dit is volgens mij de eerste keer dat ik em post, ik denk dat je in de war bent met iemand andersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je, elke x dat jij in een "discussie" zit, post je dat ding![]()
Het gaat ook niet om de laatste tijd. Valt me enkel op dat je altijd de kant van LL kiest. No problemo, maar ik heb niet echt het idee dat je ook daadwerkelijk objectief in je oordeel bent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
En wie hadden het in mijn ogen dan 'gedaan'?
Ik kan me namelijk niet heugggggen dat we hier uberhaupt ruzie of een meningsverschil hadden de laatste tijd, maar goed...
Heul niet! Zeker al de 2de xquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is volgens mij de eerste keer dat ik em post, ik denk dat je in de war bent met iemand anders
Ik heb het stikverhaal gemist in al het gerel geklets zeker!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, grote kans dat ik vanavond ook mensen bij Poepsterren hard af ga zeiken hoor, Elies, ik weet dat je het daar soms een beetje moeilijk mee hebt, maar ik waarschuw bij deze alvast, ok?
Kun je je een beetje mentaal voorbereiden![]()
Pfffff ik ben blij dat ik die pup gereanimeerd heb, best lullig als ik m nu al stuk gemaakt had.
De mevrouw die ik aan de telefoon had schrok er net zo hard van als wij allemaal, die bood zelf al aan om terug te bellen en was net blij te horen dat het nog leefde
HMPF HMPF... Hij past niet!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
Nou ik weet niet waar jullie last van hebben, maar jullie komen er wel uit he, met je kuthumeur!**
**wie de schoen past trekke hem aan!
Met half FOK me dunkt,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is volgens mij de eerste keer dat ik em post, ik denk dat je in de war bent met iemand anders
Ze is bijna 37 weken dacht ik.. Duurt nog wel ff. Kan ze nog wat langer klagen daar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel in zwangerschap, die staat op t putn van werpen geloof ik
Ik zag niks meer, ik denk dat ie overdwars in zn slokdarm zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oef! Was ie te gulzig? Hond van mams wil dat ook wel eens doen, maar das al een volwassen geval. Die zou beter moeten weten zo langzamerhand.. Had ie em echt in z'n keel hangen zeg maar?
nah dat kan dan bv, tis niet eens zo heel duurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou er zijn wel een paar mensen waarbij ik altijd al volop mijn reet in hun gezicht heb willen duwen!![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou er zijn wel een paar mensen waarbij ik altijd al volop mijn reet in hun gezicht heb willen duwen!![]()
Voordat je dan dingen gaat roepen als 'Ik word een beetje moe van je langzamerhand' oid moet je even nadenken of het wel waar is wat je zegt. Want ja, we kunnen goed met elkaar opschieten, maar oh god wat zijn Ll en ik het vaak oneens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de laatste tijd. Valt me enkel op dat je altijd de kant van LL kiest. No problemo, maar ik heb niet echt het idee dat je ook daadwerkelijk objectief in je oordeel bent.
ff douchen, want koud. brb
klagen, zij? kan t me niet voorstellenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ze is bijna 37 weken dacht ik.. Duurt nog wel ff. Kan ze nog wat langer klagen daar.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag niks meer, ik denk dat ie overdwars in zn slokdarm zat.
Krijsen ineens, echt door merg en been en doorgaan dr mee ook![]()
Hele kantoor dook dr boven op, zelfs de mensen van een verdieping lager kwamen aanrennen.
Ik heb dr maar een beetje mee geschud, om m te laten zakken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag niks meer, ik denk dat ie overdwars in zn slokdarm zat.
Krijsen ineens, echt door merg en been en doorgaan dr mee ook![]()
Hele kantoor dook dr boven op, zelfs de mensen van een verdieping lager kwamen aanrennen.
Ik heb dr maar een beetje mee geschud, om m te laten zakken
Ja, dat was zo'n maf weekje. We zaten in dat hotel aan de duinen. De honden mochten mee, het was een appartementen hotel, dus extra ruimte en kitchenette. Onze Djengis leefde toen nog, die heeft daar nog de tijd van z'n korte leven gehad. We hadden daar schitterend weer. Toen we 2 dagen na m'n verjaardag weggingen, hadden we de moeder aller stormen en regen op de afsluitdijk. Bizar was dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij Wijk aan Zee!!!!![]()
En aan iedereen; eeeh, weggaan is zo nutteloos he... en elkaar wegwensen ook...
ban met een slot door je doosquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan ook bevallen als je een ban hebt heur
WOW ECHT!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer was je er? Nog gegeten bij Schoos??? Daar werkte mn zusjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat was zo'n maf weekje. We zaten in dat hotel aan de duinen. De honden mochten mee, het was een appartementen hotel, dus extra ruimte en kitchenette. Onze Djengis leefde toen nog, die heeft daar nog de tijd van z'n korte leven gehad. We hadden daar schitterend weer. Toen we 2 dagen na m'n verjaardag weggingen, hadden we de moeder aller stormen en regen op de afsluitdijk. Bizar was dat.
Ohhhh!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met het pupje, en redelijk voorzichtig , anyhow, hij doet het nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
En toen moest ik heel hard lachen. Sorry..
Gelukkig is het goed afgelopen!
Dank, will doquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, grote kans dat ik vanavond ook mensen bij Poepsterren hard af ga zeiken hoor, Elies, ik weet dat je het daar soms een beetje moeilijk mee hebt, maar ik waarschuw bij deze alvast, ok?
Kun je je een beetje mentaal voorbereiden![]()
Je houdt van 'mquote:Pfffff ik ben blij dat ik die pup gereanimeerd heb, best lullig als ik m nu al stuk gemaakt had.
De mevrouw die ik aan de telefoon had schrok er net zo hard van als wij allemaal, die bood zelf al aan om terug te bellen en was net blij te horen dat het nog leefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |