abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77415741
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je moet hier nog wel gewoon kunnen zeggen dat je iets of iemand vreselijk vindt...
Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd

Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival ' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie ' dan is dat toch heul niet erg?
Misschien dat het verschil erin zit dat jullie elkaar veel beter kennen? Jullie zijn eigenlijk altijd met gekkigheid bezig en dan kun je het denk ik veel beter hebben. Of zeg ik nu iets raars?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_77415747
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar serieus he...
Als ik dat bv tegen Loveless zou zeggen... dat ' ' over zijn muzieksmaak, dan zou waarschijnlijk helemaal niemand daarover vallen...
En dit hierboven lijkt me een hele juiste constatering.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77415772
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Die pup hier zette net de hele boel op stelten, slikte een hele kauwstaaf door en krijste serieus het hele kantoor bij elkaar
Ik heb t maar naar beneden geschud
Nu ist over.
Die Sjon
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:06:51 #29
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77415785
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je moet hier nog wel gewoon kunnen zeggen dat je iets of iemand vreselijk vindt...
Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd
Ik doe toch ook niet anders dan zeggen wat ik ergens van vind? Of geld het alleen voor Ll
quote:
Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival ' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie ' dan is dat toch heul niet erg?
Jullie doen maar. Maar dat is een heel andere situatie ende context.

Ik vind overigens niet echt iets van jou stom. Dat is wel jammer, anders kon ik het hier posten. Maar ik kan niets bedenken, dus een beetje een dooie mus
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:07:05 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77415790
quote:

[..]

Nee maar serieus he...
Als ik dat bv tegen Loveless zou zeggen... dat ' ' over zijn muzieksmaak, dan zou waarschijnlijk helemaal niemand daarover vallen...
weet ik niet. ik weet wel dat ik iemand niet wil veroordelen over zijn of haar muzieksmaak. dat ik t niets vind wil niet zeggen dat t niets is, of dat mensen minder zijn omdat ze er wel van houden en omgekeerd.

wel denk ik dat de smilie bij verschillende mensen verschillende gevoelens oproept. waardoor er in mijn ogen dingen verkeerd aan kunnen komen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 14:07:08 #31
163650 Greys
pi_77415795
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Bamba het volgende:

[..]

Misschien dat het verschil erin zit dat jullie elkaar veel beter kennen? Jullie zijn eigenlijk altijd met gekkigheid bezig en dan kun je het denk ik veel beter hebben. Of zeg ik nu iets raars?
Als jij tegen mij zou zeggen over mijn Songfestivalliefde zou ik me daar absoluut niet door aangevallen voelen anders. En wij kennen elkaar iets minder goed

Jullie nemen het imo nu echt veel te serieus wat Ll zei
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77415805
quote:

[..]

Nee maar serieus he...
Nee, en het is toch een mening... Ik bedoel, volgens mij had zelfs Qwea zoiets van "wie gaat daar nou heen", terwijl haar eigen moeder er heen wilde...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77415865
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Als jij tegen mij zou zeggen over mijn Songfestivalliefde zou ik me daar absoluut niet door aangevallen voelen anders. En wij kennen elkaar iets minder goed

Precies dat!!!!
En ik heb ook wel eens gemeld dat ik ABBA dan weer leuk vind, en er zijn er ook zat die dat stom vinden en
Maar dat boeit me niet hoor...
pi_77415871
En het was niet alleen Ll, we zaten allemaal over Frans Bauer te zaniken (of nouja, meerdere mensen). Maar blijkbaar is het leuker om Ll op zijn plaats te zetten ofzo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 14:09:38 #35
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_77415902
Nou moet ik een geheim vertellen, Pagan dreigt wel eens mij vast te binden op een stoel, een blinddoek om te doen, een koptelefoon op mijn hoofd zetten, en dan Frans Bauer of Jantje Smid keihard op repeat te zetten, Ik heb er nachtmerries van. Gelukkiig heeft hij beide cd's niet
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_77415903
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien ook wel idd..Ik viel ook niet op het feit dat hij mijn muzieksmaak noemt, die heb ik ook maar niet genoemd . Maar dat het over andere mensen ging met die muzieksmaak..Nou ja, ik kan mezelf niet goed uitleggen nu, dus laat ook maar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 14:10:25 #37
163650 Greys
pi_77415943
He lekker, bijna weekend!

Om maar eens wat te noemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77415946
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan en een fijn weekend
Really? Ik?

Of zullen we voortaan maar afspreken dat we na het gebruik van de ' ' smiley even een disclaimer met de juiste context en uitleg plaatsen aangezien er nogal wat mensen de betekenis anders opvatten...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:10:34 #39
33954 ElisaB
pi_77415950
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef Goodbye het volgende:
En het was niet alleen Ll, we zaten allemaal over Frans Bauer te zaniken (of nouja, meerdere mensen). Maar blijkbaar is het leuker om Ll op zijn plaats te zetten ofzo.
Op zich heb je daar wel gelijk in, want dat is inderdaad het allerleukst

Owkee, flauw garpje

Zullen we maar gewoon het volgende onderwerp doen voor hier iedereen weer over elkaar buitelt?
pi_77415980
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:09 schreef Bamba het volgende:

[..]

Misschien ook wel idd..Ik viel ook niet op het feit dat hij mijn muzieksmaak noemt, die heb ik ook maar niet genoemd . Maar dat het over andere mensen ging met die muzieksmaak..Nou ja, ik kan mezelf niet goed uitleggen nu, dus laat ook maar
Ach weet je, die mensen waar hij over hun muzieksmaak denkt, die denken waarschijnlijk hetzelfde over die van hem... En waarschijnlijk kent hij (onbewust of niet ) heus wel Frans Bauer fans, en vallen ze best mee
pi_77415992
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Bamba het volgende:

[..]

Voor mij niet hoor.
Internet is uiteindelijk toch iets heel anders dan persoonlijk contact. Sommige mensen kennen elkaar een stuk beter dan anderen en kunnen meer tegen elkaar zeggen. Maar probeer dat maar eens bij te houden als mede SCter.

Bij sommige conversaties denk ik ook maar bij sommige mensen weet je dat ze elkaar kennen en dat beide gesprekspartner er geen probleem mee hebben dat het zo loopt. Soms weet je dat niet maar ook dan; als beiden er de humor van inzien c.q. niet boos worden dan zal het voor anderen wel grappig zijn. Dan kan ik wel mijn bedenkingen hebben maar dat is dan iets wat bij mij ligt. En zal ik mijn frustraties niet in de SC gooien. Da's overdreven en onnodig.

Nu lijken meer mensen het niet fijn op te vatten. En het ging niet over iets tussen 2 mensen maar met de hele groep dan doe ik ook mijn zegje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77416006
Ik had het trouwens niet over Ll alleen hoor, mocht dat zo over zijn gekomen dan mijn welgemeende excuses
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 14:12:08 #43
163650 Greys
pi_77416008
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik doe toch ook niet anders dan zeggen wat ik ergens van vind? Of geld het alleen voor Ll
Zo kwam het een beetje over op hem denk ik
Omdat er meerdere mensen over FB een negatieve mening hadden, en ook over mensen die er wel van houden, alleen je spreekt hem er op aan dat het hem misstaat en dat hij zelf ook niet voor het zingen de kerk in gaateen kerk volgezongen krijgt.

Vandaar dat hij zich misschien wat gepikeerd voelt.
Maar misschien moet ik me er gewoon ook niet mee bemoeien voor de verandering
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77416025
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Op zich heb je daar wel gelijk in, want dat is inderdaad het allerleukst

Owkee, flauw garpje

Zullen we maar gewoon het volgende onderwerp doen voor hier iedereen weer over elkaar buitelt?
Iedereen die over elkaar buitelt!!!
oh wacht...
Mooi weer daar? hier regen...
pi_77416076
Zo, ik val weer aan het eind van de discussie binnen.. Was ff sneeuwruimen.

Zwab, mooie krullen heb je zo!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:14:05 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77416086
en iedere keer als er FB staat denk ik, "FeedBack"? om vervolgens te schakelen "ow nee Franske Bauwer "
Today is life -

Dale Carnegie
  Designer vrijdag 29 januari 2010 @ 14:14:18 #47
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77416094
Als je als enig streven in je leven je eigen geluk hebt, en je gewoon doet wat jou gelukkig maakt, who cares als andere mensen dat raar vinden. Iedereen wil graag aardig gevonden worden door iedereen, en mensen hier kunnen soms dus ook heel slecht tegen dit soort uitingen.

Op zich niks mis mee, maar besef wel, hoeveel waarde wil jij aan die mening hechten dat je er zo aangesproken door voelt, gekwetst zelfs misschien? Je kan doen met die mening wat je wilt, ik word door diverse mensen dagelijks uitgescholden en nageroepen op straat, waarom? Omdat ik lang haar heb, een koptelefoon op heb, en er niet uitzie als iemand die snel iets terug doet. Moet ik mij aangesproken voelen door iedereen die naar mij roept dat ik de dorpsgek ben van Maassluis?

Mensen vinden nou eenmaal dingen, en als je elkaar aardig vind ben je toch ook wel bereid over dat meningsverschil heen te stappen? en zolang je weet van elkaar, wat je echt vind, is dat toch veel mooier dan mensen die hun mond maar houden, en stiekem iets anders vinden?

Dit jaar ben ik bijna al mijn vrienden verloren, waarom? Omdat zij dingen van mij vonden die ze nooit uitgesproken hebben, en ik dus niets van wist. Dan heb ik natuurlijk ook geen kans om dat uit te leggen, waarom ik jaar na jaar faal op school, geen baantjes heb en steeds zwaarder werd. In plaats daarvan zagen ze een vriend achteruit gaan, en hebben ze er voor gekozen er vooral niks van te zeggen.

Ik besef net dat dit verhaal langer word dan ik gepland had, maar het komt er op neer, je kan wel mensen niets laten zeggen, maar ze denken het toch wel. Dat betekend niet dat je zomaar alles meot zeggen, maar dat betekend ook dat je niet aan alles aanstoot hoeft te nemen.

zo
🐙
pi_77416098
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Voor mij niet hoor.
Internet is uiteindelijk toch iets heel anders dan persoonlijk contact. Sommige mensen kennen elkaar een stuk beter dan anderen en kunnen meer tegen elkaar zeggen. Maar probeer dat maar eens bij te houden als mede SCter.

Bij sommige conversaties denk ik ook maar bij sommige mensen weet je dat ze elkaar kennen en dat beide gesprekspartner er geen probleem mee hebben dat het zo loopt. Soms weet je dat niet maar ook dan; als beiden er de humor van inzien c.q. niet boos worden dan zal het voor anderen wel grappig zijn. Dan kan ik wel mijn bedenkingen hebben maar dat is dan iets wat bij mij ligt. En zal ik mijn frustraties niet in de SC gooien. Da's overdreven en onnodig.

Nu lijken meer mensen het niet fijn op te vatten. En het ging niet over iets tussen 2 mensen maar met de hele groep dan doe ik ook mijn zegje.
Jij vat het idd samen zoals ik het bedoel.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:14:26 #49
33954 ElisaB
pi_77416099
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Really? Ik?

Of zullen we voortaan maar afspreken dat we na het gebruik van de ' ' smiley even een disclaimer met de juiste context en uitleg plaatsen aangezien er nogal wat mensen de betekenis anders opvatten...
Nee hoor, dat hoeft niet. Als je het maar niet erg vind dat ik soms wat tegengas geef als ik die behoefte voel. Dan mag (let wel: mág) je je vervolgens toelichten, of je doet het niet. Mij beide best.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:14:26 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77416101
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef Morretje het volgende:
Zo, ik val weer aan het eind van de discussie binnen.. Was ff sneeuwruimen.

Zwab, mooie krullen heb je zo!
sneeuwruimen.
* Ynske gaat eens naar buiten kijken
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')