abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77631018
Isabeau!

Ik heb ook wel filmpjes, maar daar praat ie nog niet op, dan kijkt en beweegt ie alleen maar!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:45:27 #252
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77632210
Die filmpjes Zo lief... leuk vooruitzicht weer.. Elyas begint steeds meer contact te maken nu... vind het weer zo leuk allemaal
pi_77633600
Ik heb ook een filmpje! Van vanochtend. Hij is achterlijk lang bezig geweest met uploaden, want het is ook een achterlijk lang filmpje

Maar wel met zn hoofd omhoog!
Die had ie eerst nog hoger, maar voordat moeders de camera er bij had was de lol er al weer wat af

[ Bericht 16% gewijzigd door Vlinder op 04-02-2010 16:57:32 ]
pi_77633988
Rienk knapperd!! Ik vind zijn hoofd hartstikke hoog toch nog hoor Vlindur!

Och arme Claudia dan moet je je huisvrouwenprogramma's missen *knuff*
Oh en lol @ flirtende postbode

Niels is zieligjes, wil niet spelen, niet slapen en niet in de draagdoek. Toch lijkt hij alleen maar een heel klein beetje verkouden

edit: slaapt hij net in de draagdoek, nies ik hem weer wakker
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77634280
Ik vind het ook heel knap van Rienk! En wat heeft hij mooie ogen.

Tip: Bij Windows zit standaard het programma Windows Movie Maker en daar kun je heel makkelijk filmpjes mee monteren.

Ik lees trouwens in de omschrijving van je filmpje dat hij steeds langer in de box kan. Merk je dat het steeds beter gaat allemaal, of is het nog worstelen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77634380
quote:
aaaah zo poepig
zo praat ik ook altijd tegen Wolf, en dan ook nog met gekke geluidjes terugmakend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77634549
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:

[..]

aaaah zo poepig
zo praat ik ook altijd tegen Wolf, en dan ook nog met gekke geluidjes terugmakend
hihi ik ook en ik doe Niels na en dat vindt hij helemaal leuk, dan maakt hij keer op keer hetzelfde geluidje.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77634953
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook heel knap van Rienk! En wat heeft hij mooie ogen.

Tip: Bij Windows zit standaard het programma Windows Movie Maker en daar kun je heel makkelijk filmpjes mee monteren.

Ik lees trouwens in de omschrijving van je filmpje dat hij steeds langer in de box kan. Merk je dat het steeds beter gaat allemaal, of is het nog worstelen?
We hebben geen Windhoos. We hebben Appels.
En die heeft IMovie, maar dat snap ik niet

Ah joepie, het schetenkwartiertje begint zo. Hij zit te kreunen en kontenwiebelen in de box
Arm ding, hij heeft er echt last van volgens mij

Het gaat wel steeds iets beter idd, maar het blijft worstelen. Het is nu bijna OF slapen OF drinken.
De gezellige tijd/ ik kan mij zelf even vermaken zijn maximaal 60 minuten op een dag. Verder issie aan het mopperen maar het is al beter dan dat het was!

(Ik ben echt zo slecht in het uitdrukken van gevoelens ik hoop dat je het wat snapt zo.. )

Is je droger er al?

[ Bericht 17% gewijzigd door Vlinder op 04-02-2010 17:05:00 ]
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:09:21 #259
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77635311
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook een filmpje! Van vanochtend. Hij is achterlijk lang bezig geweest met uploaden, want het is ook een achterlijk lang filmpje

Maar wel met zn hoofd omhoog!
Die had ie eerst nog hoger, maar voordat moeders de camera er bij had was de lol er al weer wat af
Ook al zo'n poepie. Eigenlijk zijn alle beebs lief

Jouw onderschrift stond trouwens op ons gebeurtekaartje...!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_77635508
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:09 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ook al zo'n poepie. Eigenlijk zijn alle beebs lief

Jouw onderschrift stond trouwens op ons gebeurtekaartje...!
Acda en de Munnik
pi_77635805
Wat een leuke filmpjes!!

Ik lees wat verhalen over veel scheetjes laten. Daar kan Isa ook wat van! Ze ligt wel een paar keer op een dag een hele tijd te kreunen en scheetjes te laten. Het lijkt alsof ze er veel moeite mee heeft. En soms zijn het echt harde scheten! Kun je ze een paar meter verderop nog horen! Wel zielig trouwens!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:57:42 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77636745
karin, wat fijn dat er een oorzaak is gevonde voor lars' huilen! hopeijk gaat het nu alweer eens tuk beter!

bj, wrs was het een sprongetje, want aviva heeft ook 3 dagen nergens willen slapen behalve in de doek, en vandaag heeft ze heerlijk in de doomooseat gemaft en was ze gewoon beter te spreken (voor zover ze wakker is ) en ze zijn toch 1 dag na elkaar uitgerekend, dus qua sprongen gaan ze gelijk op

be, wat een leuke foto's, en wat onwijs fijn dat het zo kindvriendelijk kan!

en wat een lieve filmpjes!

vwb scheetjes laten, het helpt wel om het kindje met de rug tegen je buik te hangen en adn vasthouden in de knieholtes (kikkerhouding), ik hou ook altijd haar beentjes zo als ik haar boer, komt de lucht veel sneller als wanneer ik dat niet doe.

kwas net bij mn ouders, madam schijt prachtig nast haar luier, ikhad geen back-up pakje bij me, dus ze heeft nu een paar sokken over haar benen en daar een panty overheen aan sommige fouten maak je maar 1 keer, zou je denken. ik heb dus ook een foto van eli in mijn sokken en shirtje omdat ik geen back-up pakje meehad
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77637048
lol Davinia! Had je daar niet ook eens een foto van gepost? Of was jij dat niet?
pi_77637256
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:57 schreef DaviniaHR het volgende:
karin, wat fijn dat er een oorzaak is gevonde voor lars' huilen! hopeijk gaat het nu alweer eens tuk beter!

bj, wrs was het een sprongetje, want aviva heeft ook 3 dagen nergens willen slapen behalve in de doek, en vandaag heeft ze heerlijk in de doomooseat gemaft en was ze gewoon beter te spreken (voor zover ze wakker is ) en ze zijn toch 1 dag na elkaar uitgerekend, dus qua sprongen gaan ze gelijk op

be, wat een leuke foto's, en wat onwijs fijn dat het zo kindvriendelijk kan!

en wat een lieve filmpjes!

vwb scheetjes laten, het helpt wel om het kindje met de rug tegen je buik te hangen en adn vasthouden in de knieholtes (kikkerhouding), ik hou ook altijd haar beentjes zo als ik haar boer, komt de lucht veel sneller als wanneer ik dat niet doe.

kwas net bij mn ouders, madam schijt prachtig nast haar luier, ikhad geen back-up pakje bij me, dus ze heeft nu een paar sokken over haar benen en daar een panty overheen aan sommige fouten maak je maar 1 keer, zou je denken. ik heb dus ook een foto van eli in mijn sokken en shirtje omdat ik geen back-up pakje meehad

Mhh.. ik was volgens mij 4 dagen later dan jou uitgerekend. Dan kan ik het sprongetje dus nog verwachten dit weekend..!

En over die scheetjes, zo houdt ik haar ook vaak vast inderdaad, met haar knietjes opgetrokken. Als ze in bed ligt te kreunen wil ik ook weleens de dekentjes van haar afhalen. Dan kan ze haar knietjes beter optrekken en is ze weer stil. Zo kan ze dan nog wel 10 minuutjes liggen voordat ze er echt uit wil!
pi_77639890
Tan en Claudia wat eng zeg! Vooral ook om daar zo over na te denken achteraf.

Die filmpjes zo schattig!

Amélie kan steeds beter zelf zitten merk ik soms helt ze nog wel een beetje te ver naar links of rechts en dan kukelt ze om. Maar het gaat steeds beter. En ze heeft eindelijk door hoe haar andere nieuwe speelgoed dingetje werkt Ik vind het zo leuk dat ze nu ook echt gaat spelen met speelgoed in plaats van vooral in de mond stoppen enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77642535
Haha, scheetjes zijn hier ook de hele dag door... Soms kost het wat meer moeite dan anders en dan kan het nog wel eens van mopperen naar huilen gaan, maar even lekker vastpakken in die kikkerachtige houding helpt dan zeker... Over het algemeen moet ik er ook erg om lachen, tenzij ze heel erg stinken
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:36:32 #267
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77642991
Och gut, die filmpjes

Hierbij een geluidsfragment. Tis echt net een rockster, hij kan zo bij een of andere metalband als solo-gitaar
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77643664
*meldt* oh nee dat hoeft niet meer

Hier gaat alles heel goed. Ze groeit goed en is lekker helder als ze wakker is. Ze is gewoon de liefste en de mooiste .
Maar..ze spuugt ontzettend veel. Echt het komt er met bakken uit. Iemand hier ervaring mee?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:14:16 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77644704
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef flowerbox het volgende:
*meldt* oh nee dat hoeft niet meer

Hier gaat alles heel goed. Ze groeit goed en is lekker helder als ze wakker is. Ze is gewoon de liefste en de mooiste .
Maar..ze spuugt ontzettend veel. Echt het komt er met bakken uit. Iemand hier ervaring mee?
Ja, heel veel mensen wel.
Oscar spuugde ook redelijk veel, maar dat was op te lossen met johannesbroodpitmeel. Nu krijgt Oscar de fles en dan is JBPM wel makkelijk te doen, bij bv is het lastiger.

Maar als het echt heel, heel veel is kan het duiden op andere, serieuzere, problemen zoals allergie of reflux.
Even heel goed in de gaten houden en als je je echt zorgen maakt even overleggen met je huisarts of op het consultatiebureau.
pi_77644815
Vanmorgen werd ik gebeld door het kdv, ze hadden het idee om een beetje jbpm door Jamie z'n flesje te doen. Kijken of dat wat uithaald mbt het spugen. De HA zei ook dat dat een goed idee is. Dus vandaag op het kdv hebben ze dat gegeven en daar heeft hij niet gespuugd. Morgen moet ik dus ook maar ff halen, in de hoop dat dit gaat helpen. Dat scheelt me een hoop wassen
pi_77645666
Martine, zorg er dan ook voor dat je een grotere speen in huis hebt, misschien heb je hem niet nodig, maar Lars kreeg het met de S-speen er niet door toen er jbpm bij door zat (en hij krijgt 3 schepjes op 180 cc)

Darmkrampjes en windjes, die hebben we hier ook allemaal gehad en in grote mate ook, en ja, het wordt beter na een maand of 4!

Flowerbox, gefeliciteerd met je meisje! Maar de mooiste heb ik al he....
(en al die andere mama's met mij haha)
Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vind voor het spugen. Het lijkt wel vaak meer dan het is he?

Rienk jonkje, ik had die slaapzak speciaal voor jou nog even gewassen voordat ie op de post ging! Moet je hem niet meteen weer onderspugen! Grapjas!

Och mijn kleine vriendje had zo'n goeie dag! Zo ontspannen en vrolijk!
Heerlijk geslapen, lekker gespeeld, heel goed gedronken (hij was zelfs een keer boos dat de fles leeg was) omrollen tot en met.....geweldig! Wat een verschil....was dus duidelijk de AB waar hij last van had.
Enige minpuntje is dat de RS toch niet helemaal weg is denk ik, want het hoesten begint alweer.....
Maar die AB komt er hier niet meer in. Eerst maar even afwachten hoe het zich ontwikkelt.

Mefke, nog bedankt voor je lieve pm'pje.
De filmpjes van al die schatjes hier ga ik morgen bekijken, duik zo mijn nestje in, en het waren loads of movies vandaag!
Incantrix, ook bedankt voor je lieve woorden, doet me goed! En voor jou ook sterkte met de nasleep van het hele gebeuren, irritant!
Ik kreeg vandaag toch zo'n lief kaartje van mijn nicht, een echte tearjerker, maar wat lief! Dat soort dingen geeft je zowiezo weer een boost om door te gaan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:53:56 #272
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77650114
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Maar het is te veel om overal op te reageren, daarom maar even een algemeen: ik leef met jullie mee. Ik juich in gedachten bij de positieve verhalen en duim mee bij de minder leuke dingen. Echt waar!

Thomas heeft eerst mij en daarna mijn man aangestoken met het 'kotsvirus'. Ik was er in 1 dag doorheen, maar mijn man heeft het nog wat heftiger te pakken. Thomas heeft zelf inmiddels een ontstoken oortje, dus ik zit lekker in de ziekenboeg. TWEE mannen die zooooo zielig zijn. Oeioeioei.

Thomas heeft vanavond voor het eerst op een stronkje broccoli gechompechompt. Tja, te vroeg enzo. Maar hij krijgt er toch niks van binnen dus dan is het ook niet erg voor evt. onvolgroeide darmpjes had ik bedacht. Ben ik nou heel erg aan het smokkelen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77650126
ik heb het topic even snel snel gescrolled vandaag, kom net terug van een avondje met zusje. Morgen nog werken en dan weer weekend, eindelijk tijd om effe naar alle filmpjes enzo te kijken.
Fijn dat het beter gaat met Lars!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:57:45 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77654662
Boe, Thomas was om half 12 aan het huilen, en toen ik boven kwam merkte ik pas dat hij zijn hele bedje had volgespuugd. Dekentje, laken, hoeslaken en molton, slaapzakje, de mouwen van zijn pyjama en romper en zelfs nog tussen de spijlen van zijn bedje door op de grond. Echt best veel!

Ik heb hem ergens rond een uur of tien wel gehoord op de babyfoon, maar ik dacht dat ik hem hoorde hoesten. Zou hij dan al die tijd in de nattigheid hebben gelegen? Ik kan me haast niet voorstellen dat hij zo'n hoeveelheid
kan overgegeven zonder dat wij er wat van horen :S
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77655300
hmm nou hij heeft er een spuugvriendinnetje bij

We lagen net heerlijk te slapen toen ik wakker schrok van een raar geluid: Esmee was aan het spugen. Dus ik meteen rechtop in bed en in het donker voelen (ze slaapt in de kinderwagenbak naast mijn kant van het bed), maar ik voelde zo snel niks raars. Mijn vriend deed het bedlampje aan en ik zag ook niks, behalve een wakker geschrokken Esmee. Ik boos op mezelf : maak ik dat kind wakker voor iets dat ik gedroomd heb, zal wel gewoon gedroomd zijn etc etc Nou ja dan maar een fles geven.

Die kwam er dus na 2 minuten weer volledig uit... en nu blijft ze steeds een soort heel dik slijm spugen Arm meiske. We durven haar ook niet in bed terug te leggen want dat dikke slijm krijgt ze bijna niet weg steeds. Dus ik zit hier nu nog tot 4 uur en dat gaat mijn vriend me aflossen. Nou ja toch nog een voordeel als je ontslagen bent...morgen hef ik dus niet te werken

En ik zou morgen nog wel Aviva gaan bewonderen

[ Bericht 40% gewijzigd door Stiemie op 05-02-2010 01:40:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')