WHOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEquote:
Ik vond het er mooi, maar ook wat vreemd. Ik ben heel erg de waddeneilanden gewend. En dan zie je in Wijk aan zee Ijmuiden en de vroegere hoogovens(ben de naam kwijt) liggen en allerlei fabrieksrook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t daar mooi?
k heb zin om binnenkort weer eens ff te gaan uitwaaien. en om tot mei te wachten duurt me ietwat lang
Dus vanavond weet je dr van hequote:
Ik ben niet anders gewend natuurlijk, maar wel waar... En in de duinen is het ook vaak mooi (laatst met de sneeuw geweest!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vond het er mooi, maar ook wat vreemd. Ik ben heel erg de waddeneilanden gewend. En dan zie je in Wijk aan zee Ijmuiden en de vroegere hoogovens(ben de naam kwijt) liggen en allerlei fabrieksrook.
Dat werkte wat vervreemdend. We hebben er daardoor wel hele mooie foto's kunnen maken.
hoogovens daar ben ik eens geweest met de zlsm als uitstapjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vond het er mooi, maar ook wat vreemd. Ik ben heel erg de waddeneilanden gewend. En dan zie je in Wijk aan zee Ijmuiden en de vroegere hoogovens(ben de naam kwijt) liggen en allerlei fabrieksrook.
Dat werkte wat vervreemdend. We hebben er daardoor wel hele mooie foto's kunnen maken.
Ik wil serieus jou wel es zien rellen, volgens mij bak je daar heul niks vanquote:
Ja, nee; komt goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Dus vanavond weet je dr van he![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor twee![]()
Vinju-ut gek. Let dan ook een beetje op wat je 'm geeftquote:En ik zat serieus te overwegen om hem toch nog te retourneren, hij maakte net meer herrie dan al mn andere honden inclusief Frits in hun hele leven bij elkaar gemaakt hebben
Owkee, maar wacht even tot ik zwanger ben dan voor je me bant? Anders bevalt het nietquote:
Hij pikt het verdomme bij die anderen uit de muil.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nee; komt goed
[..]
Vinju-ut gek. Let dan ook een beetje op wat je 'm geeft
Ik hoef je toch niet ook zelf zwanger te maken hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
Owkee, maar wacht even tot ik zwanger ben dan voor je me bant? Anders bevalt het niet
nee inderdaad, dan kan ze beter eerst beginnen met een appeltaartquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil serieus jou wel es zien rellen, volgens mij bak je daar heul niks van
Hm, nee ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil serieus jou wel es zien rellen, volgens mij bak je daar heul niks van
Schattigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Hij pikt het verdomme bij die anderen uit de muil.
Rothond
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus vanavond weet je dr van he![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor twee![]()
En ik zat serieus te overwegen om hem toch nog te retourneren, hij maakte net meer herrie dan al mn andere honden inclusief Frits in hun hele leven bij elkaar gemaakt hebben
En een baby bakken, een behoorlijke, dat kan ze dan weer wel, dat doet deze reldel dr niet naquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, dan kan ze beter eerst beginnen met een appeltaart
Lijkt me erg knap als je dat kan...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet ook zelf zwanger te maken he
En nu heeft ie een shaken puppy syndromequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Die pup hier zette net de hele boel op stelten, slikte een hele kauwstaaf door en krijste serieus het hele kantoor bij elkaar
![]()
Ik heb t maar naar beneden geschud![]()
Nu ist over.
HEBBEN?????????????quote:
paints in 4 dimensiesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
2 elisa's!!!!!!
Dan zullen we een lol beleven vanavond!
Die kan ik al!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, dan kan ze beter eerst beginnen met een appeltaart
Mss kan Pokkehandtas dr komen helpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 elisa's!!!!!!
Nee hoor, het ligt aan de maandstand. Morgen is het volle maan,. De maan is net in Ram gegaan, dat zijn dagen dat mensen vaak overgevoelig reageren. Op Ram koers zo gezegd. Gaat wel weer over.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Bamba het volgende:
En dit heeft Frans Bauer allemaal op z'n geweten
my puppyshake brings all the boys to the yard, you're damn right it's better than yoursquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu heeft ie een shaken puppy syndrome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
n tietentaartquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die kan ik al!![]()
Graadje moeilijker: heb voor mijn broertjes verjaardag zelfs een cheesecake gemaakt! Die kan ik ook al!![]()
Wat is de volgende stap?
Nee daar gaan ze stuk van, hij doet t nog hoor , dat zeg ik al de hele tijd./quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
spekkoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die kan ik al!![]()
Graadje moeilijker: heb voor mijn broertjes verjaardag zelfs een cheesecake gemaakt! Die kan ik ook al!![]()
Wat is de volgende stap?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
my puppyshake brings all the boys to the yard, you're damn right it's better than yours
Kom op, Milkshake is t enige geniale nr dat ze ooit gehad heeft, dingetje, kweet dr naam ff niet, echt meesterlijk nrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zeer Langzame Sado-Masochisten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoogovens daar ben ik eens geweest met de zlsm als uitstapje
k ben heel erg gewend aan t strand van zeeuwsvlaanderen. rondom cadzand
Ahhh zielig!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.quote:
Je moet er ook geen duracel in doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee daar gaan ze stuk van, hij doet t nog hoor , dat zeg ik al de hele tijd./
Jezus, boomknuffelaars hier ook allemaal, dierenfundi's![]()
Ik een klein sacher taartjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein ijstaartje
Ik wacht nog steeds tot zn energielevel wat lager wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je moet er ook geen duracel in doen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor!!! Niet omdat ik het ergens niet mee eens ben ofzo, maar omdat ik kinderen moet halen (hoewel, op dit moment ben ik het daar eigenlijk niet mee eens...)
k moet ook nog naar de ikea, maar eerst iemand vniden die mee wil gaan. we moeten 2 bonnen aan etenswaar opmaken voor 16 euroquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ahhh zielig!!!
Ik zit op m'n mams te wachten, we zouden naar de stad naar de ikea..
Maar ze moest eerst nog even boodschappen doen, dat was bijna 2 uur geleden.
![]()
En mijn leuke plannen voor morgen zijn ook al weer opgeschovenBah bah bah
Ja zal het bij je op de bank hebben zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
2 elisa's!!!!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
my puppyshake brings all the boys to the yard, you're damn right it's better than yours
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Dan kun je echt niet lekker op je gemakkie Poepsterren afzeiken zegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja zal het bij je op de bank hebben zitten
Ik de blokhutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan Pokkehandtas dr komen helpen.
Maar volgens mij heeft ze die weer in de kelder opgesloten, die heb ik al weer een poos niet meer gezien hier
LEUK!!! VANAVOND????quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja zal het bij je op de bank hebben zitten
TIPI, met een auberginequote:
Ze kunnen beter daar staan janken dan dat ze aan je kop lopen te zeiken toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
Nu ben ik echt weg... die arme kinders op het schoolplein staan anders te huilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |