quote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand belt Johan of ie even een badkamer kan komen aanleggen.![]()
Weer telefoon.
Johan: "Volgens mij is het die hijger weer."
Liesbeth stuift op van haar stoel: "Die wil ik wel!"
Weer telefoon. De hijger weer. Liesbeth neemt op en vraagt of hij moe is.
Derde keer telefoon. Weer de hijger. Liesbeth neemt weer op en zegt dat ze bij T Mobile werkt.
Vierde keer: "Johan neemt op en nu is de hijger ook duidelijk op de stream te horen. Er wordt weer snel opgehangen.
Vijfde keer telefoon. Hijger hangt direct op.
Hits van de onderste plank dan. Ik vind het knap dat ze ze hebben, ik zou niet weten waar ik zulke muziek moest vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geluid staat heel zacht hier, wodt er nerveus van van al die hollandse *hits*
Het lijkt me slecht voor de gezondheid van Hans, als hij daar gaat zitten.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zijn nog meer medewerkers, Hansie kan toch ook wel een keer.
Ik ook niet, ben ook niet op zoek naar die paupermuziek.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef Disana het volgende:
Hits van de onderste plank dan. Ik vind het knap dat ze ze hebben, ik zou niet weten waar ik zulke muziek moest vinden
Die tulpen hè?quote:
Zitten er lekkere wijven in die vodden?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
Morgen komt een soort modesjow op de stream, weet alleen niet hoelaat, Van het winkeltje van Marian.
Het winkeltje van Marian is op de lange kruisweg 70 zijstraat van burgemeester van hoofflaan
Geloof dat ze het zelf gaan sjowen, als ik het goed gevolgd had dat gesprek.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zitten er lekkere wijven in die vodden?
Wanhopige poging van Marian om van haar winkeldochters af te komen?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
Morgen komt een soort modesjow op de stream, weet alleen niet hoelaat, Van het winkeltje van Marian.
Het winkeltje van Marian is op de lange kruisweg 70 zijstraat van burgemeester van hoofflaan
Hebben er zich mensen van de chat aangemeld?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Deden vanochtend een oproep wie wil lopen.
Jij bent vrij nuchter dus je kan het misschien niet geloven, maar echt die onderste capquote:Op maandag 1 februari 2010 18:36 schreef Toverheks het volgende:
Hahahaha zie de onderste cap wat Tuinfluiter geplaatst heeft, ziet alleen een rookwolkje,
of is het de geest uit Huissen![]()
idd, hoeveel kun je vragenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:03 schreef Gert het volgende:
Van zulke roddels moet je het wel gaan hebben, want als het enige "programma" Vraag maar raak is, droogt het snel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |