Mornings! *zwaai zwaai*
@Sorbootje; geniet lekker van je dagje vrij! heerlijk genieten samen met je kleine meisje..
@Twinkly; fijn dat Niels weer dermate is opgeknapt dat hij naar het KDV kan. Geeft je vast een goed gevoel. En ongesteld; sterkte ermee..

Het schijnt toch ook de 1e keer na de bevalling erg heftig te kunnen zijn?
@Trix: succes bij de fysiotherapeut met kleine Stef. Ik hoop dat het meevalt met de afplatting; en zo niet; dan is het erg goed van je dat je zo tijdig actie onderneemt...
Naar die afplatting kijken ze toch ook op het CB neem ik aan? of moet ik dat zelf constateren mocht het zo zijn?
Ooooo wat een heerlijke filmpjes hebben jullie geplaatst!

mooie lieve kindjes....
@Faja; bah nog een kleintje met darmkrampjes... het is zoooo zielig om te zien vind ik!

Gelukkig gaat het de laatste week bij Evie wat beter *klopt af*. De infacol had bij ons wel vrij goed effect en ik ben elke dag een flinke mok venkelthee gaan drinken. En ik heb Evie haar buik zoooo vaak gemasseerd...
Ik hoop echt dat het bij jullie ook snel wat beter gaat...
@Martine; hoe gaat het daar met het kleintje?
@Ca.Ra en BE eigenlijk zelfde vraag: hoe doen de kindjes het vandaag? gaat het al wat beter met de zieken? in elk geval veel beterschap en sterkte!
@Karin; hoe gaat het daar? Wordt er weer beter gedronken door Lars?
@Aoraki: wat fijn dat Thomas het zo goed doet! en al de hele week zo netjes doorgeslapen!

lekker is dat he? ik kwam dit weekend ook helemaal tot rust; toen ik voor het eerst in 8 weken eens meer dan 4 uur achter mekaar had geslapen...
@Lijnloos; oeee wilde Minke niet slapen? had ze ergens last van? of maakt ze ook een sprongetje? oid?
sorry als ik mensen vergeet; bijlezen is wel errrrrrg veel

1 dagje niet online en dan krijg je dit.. haha
Evie heeft van8 weer stukken beter geslapen. Laatste fles om 23 uur gehad en pas om 6:30 uur weer wakker.

Ik denk dat het sprongetje weer voorbij is

Ook veel beter te pas en gister ook alle flessen normaal gedronken.. ik heb zelfs het vermoeden dat ze de darmkrampjes al wat aan het overgroeien is...

*uhhh niet de fok-wet hoor

*
Ik ben sindsdien wel uit bed. Kon niet meer slapen; mijn meisje was druk aan het doen; en net toen ik er uit was; sliep zij vast...
Dus ik heb de woonkamer al ff volledig gesopt. En de 2e babywas staat aan...
Straks een flesje en denk dat ik de babykamer en onze slaapkamer ook nog ff ga schoonmaken; dan is dat maar weer klaar....

Merk toch dat ik daar lang niet altijd aan toe kom. En vriendlief is nu nog thuis, dus kan die mooi bij Evie blijven...