quote:Op maandag 1 februari 2010 11:43 schreef De_Logica het volgende:
Wat Juup denk ik bedoelt is dat we nu jouw forumnaam kunnen koppelen aan je echte naam. Iets wat mij zeker niet wenselijk lijkt.
Nee, het is nu openbaarquote:
Hmm, kun je ff laten weten hoe het was? Weet niet of ik zelf ook wat aan dat MEE kan hebben..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Autidude het volgende:
Straks naar MEE toe.. ben benieuwd, en gespannen.
Verzin dan ook een leuke titelquote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Re het volgende:
uhmm het wordt dus geen sc he anders gaat het gewoon dicht... we hebben al een SC namelijk
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
tvp
Ik had dat bij het AutismeCentrum, bij de GGZ kon ik binnen 1 maand terecht.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Repulsor het volgende:
Had tijdje geleden aangemeld bij GGZ met een verzoek tot diagnose om te zien of ik Asperger heb, vandaag brief binnen...
Wachttijd 11 maanden!!! Zolang moet ik wachten voordat ik langs kan komen voor een eerste gesprek..
Kansloos.
[Centraal] Vegetarisch eten deel 5quote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja dat probleem heb ik vaker gehoord.. absurd eigenlijk..
oooh ik heb mijzelf getrakteerd op een kookboek
Ik ga t steeds leuker vinden, kokenEn ik wil vegetarisch eten door de weeks
maar daar ken ik geen recepten voor
Via de huisarts? Is er geen andere mogelijkheid in de buurt (bijv. RIAGG)?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Repulsor het volgende:
Had tijdje geleden aangemeld bij GGZ met een verzoek tot diagnose om te zien of ik Asperger heb, vandaag brief binnen...
Wachttijd 11 maanden!!! Zolang moet ik wachten voordat ik langs kan komen voor een eerste gesprek..
Kansloos.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Repulsor het volgende:
Kansloos.
Nou het was mijn 2e afspraak en ik had papieren meegenomen om problemen met mijn zorgtoeslag op te gaan lossen, en dat heeft ze nu voor mij overgenomen. Dat wordt nu allemaal uitgezocht. En ze gaan mij helpen met belastingaangifte. En morgen bij de psychiater moet ik het over TIZ hebben, want die kunnen mij verder helpen met de andere dingetjes als het goed is.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:31 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Hmm, kun je ff laten weten hoe het was? Weet niet of ik zelf ook wat aan dat MEE kan hebben..
Via huisarts ja. Zou na doorverwijzing binnen 2 weken contact met me opgenomen worden, na een maand nix gehoord te hebben zelf maar naar GGZ gebeld, en nav dat gesprek kreeg ik die brief.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Via de huisarts? Is er geen andere mogelijkheid in de buurt (bijv. RIAGG)?
Sowieso in het algemeen: bereid je voor. Ik heb al mijn belangrijke papieren (onderzoeken, rapporten, diploma's, etc.) verzameld in een klapper, een paar 'verhalen' erbij (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar hierin staat wat mijn problemen zijn, wat ik van hen verwacht, etc.) Hierdoor is het voor mij gemakkelijk overzicht te houden en dingen op te zoeken en voor de hulpverlener is het gemakkelijk omdat alles bij elkaar zit mét een uitleg (want daar kunnen ze vaak heel wat mee) Het geeft hen ook meer mogelijkheid om door te vragen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:40 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Via huisarts ja. Zou na doorverwijzing binnen 2 weken contact met me opgenomen worden, na een maand nix gehoord te hebben zelf maar naar GGZ gebeld, en nav dat gesprek kreeg ik die brief.
K zie net dat Autitdude zn gesprek bij MEE goed is verlopen, dus eerst daar maar even langs denk ik, hou wel van de losse opendeurbeleid die ze daar hanteren..
wat mag dan wel en wat niet? mag je wel gewoon over je dag vertellen, of moet het doorspekt zijn met autistische kenmerken?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Re het volgende:
uhmm het wordt dus geen sc he anders gaat het gewoon dicht... we hebben al een SC namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |