Je negeert mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:24 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht even, ik was even vergeten dat het zo werkte bij jou!
Jij mag wel wat over anderen zeggen, maar zodra anderen wat over jou zeggen is het "Je doet maar"
Sorry dat ik daar even niet aan gedacht heb! Ik zal het niet weer doen!
Nee hoor, dat bepaal ik niet. Het valt me enkel al tiiiiijden op dat als er weer eens een discussie is, en LL word daar in betrokken, LL bij jou NIKS fout kan doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je wordt wel een beetje moe van mij ineens?
Terwijl ik gewoon ook mijn mening geef, op een heel nette manier volgens mij?
Bepaal jij tegenwoordig met wie ik het wel en niet eens mag zijn? Dan moet je het ff zeggen namelijk.
Ah, toch nog iemand die hem zietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durfde niet meer te zeggen dat ik hem stom vind.
[..]
Popcorn for all!
Ja hoor, wat heb ik nu weer gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
Nou ik weet niet waar jullie last van hebben, maar jullie komen er wel uit he, met je kuthumeur!**
**wie de schoen past trekke hem aan!
Ik negeer je nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je negeert me![]()
Maar lamaar; kheb al geen zin meer
En voor de goede orde: er is niets aan de hand. Iedereen mag alles zeggen. En we hebben géén ruzie
Paste die dan? Die schoen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, wat heb ik nu weer gedaan
Ymme, jawel joh. die gaat bijna bevallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie dingens ook nooit meer posten daar. Met dr hamster.. ik ben dr nick kwijt
Jaja, nu ineens terugkrabbelen hèquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Paste die dan? Die schoen?
Lijkt me niet
Oef! Was ie te gulzig? Hond van mams wil dat ook wel eens doen, maar das al een volwassen geval. Die zou beter moeten weten zo langzamerhand.. Had ie em echt in z'n keel hangen zeg maar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, grote kans dat ik vanavond ook mensen bij Poepsterren hard af ga zeiken hoor, Elies, ik weet dat je het daar soms een beetje moeilijk mee hebt, maar ik waarschuw bij deze alvast, ok?
Kun je je een beetje mentaal voorbereiden![]()
Pfffff ik ben blij dat ik die pup gereanimeerd heb, best lullig als ik m nu al stuk gemaakt had.
De mevrouw die ik aan de telefoon had schrok er net zo hard van als wij allemaal, die bood zelf al aan om terug te bellen en was net blij te horen dat het nog leefde
Ymme! Die ja!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ymme, jawel joh. die gaat bijna bevallen
Ja Hara, jij vandaagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet erg natuurlijk, heb je geen taart om uit te delen?
Digitaal, desnoods?
Geef eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bepaal ik niet. Het valt me enkel al tiiiiijden op dat als er weer eens een discussie is, en LL word daar in betrokken, LL bij jou NIKS fout kan doen.
Iedereen heeft het gedaan, enkel "len" .
Wees dan eens objectief als je zo graag je mening wilt geven, greysje.
Eat cakequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja, nu ineens terugkrabbelen hèAltijd hetzelfde met jou.
Nee, want ik ken die mensen niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand interesse in een krukje met een foto erop?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zweer je, elke x dat jij in een "discussie" zit, post je dat dingquote:
Ik heb maar een klein ijstaartjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja Hara, jij vandaag![]()
Dan doe ik het morgen
nou er zijn wel een paar mensen waarbij ik altijd al volop mijn reet in hun gezicht heb willen duwen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand interesse in een krukje met een foto erop?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want ik ken die mensen niet.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Paste die dan? Die schoen?
Lijkt me niet
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ymme! Die ja!