deze keer van stemmen ergens opquote:Op maandag 1 februari 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Ja dus:
http://www.omroepbrabant.(...)e+Carnavalslied.aspx
Hebben er meer last van, ik kijk gewoon via HiDiHo nergens last van.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
Klopt het dat Heidi's site
http://streams.servehttp.com/sv.asp
het niet meer doet?
Vreemd.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hebben er meer last van, ik kijk gewoon via HiDiHo nergens last van.
HijgerPim is hotquote:Op maandag 1 februari 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd.
Bedankt voor je hijger-updates
Dit is dus http://dgk.servehttp.com geworden tot ik mijn account weer terug hebquote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
Klopt het dat Heidi's site
http://streams.servehttp.com/sv.asp
het niet meer doet?
Dankjewel Heidi. Ik hoop dat het gauw opgelost is.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is dus http://dgk.servehttp.com geworden tot ik mijn account weer terug heb
Huh HiDiHo nu snap ik het ff niet, heb jou link bij mijn Favo staan en klik je gewoon an en zit zonder problemen al de hele dag bij jou op *schoot*quote:Op maandag 1 februari 2010 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thnx Heidi. Ja avatar is ook al kaput. Alles zit tegen hè?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Als je vernieuwt is hij weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh HiDiHo nu snap ik het ff niet, heb jou link bij mijn Favo staan en klik je gewoon an en zit zonder problemen al de hele dag bij jou op *schoot*
Oke, en dit zegt San op de chat. Hoop dat ik dit wel ff hier kan plakken, misschien weet HiDiHo dit of het ermee te maken heeft.quote:
San weet van niets, laten we maar naar HiDiHo luisterenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, en dit zegt San op de chat. Hoop dat ik dit wel ff hier kan plakken, misschien weet HiDiHo dit of het ermee te maken heeft.
6:10 sanveertig: zegt iemand dit wat 7412577132 wat zit nu op die site van hidi en met grijze balk bovenin±)
Durf nu niet eens uit te loggen bij HiDiHo , ja ik lees wel de chat mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
San weet van niets, laten we maar naar HiDiHo luisteren
Maakt toch niet uit joh, daarom heeft Heidi het alternatief hier al gepost:quote:Op maandag 1 februari 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Durf nu niet eens uit te loggen bij HiDiHo , ja ik lees wel de chat mee.
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit joh, daarom heeft Heidi het alternatief hier al gepost:
http://dgk.servehttp.com/sv.asp
Kun je gewoon verder kijken als je eruit ligt of weggaat
Ik heb het geluid trouwens niet aan, word zo melig van dat soort muziek.
Zijn nog meer medewerkers, Hansie kan toch ook wel een keer.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk niet dat Vraag Maar Raak vanavond doorgaat.
Johan 'heeft het druk' en moet zo weg naar een politiek debat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |