aaaah zo poepigquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef Sorbootje het volgende:
http://s29.photobucket.com/albums/c252/Sorbootje/?action=view¤t=Isabeaudecember2009129.flv
Deze is van december
hihi ik ook en ik doe Niels na en dat vindt hij helemaal leuk, dan maakt hij keer op keer hetzelfde geluidje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
aaaah zo poepig![]()
zo praat ik ook altijd tegen Wolf, en dan ook nog met gekke geluidjes terugmakend
We hebben geen Windhoos. We hebben Appels.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook heel knap van Rienk! En wat heeft hij mooie ogen.
Tip: Bij Windows zit standaard het programma Windows Movie Maker en daar kun je heel makkelijk filmpjes mee monteren.
Ik lees trouwens in de omschrijving van je filmpje dat hij steeds langer in de box kan. Merk je dat het steeds beter gaat allemaal, of is het nog worstelen?
Ook al zo'n poepie. Eigenlijk zijn alle beebs liefquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook een filmpje! Van vanochtend. Hij is achterlijk lang bezig geweest met uploaden, want het is ook een achterlijk lang filmpje![]()
Maar wel met zn hoofd omhoog!
Die had ie eerst nog hoger, maar voordat moeders de camera er bij had was de lol er al weer wat af
Acda en de Munnikquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:09 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ook al zo'n poepie. Eigenlijk zijn alle beebs lief![]()
Jouw onderschrift stond trouwens op ons gebeurtekaartje...!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:57 schreef DaviniaHR het volgende:
karin, wat fijn dat er een oorzaak is gevonde voor lars' huilen! hopeijk gaat het nu alweer eens tuk beter!
bj, wrs was het een sprongetje, want aviva heeft ook 3 dagen nergens willen slapen behalve in de doek, en vandaag heeft ze heerlijk in de doomooseat gemaften was ze gewoon beter te spreken (voor zover ze wakker is
) en ze zijn toch 1 dag na elkaar uitgerekend, dus qua sprongen gaan ze gelijk op
be, wat een leuke foto's, en wat onwijs fijn dat het zo kindvriendelijk kan!
en wat een lieve filmpjes!![]()
![]()
![]()
![]()
vwb scheetjes laten, het helpt wel om het kindje met de rug tegen je buik te hangen en adn vasthouden in de knieholtes (kikkerhouding), ik hou ook altijd haar beentjes zo als ik haar boer, komt de lucht veel sneller als wanneer ik dat niet doe.
kwas net bij mn ouders, madam schijt prachtig nast haar luier, ikhad geen back-up pakje bij me, dus ze heeft nu een paar sokken over haar benen en daar een panty overheen aansommige fouten maak je maar 1 keer, zou je denken.
ik heb dus ook een foto van eli in mijn sokken en shirtje omdat ik geen back-up pakje meehad
Ja, heel veel mensen wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef flowerbox het volgende:
*meldt* oh nee dat hoeft niet meer
![]()
Hier gaat alles heel goed. Ze groeit goed en is lekker helder als ze wakker is. Ze is gewoon de liefste en de mooiste.
Maar..ze spuugt ontzettend veel. Echt het komt er met bakken uit. Iemand hier ervaring mee?
Ohhh wat heerlijk en wat lief van je schoonzus!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
En komend weekend voor het eerst een écht Sorbo-weekend. Morgen met mijn schoonzus naar de sauna. Krijg een lekkere massage en gezichtsbehandeling. Zondag met mijn lief uit eten en lekker op stap. Mijn schoonzus past op. Zo heerlijk! Omdat Isabeau niet uit de fles drinkt kunnen we haar eigenlijk nooit bij oppas onderbrengen, maar mijn schoonzus zegt: Voed haar van tevoren goed en wij redden ons er wel mee. Al moet ik de hele avond met haar op de arm lopen.
Zo lief, want ik ben er zó aan toe!
Heel lief inderdaad!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
En komend weekend voor het eerst een écht Sorbo-weekend. Morgen met mijn schoonzus naar de sauna. Krijg een lekkere massage en gezichtsbehandeling. Zondag met mijn lief uit eten en lekker op stap. Mijn schoonzus past op. Zo heerlijk! Omdat Isabeau niet uit de fles drinkt kunnen we haar eigenlijk nooit bij oppas onderbrengen, maar mijn schoonzus zegt: Voed haar van tevoren goed en wij redden ons er wel mee. Al moet ik de hele avond met haar op de arm lopen.
Zo lief, want ik ben er zó aan toe!
Oh boy, wat een nacht!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Stiemie het volgende:Esmee is de hele nacht aan het spoken geweest...geloof dat ik maar zo'n 2 uur geslapen heb. Om half 6 heb ik mijn vriend wakker gemaakt zodat Esmee in de wipstoel tussen onze hoofdkussens in kon zitten en ik toch ook nog wat kon liggen. Helaas ging om 7 uur weer de wekker van mijn vriend en toen moest Linde er om 7.30 uur ook uit zodat hij haar naar de opvang kon brengen. En dan is het toch wel handig als ik ook nog even meehelp.
Esmee heeft om 8 uur en om 8.15 50 ml voeding gekregen en dat is er tot nu toe in gebleven. Ze is inmiddels weer aan het huilen want ze werd tijdens haar hazenslaapje wakker van een enorme diarreeluiers. Nu net alle flessen in de sterilisator gedaan voor je-weet-maar-nooit en dan straks weer 50 ml geven. Ben alleen bang dat er van even bijslapen zo niks gaat komen
Afhankelijk van of Ivan wel of geen ochtendhumeur eraan overhoudt kun je hem wakker maken op t moment dat je wilt voeden. Amélie kan ik meestal zo uit haar bedje tillen, ze schrikt dan even (quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje voor de werkende moeders: hoe gaan jullie om met 's ochtends voeden? Ik wil graag om 7 uur naar m'n werk vertrekken, maar Ivan heeft nog geen vast tijdstip waarop hij wakker wordt 's ochtends. En ik wil hem graag zelf 's ochtends voeden want dat betekent weer 1 keer kolven minder (en dus 1 zorg minder).
Klinkt als Elyasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Hij is overdag veel wakker,als ik hem dan in de wagen leg moet hij huilen en bij mij in draagdoek is wat hij heel fijn vindt![]()
Maar echt huilerig is hij niet, hij ligt echt uren te kijken naar alles om zich heen, gek mannetje
Precies! En dan zullen onze jongetjes gewoon niet heel erg veel slaap nodig hebben, ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef Tan het volgende:
. Maar ja, dit is ook wel eens leuk, zolang hij niet huilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |