alleen zijn de gevolgen eigen verantwoording als je je mening geeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, we kunnen een ding simpel vaststellen. Wilders mag zeggen wat hij wil net als ieder ander, het is echter wel zo als men daarbij de wet overtreed dat men zich dan achteraf moet verantwoorden.
Kortom, de vrijheid van meningsuiting zoals die vastgelegd is in de Grondwet is in het geheel niet in gevaar.
kleine piem dr.ass. er is maar 1 bevolkingsgroep die de laatste jaren keihard getreiterd wordt. en die gaat straks even wat orde op zaken stellen. janken? dat doe je maar bij jouw moedertje.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pff ik denk alleen alvast door wanneer dit dwaze plan tot uitvoering wordt gebracht. Iets aanpassen heeft altijd gevolgen en het lijkt mij verstandig om daar ook over na te denken.
Uiteraard is een crimineel natuurlijk zo slim om zijn nationaliteit te laten verdwijnen, zodat hij mooi in Nederland kan blijvenGa je dus een hele nieuwe wet invoeren om een paar gasten het land uit te tikken, maar daarin tegen pak je bij duizende " onschuldige" Nederlanders hun 2de nationaliteit af. Ik vind het maar een dom niet doordacht plan, om maar 1 bevolkingsgroep voor de zoveelste keer keihard te treiteren.
Edit: Ik zie alweer dat jij een ongelofelijk haat bril richting Marokkanen op hebt. Ik noem een aantal drugsdealers in landen als Thailand of whatever. Ik noem maar voorbeelden en gebruik geen enkele bron dus svp gewoon een normale discussie akkoord?
Oke laat maar. Met jou valt geen discussie te voeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kleine piem dr.ass. er is maar 1 bevolkingsgroep die de laatste jaren keihard getreiterd wordt. en die gaat straks even wat orde op zaken stellen. janken? dat doe je maar bij jouw moedertje.
omdat je niet eerlijk kunt discussiėren?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke laat maar. Met jou valt geen discussie te voeren.
Kun jij nog wat anders als ad hominem posts tegenwoordig?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat je niet eerlijk kunt discussiėren?
anders 'als' of anders 'dan'?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun jij nog wat anders als ad hominem posts tegenwoordig?
Dat heb je snel doorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke laat maar. Met jou valt geen discussie te voeren.
Precies. Maar Wilders heeft vast een 0 voor staatsrecht net als elke andere politicus. En blijkbaar ook zijn advocaat. Het enige wat er gebeurt is dat het gedrag van Wilders wordt beoordeeld door een onafhankelijke rechtbank. En het is ergens wel triest dat steeds meer politici aan het begrip scheiding der machten willen tornen zonder met goede wetgeving te komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, we kunnen een ding simpel vaststellen. Wilders mag zeggen wat hij wil net als ieder ander, het is echter wel zo als men daarbij de wet overtreed dat men zich dan achteraf moet verantwoorden.
Kortom, de vrijheid van meningsuiting zoals die vastgelegd is in de Grondwet is in het geheel niet in gevaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |