Maar dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je er logisch over nadenkt, zn liedjes zijn natuurlijk vrij (zeer) simpel... Dan is het logisch dat mensen met een verstandelijke beperking dat soort liedjes sneller oppikken en dat dus leuk vinden...
IK ZEG DUS NIET DAT ALLE MENSEN DIE FRANS BAUER LEUK VINDEN EEN VERSTANDELIJKE BEPERKING HEBBEN, EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!!!
quote:
Dat waren de 90s-nummers ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je er logisch over nadenkt, zn liedjes zijn natuurlijk vrij (zeer) simpel... Dan is het logisch dat mensen met een verstandelijke beperking dat soort liedjes sneller oppikken en dat dus leuk vinden...
IK ZEG DUS NIET DAT ALLE MENSEN DIE FRANS BAUER LEUK VINDEN EEN VERSTANDELIJKE BEPERKING HEBBEN, EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!!!
En de deuren en kozijnen schilderen toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ging zeil leggen en zulks dacht ik
Ik dek me gewoon alvast inquote:
Helemaal waarquote:Wel een groot deel en dat kan ik bewijzen, check dat gemiddelde publiek maar.
Nee, ik ook nietquote:Maar ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is?
hier wassie nog niet geweest, nouja bij de buren wel maar niet bij mij met postqquote:
Ja, maar dan moet je wel de Engelse taal kunnen verstaanquote:Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat waren de 90s-nummers ook.
Als je die teksten letterlijk gaat vertalen, zakt je de broek ook af.
Het is gewoon easy-singin' zeg maar.
Oh, ik ook, als het gedraaid wordt dan ga ik niet aan de kant staan bokken ofzo hoor...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ga dan maar direct door met de bekentenis dat ik op menig feestje/bruiloftje heb gepolonaised op Fransie B.
En ja...ik ken de hele tekst
Als mensen dat soort opmerkingen over mij maken dan krijg ik altijd de neiging om het nog meer te overdrijvenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ik bedoel meer dat Loveless werd verweten dat ie dat zei... (nou ja, hij zei zoiets als "mensen die naar Frans Bauer luisteren zijn![]()
)
Dus nou moet jij het ook niet gaan roepen!![]()
[..]
Helemaal mee eens
Ik ook ja....om het shockeffect te verhogenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Als mensen dat soort opmerkingen over mij maken dan krijg ik altijd de neiging om het nog meer te overdrijven
Ik ook meestalquote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Als mensen dat soort opmerkingen over mij maken dan krijg ik altijd de neiging om het nog meer te overdrijven
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:03 schreef MrSubtle het volgende:
Voor de liefhebbers van de "bekende gebouwen" hier nog een paar foto's... onbewerkt qua witbalans en zo, sorry
[ afbeelding ]
Ingang naar de verboden stad
[ afbeelding ]
De verboden stad
[ afbeelding ]
Tempel van de hemelse vrede
[ afbeelding ]
Lama temple
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt aan de maandstand. Morgen is het volle maan,. De maan is net in Ram gegaan, dat zijn dagen dat mensen vaak overgevoelig reageren. Op Ram koers zo gezegd. Gaat wel weer over.
Zonder vervelend te willen zijn, die gebouwen zie je daar dus de hele dag en zijn nauwelijks speciaal te noemenquote:
Doe die eens posten danquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zonder vervelend te willen zijn, die gebouwen zie je daar dus de hele dag en zijn nauwelijks speciaal te noemen. Ze zijn enkel bijzonder vanwege historische waarde, maar er zijn veeeeeel mooiere gebouwen in China te vinden en te fotograferen
Daar kom ik vanavond wel ff op terug!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai Greys![]()
Hoe is het met je zussie haar wond?
En met je mams?
Ik vind deze moon-pagode bijvoorbeeld veel mooier... en die staat gewoon ergens in een kleine stad, helemaal niet zo bekend...quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind deze moon-pagode bijvoorbeeld veel mooier... en die staat gewoon ergens in een kleine stad, helemaal niet zo bekend...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |