quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef Bamba het volgende:[..]
Tuurlijk, maar om er meteen zo denigrerend over te doen iis toch ook niet nodig? Ach, ik lees het vast verkeerd ook, kan beter terug onder m'n deken kruipen
Het is een BN'er, it comes with the package...
Maar we zijn schijnbaar in Sovjet-Russia aangekomen ofzo
Ik vind Frans Bauer
Als ik Bananasplit kijk, of die reclame van 'm, krijg ik gewoon pijn in mn pens van plaatsvervangede schaamte. En dat staat totaal los van het feit of ik het nou wel of niet beter doe. Ik kan ook wel dingen opnoemen die ik wel weer kan en Fransje Bauer niet. Of dingen die ik wel kan en m'n collega's niet. Betekent dat dan dat ze me daar nog steeds niet over aan mogen spreken of terechtwijzen als ik het fout doe, ook al zouden hun het sowieso fout doen. Nee. Lijkt me niet.
Maar schijnbaar MOET hier vooral alles

en

zijn, gezien nu de reacties weer als ik alleen maar zeg dat ik FB totaal niks vind en de mensen die er van houden ook niet snap (terwijl m'n pa er ook fan van is en mn tante regelmatig bij die concerten zit. Zijn het daar mindere mensen om? Nee.). En die mensen snappen mij ook totaal niet als ik een plaatje van Metallica of Iron Maiden opzet ("DAT GEKRIJS IS TOCH GEEN MUZIEK!!"). Kan, mag, is hun mening. Als ík het maar leuk vind.
En dan kan ik ook gaan schermen met 'pak maar eens een gitaar en probeer het eens'. Lukt ook 99% niet. Maar dat is allemaal wel erg simpel. Net als laatst met Dhr v/d Wal, als ik me alleen ff hardop afvraag hoe hij het doet, omdat hij toch een redelijk knappe vrouw heeft, is het ook meteen mis. En alsof ík zo'n hunk ben en hij is vast heel aardig intelligent, weet ik wat
Natuurlijk, helemaal mee eens. MAAR HET IS EEN FUCKIN BN'ER

en eentje die zelf ook nogal de spot met alles drijft, en niet in de laatste plaats zn eigen uiterlijk. Dus why so serious
![]()
Fijn weekend allen, ik kom wel weer eens kijken als de moraalpolitie z'n strijd gestaakt heeft