Wat denk je van mij, er staat een verse appeltaart in mn keuken!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik trek!
Gelukkig heb ik net een pak chocolate chip cookies gevonden...![]()
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus? Omdat je het zelf niet kan mag je niet een ander becommentarieren?
Laten we dan vanavond tijdens Popstars ook ff de SC sluiten ajb![]()
Dan moet je mij niet quoten. Echt totaal oneens met je, want ik vind Bamba tofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zonder te kijken naar wie wat zegt krijg ik nu wel het idee dat de discussie een beetje op de man gespeeld gaat worden.... zullen we dat niet doen?
Het is een BN'er, it comes with the package...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om er meteen zo denigrerend over te doen iis toch ook niet nodig? Ach, ik lees het vast verkeerd ook, kan beter terug onder m'n deken kruipen
Ben ik het helemaal mee eens. Tuurlijk mag iedereen zijn eigen smaak hebben. Maar net zoals ik wil dat anderen mij in mijn waarde laten wat muziekmaak betreft, heb ik dat dus ook te doen naar anderen toe.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis zo makkelijk om zo neerbuigend te zijn over iemand die het gemaakt heeft (ook al is het met iets waar jij niet van houdt) en om in de slipstream daarvan meteen alle mensen die het wél leuk vinden dete geven. Het misstaat je.
Stel je niet zo aan en een fijn weekendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Het is een BN'er, it comes with the package...
Maar we zijn schijnbaar in Sovjet-Russia aangekomen ofzo![]()
Maar schijnbaar MOET hier vooral allesen
zijn,
ik kom wel weer eens kijken als de moraalpolitie z'n strijd gestaakt heeft![]()
Maar wordt dat nu niet allemaal gewoon véél te serieus genomen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik kopieer deze even naar hier:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Tuurlijk mag iedereen zijn eigen smaak hebben. Maar net zoals ik wil dat anderen mij in mijn waarde laten wat muziekmaak betreft, heb ik dat dus ook te doen naar anderen toe.
De boodschap: 'ik vind die muziek stom en zal er nooit naar luisteren' is een heel andere dan 'die muziek is stom, mensen die ernaar luisteren'.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je moet hier nog wel gewoon kunnen zeggen dat je iets of iemand vreselijk vindt...
Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd
Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie
' dan is dat toch heul niet erg?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten. Echt totaal oneens met je, want ik vind Bamba tofMaar ik gaf gewoon even aan wat ik van de situatie vond. En met de zin "maar iedereen mag zijn mening hebben" speel ik totaal niet op de man.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en een fijn weekend
Nee maar serieus he...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]wat me doet denken aan dat geshallalalie wat ik gister voor t eerst meekreeg... k geloof niet dat t een nummer is wat me over de streep trekt
Misschien dat het verschil erin zit dat jullie elkaar veel beter kennen? Jullie zijn eigenlijk altijd met gekkigheid bezig en dan kun je het denk ik veel beter hebben. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je moet hier nog wel gewoon kunnen zeggen dat je iets of iemand vreselijk vindt...
Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd
Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie
En dit hierboven lijkt me een hele juiste constatering.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar serieus he...
Als ik dat bv tegen Loveless zou zeggen... dat '' over zijn muzieksmaak, dan zou waarschijnlijk helemaal niemand daarover vallen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Die pup hier zette net de hele boel op stelten, slikte een hele kauwstaaf door en krijste serieus het hele kantoor bij elkaar
![]()
Ik heb t maar naar beneden geschud![]()
Nu ist over.
Ik doe toch ook niet anders dan zeggen wat ik ergens van vind? Of geld het alleen voor Llquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd![]()
Jullie doen maar. Maar dat is een heel andere situatie ende context.quote:Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie
weet ik niet. ik weet wel dat ik iemand niet wil veroordelen over zijn of haar muzieksmaak. dat ik t niets vind wil niet zeggen dat t niets is, of dat mensen minder zijn omdat ze er wel van houden en omgekeerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar serieus he...
Als ik dat bv tegen Loveless zou zeggen... dat '' over zijn muzieksmaak, dan zou waarschijnlijk helemaal niemand daarover vallen...
