abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77656471
Stiemie misschien toch even langs de huisarts als ze duk slijm blijft spugen. Even goed na laten kijken. Zielig hoor zulke kleintjes en dan ziek.

Flowerbox johannesbroodmeelpit deed hier bij de oudste 2, die spuugden ook complete voedingen eruit, ook veel maar wat ook hielp was (doktersadvies toen) om niet gelijk je kind omhoog te houden na een voeding zodat het kan boeren maar het eerst een kwartier of langer nog op de arm te houden met het hoofd wat hoger dan de rest van het lichaam. Als ze overigens echt na elke voeding spuugt zou ik zelf de dokter bezoeken want zo krijgt ze niet voldoende binnen.

Dijon krijgt hier sinds vandaag voor elke voeding infacol tegen darmkrampjes. Geen idee of dat gaat helpen maar we moesten toch wat aan de kramp doen. Zo zielig als ze pijn hebben.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 06:16:28 #277
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77657162
Ooohh, die filmpjes!! Alexa en Ivan, wat zijn jullie lief! (De rest moet ik nog kijken, maar als ik dat nu doe maak ik mijn mannen wakker )

Martine, hoe is het nu bij jou? Heb je nog gebeld? En helpt dat meel?

Niels, hoop dat je vannacht wel wat beter in je hummetje was.. Twinkly, gaat het allemaal nog een beetje? Wat jij zegt over die bacteriën zou best kunnen, hopelijk wijst deze kweek dat uit. Ben ook best benieuwd naar de uitslag

BJ, hoe is het verder met Evie gegaan? Sprongetje weer voorbij? Fijn dat je een leuke dag hebt gehad

Faja, ik háát die krampjes met heel mijn hart. Het is inderdaad zó zielig Sterkte ermee, hoop dat de infacol helpt.

Ca.ra, sterkte met je ziekenboeg!

Esmee'tje, arm ding, beterschap lief meissie!

Huup, hoest met de inhoud van de luiers van je meisje?

En BE, met de koorts van Oscar?

Is Ssserpente trouwens met vakantie ofzo? En Troel? Of heb ik halfjaardagen gemist??

Karin, fijn dat je er wat aan hebt om je ei kwijt te kunnen

Iedereen een dikke verder, ik weet de rest niet meer..

Ik ga vanmiddag met Stef naar de fysio, ik ben benieuwd. Het is een beetje af en aan met de afplatting, je ziet het met de dag veranderen. Een dag in zijn wipstoeltje en het is minder, een dagje veel slapen en hij heeft weer een plattere kop. Het is en blijft wel duidelijk zichtbaar Dat hangen met zijn hoofd doet hij trouwens niet meer, dat is wel fijn. Hoop trouwens dat ik snel een filmpje kan maken van dat lachen, dat is echt té lief! Is het trouwens raar als Stef al uit maatje 62 begint te groeien?

[ Bericht 4% gewijzigd door Incantrix op 05-02-2010 06:22:20 ]
3!
pi_77659380
Incantrix, dat het met de dag verandert lijkt me positief. Dan kan er dus nog van alles aan gedaan worden. Isabeau heeft ook fysiotherapie gehad. Haar voorkeur is nu zo goed als verdwenen, maar de afplatting dat zou nog wel een poos duren. Maar ik heb het idee dat ook dat beter wordt. Zeker zinvol, die fysiotherapie.

En ik ben lekker een dagje vrij met Isabeau. Heerlijk! Ik zou vanochtend naar McLaura, maar da's twee weekjes opgeschoven dus nu een lekkere pyjamaochtend Isabeau slaapt trouwens nog.

En komend weekend voor het eerst een écht Sorbo-weekend. Morgen met mijn schoonzus naar de sauna. Krijg een lekkere massage en gezichtsbehandeling. Zondag met mijn lief uit eten en lekker op stap. Mijn schoonzus past op. Zo heerlijk! Omdat Isabeau niet uit de fles drinkt kunnen we haar eigenlijk nooit bij oppas onderbrengen, maar mijn schoonzus zegt: Voed haar van tevoren goed en wij redden ons er wel mee. Al moet ik de hele avond met haar op de arm lopen.

Zo lief, want ik ben er zó aan toe!
pi_77659461
Wat leuk dat Amelie al echt gaat spelen! Ik wist niet dat dat al zo vroeg gebeurde

lol Rocka ik vind 't net een krolse poes En mijn kat is het met me eens, die kwam kijken

Welkom Flowerbox! Als ze geen last heeft van het spugen is hte alleen maar een wasprobleem. Als je het gevoel hebt dat het pijn gaat doen, dat kan ook pas over een tijdje zijn, dan kan het zijn dat ze last van zuurbranden heeft en daar zijn medicijnen tegen.

Wat super dat je vriendje weer helemaal vrolijk is Karin! Nu nog van dat hoesten verlost raken en het is helemaal

Owjee Cara twee zielige mannen. Hopelijk zijn ze snel weer beter Hier was mijn Lief ook veuuuul zieliger dan ik.

Och Esmeetje ook al aan het spugen, wat sneu. Beterschap!

Mijn moeder heeft hier dinsdag geholpen en die is gisteren ook ziek geworden, dus het is een hartstikke besmettelijk buikgriepvirus.

Icantrix wat een grote jongen is Stef dat hij nu al uit 62 groeit! Niels heeft maat 62 broekjes en maat 68 truitjes. Maar die truitjes zijn echt nog te lang, het gaat vooral om de breedte zodat het wat makkelijker aan te trekken is: hij heeft zo'n hekel aan truitjes aantrekken, dat is iedere keer weer een groot drama.
Rot dat zijn hoofdje wat afgeplat is maar dat het zo snel bijtrekt als hij in de wipstoel gelegen heeft is wel weer fijn Ligt hij steeds dezelfde kant op met zijn hoofd? Ik draaide Niels altijd in zijn slaap de goede kant op en dan bleef hij wel eventjes zo liggen. Nu is de voorkeurshouding al wat minder geworden. Krijgt Stef fysio?

Nou Niels is weer naar het kinderdagverblijf hoor Hij wilde niet geloof ik, hij poepte zichzelf voor vertrek helemaal onder
En ik ben ongesteld geworden Niels verzoekt niet genoeg, het is zijn schuld!!! En een tampon doet hartstikke pijn, kon niet eens meer zitten oh, ik heb zo'n hekel aan maandverband
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77659519
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:
En komend weekend voor het eerst een écht Sorbo-weekend. Morgen met mijn schoonzus naar de sauna. Krijg een lekkere massage en gezichtsbehandeling. Zondag met mijn lief uit eten en lekker op stap. Mijn schoonzus past op. Zo heerlijk! Omdat Isabeau niet uit de fles drinkt kunnen we haar eigenlijk nooit bij oppas onderbrengen, maar mijn schoonzus zegt: Voed haar van tevoren goed en wij redden ons er wel mee. Al moet ik de hele avond met haar op de arm lopen.

Ohhh wat heerlijk en wat lief van je schoonzus!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77659598
Och Ca.ra en Stiemie, nog meer zieke kindjes... Het houdt ook niet op hier... Hopelijk zijn jullie de nacht goed doorgekomen!

Karin, wat fijn datt Lars zich gisteren beter voelde. Ik ga heel hard voor je duimen dat het niet RS wat weer terugkomt. Jullie hebben al genoeg ellende gehad.

Flowerbox, welkom hier. Het is hier net zo gezellig als in Z&G, dus klets maar raak!

Incantrix, wow, Stef al uit 62? Ik heb Thomas gisteren voor het eerst een kleine 62 aan gedaan, en die was nog wat aan de grote kant, maar het ging wel. Voor broekjes zit hij al wat langer in 62, lange benen, net als mama

Thomas doet het goed! Gisteren waren mijn moeder en oma er, en die konden geen genoeg van hem krijgen. Hij zat de hele tijd te lachen. Ik merk alleen wel 's avonds dat hij wat huilerig wordt, begint om een uur of 6....
Maar hij slaapt super door, nu al een week achterelkaar, echt heerlijk. Van 22.00 tot 6.00, dan geef ik hem de fles, nog even bij mij in bed vanwege kramp, dan gaat hij weer terug en kunnen we allebei nog 2 uur slapen... Een uitgeruste mama! (en ik dacht dat ik nooit meer langer dan 6 uur kon slapen... )
pi_77659761
Stiemie, wat rot dat Esmee zo slijmerig hoest... bah zeg. Hoe gaat het nu met haar?
Thomas het bed helemaal ondergespuugd, jeetje. Hoe is de nacht verder gegaan? Wilde hij nog een beetje slapen?
Trix, Stef groeit goed joh! 62 alweer te klein?! Fijn dat jullie vandaag al bij de fysio terecht kunnen... hopelijk kun je dan snel nog wat aan de voorkeur en afplatting doen.
Sorbootje, lekker pyjamadagje! lekker joh! Fijn ook dat je schoonzus Isabeau even overneemt voor jullie, kunnen jullie er een lekker weekendje van maken!
Flowerbox welkom (of had ik dat al gedaan?)! Spugen deed Minke ook heel veel in de eerste weken. Wij zijn toen overgestapt op andere voeding (Friso comfort) maar als je bv geeft wordt dat wat lastiger natuurlijk. Maar wat hier al gezegd is, als ze er zelf weinig last van heeft, is het alleen een wasprobleem... (heel herkenbaaar hier geloof ik).

Oh, mijn kleine meid begint wakker te zijn (na pas om 5 uur te zijn gaan slapen )
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:58:22 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77659884
Mornings! *zwaai zwaai*

@Sorbootje; geniet lekker van je dagje vrij! heerlijk genieten samen met je kleine meisje..

@Twinkly; fijn dat Niels weer dermate is opgeknapt dat hij naar het KDV kan. Geeft je vast een goed gevoel. En ongesteld; sterkte ermee.. Het schijnt toch ook de 1e keer na de bevalling erg heftig te kunnen zijn?

@Trix: succes bij de fysiotherapeut met kleine Stef. Ik hoop dat het meevalt met de afplatting; en zo niet; dan is het erg goed van je dat je zo tijdig actie onderneemt...
Naar die afplatting kijken ze toch ook op het CB neem ik aan? of moet ik dat zelf constateren mocht het zo zijn?

Ooooo wat een heerlijke filmpjes hebben jullie geplaatst! mooie lieve kindjes....

@Faja; bah nog een kleintje met darmkrampjes... het is zoooo zielig om te zien vind ik! Gelukkig gaat het de laatste week bij Evie wat beter *klopt af*. De infacol had bij ons wel vrij goed effect en ik ben elke dag een flinke mok venkelthee gaan drinken. En ik heb Evie haar buik zoooo vaak gemasseerd...
Ik hoop echt dat het bij jullie ook snel wat beter gaat...

@Martine; hoe gaat het daar met het kleintje?

@Ca.Ra en BE eigenlijk zelfde vraag: hoe doen de kindjes het vandaag? gaat het al wat beter met de zieken? in elk geval veel beterschap en sterkte!

@Karin; hoe gaat het daar? Wordt er weer beter gedronken door Lars?

@Aoraki: wat fijn dat Thomas het zo goed doet! en al de hele week zo netjes doorgeslapen! lekker is dat he? ik kwam dit weekend ook helemaal tot rust; toen ik voor het eerst in 8 weken eens meer dan 4 uur achter mekaar had geslapen...

@Lijnloos; oeee wilde Minke niet slapen? had ze ergens last van? of maakt ze ook een sprongetje? oid?

sorry als ik mensen vergeet; bijlezen is wel errrrrrg veel 1 dagje niet online en dan krijg je dit.. haha

Evie heeft van8 weer stukken beter geslapen. Laatste fles om 23 uur gehad en pas om 6:30 uur weer wakker. Ik denk dat het sprongetje weer voorbij is Ook veel beter te pas en gister ook alle flessen normaal gedronken.. ik heb zelfs het vermoeden dat ze de darmkrampjes al wat aan het overgroeien is... *uhhh niet de fok-wet hoor *
Ik ben sindsdien wel uit bed. Kon niet meer slapen; mijn meisje was druk aan het doen; en net toen ik er uit was; sliep zij vast...
Dus ik heb de woonkamer al ff volledig gesopt. En de 2e babywas staat aan...
Straks een flesje en denk dat ik de babykamer en onze slaapkamer ook nog ff ga schoonmaken; dan is dat maar weer klaar.... Merk toch dat ik daar lang niet altijd aan toe kom. En vriendlief is nu nog thuis, dus kan die mooi bij Evie blijven...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77660091
Esmee is de hele nacht aan het spoken geweest...geloof dat ik maar zo'n 2 uur geslapen heb. Om half 6 heb ik mijn vriend wakker gemaakt zodat Esmee in de wipstoel tussen onze hoofdkussens in kon zitten en ik toch ook nog wat kon liggen. Helaas ging om 7 uur weer de wekker van mijn vriend en toen moest Linde er om 7.30 uur ook uit zodat hij haar naar de opvang kon brengen. En dan is het toch wel handig als ik ook nog even meehelp.

Esmee heeft om 8 uur en om 8.15 50 ml voeding gekregen en dat is er tot nu toe in gebleven. Ze is inmiddels weer aan het huilen want ze werd tijdens haar hazenslaapje wakker van een enorme diarreeluiers. Nu net alle flessen in de sterilisator gedaan voor je-weet-maar-nooit en dan straks weer 50 ml geven. Ben alleen bang dat er van even bijslapen zo niks gaat komen
pi_77660177
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Sorbootje het volgende:

Heel lief inderdaad! En misschien wordt het wel een omslagmoment omdat Isabeau dan moet drinken uit iets anders dan de borst.

Ivan heeft truitjes maat 56, 62 en 68 aan. Maat 68 is wel wat lang en breed maar past behoorlijk. Merkwaardig genoeg merk ik vrijwel geen verschil tussen maat 56 en 62. Broekjes maat 62 passen nog prima, maar ik verwacht niet dat het lang zal duren voor hij naar een maat groter overstapt. Vanmiddag wordt hij weer opgemeten op het consultatiebureau; ik ben benieuwd!

Stef groeit dus fantastisch, Icantrix. Wees er maar blij mee!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77660473
Vraagje voor de werkende moeders: hoe gaan jullie om met 's ochtends voeden? Ik wil graag om 7 uur naar m'n werk vertrekken, maar Ivan heeft nog geen vast tijdstip waarop hij wakker wordt 's ochtends. En ik wil hem graag zelf 's ochtends voeden want dat betekent weer 1 keer kolven minder (en dus 1 zorg minder).
pi_77660881
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Stiemie het volgende:
Esmee is de hele nacht aan het spoken geweest...geloof dat ik maar zo'n 2 uur geslapen heb. Om half 6 heb ik mijn vriend wakker gemaakt zodat Esmee in de wipstoel tussen onze hoofdkussens in kon zitten en ik toch ook nog wat kon liggen. Helaas ging om 7 uur weer de wekker van mijn vriend en toen moest Linde er om 7.30 uur ook uit zodat hij haar naar de opvang kon brengen. En dan is het toch wel handig als ik ook nog even meehelp.

Esmee heeft om 8 uur en om 8.15 50 ml voeding gekregen en dat is er tot nu toe in gebleven. Ze is inmiddels weer aan het huilen want ze werd tijdens haar hazenslaapje wakker van een enorme diarreeluiers. Nu net alle flessen in de sterilisator gedaan voor je-weet-maar-nooit en dan straks weer 50 ml geven. Ben alleen bang dat er van even bijslapen zo niks gaat komen
Oh boy, wat een nacht! Ik hoop voor jullie allebei dat de kleine knapperd gauw opknapt.

Ik vraag me echt af hoe ouders die na zo'n nacht moeten werken zulke dagen doorkomen. Ik ben bang dat ik er gauw achter ga komen. Ik vind zulke nachten nu ook zwaar, maar ik slaap overdag nooit bij en dat gaat vooralsnog prima. Er wordt toch weinig van me verwacht en ik doe niet veel meer dan wassen, stofzuigen, dweilen, soppen, Ivan eten geven, verschonen, badderen en met hem spelen. Zometeen moet ik weer artikelen gaan schrijven en daar moet ik niet alleen wakker maar ook scherp voor zijn. Gelukkig heb ik nog dik 2 jaar voor het schrijven van m'n proefschrift.
pi_77661476
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje voor de werkende moeders: hoe gaan jullie om met 's ochtends voeden? Ik wil graag om 7 uur naar m'n werk vertrekken, maar Ivan heeft nog geen vast tijdstip waarop hij wakker wordt 's ochtends. En ik wil hem graag zelf 's ochtends voeden want dat betekent weer 1 keer kolven minder (en dus 1 zorg minder).
Afhankelijk van of Ivan wel of geen ochtendhumeur eraan overhoudt kun je hem wakker maken op t moment dat je wilt voeden. Amélie kan ik meestal zo uit haar bedje tillen, ze schrikt dan even ( hoi mam) en drinkt daarna met haar ogen dicht omdat ze nog half slaapt. En dan schuif ik haar vaak ook zo weer terug in bed. Ik gok dat als je het een paar dagen achter elkaar doet dat hij dan vanzelf wel rond die tijd wakker wordt. En doordat je de 1e voeding vroeger geeft verschuiven zijn andere voedingen waarschijnlijk ook automatisch, dus kans dat ie dan vanzelf al eerder om een voeding komt.

@Sorbo, de inhoud van de plasluiers gaat goed, en eens in de twee weken met hulp van lactulose en wat moeite zit er ook wel eens een poepluier bij.
We wachten een week of twee, drie af als we vast voedsel gaan geven, kijken of het dan beter gaat met de poepluiers ivm meer vezels enzo. Zo niet dan gaan we denk ik weer een rondje langs de huisarts.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77663411
Claudia dat van die gebroken nachten combineren met werk is inderdaad zwaar weet ik nog uit ervaring van zo'n 2 jaar geleden. Maar als je dan de dag na zo'n gewraakte nacht gewoon gelijk met kind je bed induikt, kan je al veel slaap inhalen en dan valt het wel mee O ja neem veel koffie op de werk, dat scheelt ook

Het goede nieuws van hier is dat Esmee al zeker 4 uur niet meer heeft overgegeven en dat ze nu al bijna een uur in haar bedje slaapt Het slechte nieuws is dat ze er sinds 2 uur geleden diarree bij heeft gekregen en die stinkt ver-schrik-ke-lijk
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:58:10 #290
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77670452
De één poept amper en de ander heeft stinkdiarree Gaat lekker hier met de baby's Beterschap voor Esmee.

Hier een jongetje dat al dagen lang steeds meer wakker is overdag... soms zo'n vier vijf uur achter elkaar. Niet erg hoor, hij is dan heel gezellig en wakker, niet vervelend en huilerig gelukkig, maar ik kan hem ook niet even wegleggen, ik moet wel in beeld blijven. Da's wel lastig te combineren met het huishouden en de andere kinderen, maar goed. Gaat ook wel weer over (was ook niet als klacht bedoeld of zo).

Hier een filmpje van vanochtend, toen was hij ook van 9 tot 13 uur wakker:

pi_77670805
wow Incantrix al maat 68 Emma heeft op dit moment een broekje maat 56 aan met dikke BG eronder! Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat dat nog 1 van de 3 56'jes is die ze nog past

Ik wilde typen beterschap voor alle spugende kindjes, word ik zelf ook onder geflatst Nou ja, ze ligt wel weer helemaal vrolijk in de wipstoel nu, dus het zal wel hebben opgelucht
pi_77672103
Oh... die filmpjes zijn echt weer super leuk allemaal... En rienk, wat kan jij je hoofd al lang en goed omhoog houden joh?! Misschien toch maar es wat meer met Minke gaan oefenen daarmee. Aangezien ze maar een weekje schelen...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:40:57 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77672269
Ja, dat viel mij ook al op, Elyas ligt altijd op zijn buik en kan zijn hoofd goed optillen, maar echt niet zo ver en zo lang als Rienk Maar goed de CBmevrouw zei dat ik drie weken bij de normale ontwikkeling op moest tellen aangezien hij ruim drie weken te vroeg geboren is, dus ik maak mij geen zorgen nog (geen idee ook trouwens wat 'normaal' is)
pi_77673474
Wat leuk al die filmpjes, en Rienk, wat knap man! Dat doet Wolf je echt niet na hoor. Die gaat gefrusteerd met hoofd hard op een neer schudden.
aah Elyas , helemaal tevreden met rustgevende muziekjes op de achtergrond. En wat een lekkere knijpwangen!

Wow Incantrix, nu al uit 62?! Groot beertje wordt die Stef! en succes bij de fysio

Haha die poepende Niels, wel slim om dat net voor vertrek te doen

Hier alles goed, alleen slapen in ledikantje niet, maar dat ga ik eens proberen met slaapzakje aan. Die heeft hij nu alleen aan vanaf na de voeding van 19.00 waarna hij heerlijk in de wagen gaat slapen en ik hem uit bijna een coma moet wakker maken v een 23.00 fles
Hij is overdag veel wakker,als ik hem dan in de wagen leg moet hij huilen en bij mij in draagdoek is wat hij heel fijn vindt
Maar echt huilerig is hij niet, hij ligt echt uren te kijken naar alles om zich heen, gek mannetje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:19:04 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77673806
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef Poppejans het volgende:
Hij is overdag veel wakker,als ik hem dan in de wagen leg moet hij huilen en bij mij in draagdoek is wat hij heel fijn vindt
Maar echt huilerig is hij niet, hij ligt echt uren te kijken naar alles om zich heen, gek mannetje
Klinkt als Elyas ben dat niet gewend van de andere kinderen, dat waren veel meer slaapkoppen. En ze vonden de draagdoek wel fijn, maar niet zo extreem als hij. Maar ja, dit is ook wel eens leuk, zolang hij niet huilt
pi_77674596
Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Vandaag was onze kraamhulp voor t laatst . Zullen de hormonen nog wel zijn maar ik ben er echt een beetje depri onder. Nou ben ik overdag weer de enige volwassene in huis.

W.b. t spugen; Ja het is gemiddeld 1 keer per dag maar dat er zoveel uitkomt en ze groeit ook wel goed (zit nu 15 gram onder geboortegewicht) maar ik vind het zo zielig en het is veeeel was idd. Ik heb nog nooit de bodem van mijn wasmand kunnen zien, maar die kraamhulp heeft het voor elkaar En nu moet ik het weer zelluf bij gaan houden Gelukkig komt morgen de vk voor de eindcontrole dus dan kan ik nog even met haar overleggen. Zeker omdat het soms wat slijmerig is en oud bloed door heen zit.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77675361
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:19 schreef Tan het volgende:
. Maar ja, dit is ook wel eens leuk, zolang hij niet huilt
Precies! En dan zullen onze jongetjes gewoon niet heel erg veel slaap nodig hebben, ik vind het wel gezellig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77677380
Wat grappig dat het zo speciaal is dat Rienk dat kan!
Deed ie al toen ie net vers op mn borst lag

Oh, theoretisch is Rienk 2 weken te vroeg

Elyas in de wippert
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:25:58 #299
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77677699
Zo, dat was weer een enerverend dagje hoor.. Jongens, wat ben ík blij met Huups advies om meteen al naar de fysio te gaan. Huupz, de komende meet kun je een dikke klapzoen verwachten! De fysio was súperblij dat ik op eigen houtje ben gekomen en niet ben gaan zitten wachten op het CB. Sterker nog: hij was nogal geïrriteerd dat ze er bijna niks mee hebben gedaan en gaat ze binnenkort bellen om ze de oren hierover te wassen. Stef heeft echt een enorm sterke neiging naar links en als we nog een paar maanden hadden gewacht was Stef sowieso al een helmpjes-klant geworden. Dat wij ons zo rot voelden omdat we hem maar niet goed naar rechts kregen gedraaid vond hij onterecht, want Stef is erg sterk en, zo zei hij, hier ging hij zelf ook nog best een kluif gaan krijgen.

We hebben nu een driehoekig kussentje gekregen met nog een klein driehoekje eraan vast zodat we hem op de bolle kant van zijn koppie kunnen leggen en moeten zijn linkermouw aan zijn broek spelden zodat hij niet meer op zijn linkerhand kan sabbelen. Ondertussen wordt ik maandag teruggebeld voor een afspraak bij de manueel therapeut omdat de fysio een blokkade hoog in de nek denkt te zien en daarnaast gaat de fysio aan de slag om de spieren in de rechterkant van zijn nek soepeler te maken dan ze nu zijn. Verder vond hij Stef heel groot voor zijn leeftijd (zeiden ze bij het CB ook al, maar nu met de reacties hier en die van de fysio geloof ik het pas echt ) en vond hij hem een heel lief en blij ventje De fysio denkt dat dit allemaal veroorzaakt is door Stef's houding in mijn buik, hij zat er inderdaad scheef in (rechts was ik altijd bont en blauw, links voelde ik nooit wat) en hij is ook vroeg ingedaald. Hij leek ook echt pijn aan zijn nek te hebben als die meneer ermee bezig was, heel sneu. Hij was redelijk positief over de toekomst, omdat we er nu op tijd bij zijn, maar hij hintte er wel naar dat hij niet raar op zal kijken als Stef toch met een helmpje eindigt.

Ondertussen ligt mijn lieve blije mannetje te gillen in de box omdat hij op zijn linkerkant wil draaien maar dat kussen zit hem in de weg en ga ik nu kijken of ik nog veiligheidsspelden in huis hem om hem nog een extra tandje ongelukkiger te maken Ik ben eigenlijk best geschrokken om eerlijk te zijn. Niet dat dit nu een kwestie van levensbelang is, maar ik had niet verwacht dat het al zo erg was en dat hij er misschien ook echt pijn aan heeft Huup, nogmaals dank..

En dan nu.. Bijlezen Spelden zoeken
3!
pi_77677868
Och lieverds, wat fijn dat jullie er naar toe zijn gegaan!

Maar wel naar om Stef zo zien lijden, of niet?

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')