Als jij tegen mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Misschien dat het verschil erin zit dat jullie elkaar veel beter kennen? Jullie zijn eigenlijk altijd met gekkigheid bezig en dan kun je het denk ik veel beter hebben. Of zeg ik nu iets raars?
Nee, en het is toch een mening... Ik bedoel, volgens mij had zelfs Qwea zoiets van "wie gaat daar nou heen", terwijl haar eigen moeder er heen wilde...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar serieus he...
Precies dat!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij tegen mijzou zeggen over mijn Songfestivalliefde zou ik me daar absoluut niet door aangevallen voelen anders. En wij kennen elkaar iets minder goed
Jullie nemen het imo nu echt veel te serieus wat Ll zei
Misschien ook wel idd..Ik viel ook niet op het feit dat hij mijn muzieksmaakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij tegen mijzou zeggen over mijn Songfestivalliefde zou ik me daar absoluut niet door aangevallen voelen anders. En wij kennen elkaar iets minder goed
Jullie nemen het imo nu echt veel te serieus wat Ll zei
Really? Ik?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en een fijn weekend
Op zich heb je daar wel gelijk in, want dat is inderdaad het allerleukstquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef Goodbye het volgende:
En het was niet alleen Ll, we zaten allemaal over Frans Bauer te zaniken (of nouja, meerdere mensen). Maar blijkbaar is het leuker om Ll op zijn plaats te zetten ofzo.
Ach weet je, die mensen waar hijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Misschien ook wel idd..Ik viel ook niet op het feit dat hij mijn muzieksmaaknoemt, die heb ik ook maar niet genoemd
![]()
. Maar dat het over andere mensen ging met die muzieksmaak..Nou ja, ik kan mezelf niet goed uitleggen nu, dus laat ook maar
![]()
Voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Misschien dat het verschil erin zit dat jullie elkaar veel beter kennen? Jullie zijn eigenlijk altijd met gekkigheid bezig en dan kun je het denk ik veel beter hebben. Of zeg ik nu iets raars?
Zo kwam het een beetje over op hem denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet anders dan zeggen wat ik ergens van vind? Of geld het alleen voor Ll
Iedereen die over elkaar buitelt!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel gelijk in, want dat is inderdaad het allerleukst
Owkee, flauw garpje
Zullen we maar gewoon het volgende onderwerp doen voor hier iedereen weer over elkaar buitelt?
Jij vat het idd samen zoals ik het bedoel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor.
Internet is uiteindelijk toch iets heel anders dan persoonlijk contact. Sommige mensen kennen elkaar een stuk beter dan anderen en kunnen meer tegen elkaar zeggen. Maar probeer dat maar eens bij te houden als mede SCter.
Bij sommige conversaties denk ik ook![]()
![]()
maar bij sommige mensen weet je dat ze elkaar kennen en dat beide gesprekspartner er geen probleem mee hebben dat het zo loopt. Soms weet je dat niet maar ook dan; als beiden er de humor van inzien c.q. niet boos worden dan zal het voor anderen wel grappig zijn. Dan kan ik wel mijn bedenkingen hebben maar dat is dan iets wat bij mij ligt. En zal ik mijn frustraties niet in de SC gooien. Da's overdreven en onnodig.
Nu lijken meer mensen het niet fijn op te vatten. En het ging niet over iets tussen 2 mensen maar met de hele groep dan doe ik ook mijn zegje.
Nee hoor, dat hoeft niet. Als je het maar niet erg vind dat ik soms wat tegengas geef als ik die behoefte voel. Dan mag (let wel: mág) je je vervolgens toelichten, of je doet het niet. Mij beide best.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Really? Ik?
![]()
Of zullen we voortaan maar afspreken dat we na het gebruik van de '' smiley even een disclaimer met de juiste context en uitleg plaatsen aangezien er nogal wat mensen de betekenis anders opvatten...
sneeuwruimen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef Morretje het volgende:
Zo, ik val weer aan het eind van de discussie binnen..Was ff sneeuwruimen.
Zwab, mooie krullen heb je zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |