abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer vrijdag 29 januari 2010 @ 13:56:28 #1
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77415306

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten
    Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
    Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER
  • 🐙
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 13:57:00 #2
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_77415339
    zooo, weer een stapel afdrukken besteld
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_77415344
    And so the lion fell in love with the lamb
      vrijdag 29 januari 2010 @ 13:57:17 #4
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_77415353
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, nu heb ik trek!
    Gelukkig heb ik net een pak chocolate chip cookies gevonden...
    Wat denk je van mij, er staat een verse appeltaart in mn keuken!!

Kennen jullie deze site trouwens? http://whatjeffkilled.com/
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_77415358
    voor de TT!!!
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 13:57:28 #6
    163650 Greys
    pi_77415361
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus? Omdat je het zelf niet kan mag je niet een ander becommentarieren?

Laten we dan vanavond tijdens Popstars ook ff de SC sluiten ajb
    Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens
    Niet met dat we dan de SC moeten sluiten uiteraard ( ) maar geen commentaar mogen leveren als je iets zelf niet kan is niet reëel natuurlijk...

Mensen die alléén maar klagen over anderen vind ik dan ook weer onuitstaanbaar, maar zo hier en daar een moppertje moet best kunnen imo.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 13:58:01 #7
    163650 Greys
    pi_77415376
    Oh maar ik lees nu de ook-door-het-slotje-van-Elies en ik ben het met háár dan weer eens dat je dan niet moet gaan roepen over mensen die iets wel leuk vinden. Ieder zijn eigen smaak graag.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77415411
    Elisa zit in 603
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
    pi_77415412
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Zonder te kijken naar wie wat zegt krijg ik nu wel het idee dat de discussie een beetje op de man gespeeld gaat worden.... zullen we dat niet doen?
    Dan moet je mij niet quoten. Echt totaal oneens met je, want ik vind Bamba tof Maar ik gaf gewoon even aan wat ik van de situatie vond. En met de zin "maar iedereen mag zijn mening hebben" speel ik totaal niet op de man.
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      Designer vrijdag 29 januari 2010 @ 13:58:52 #10
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_77415414
    die kat
    🐙
    pi_77415461
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef Bamba het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar om er meteen zo denigrerend over te doen iis toch ook niet nodig? Ach, ik lees het vast verkeerd ook, kan beter terug onder m'n deken kruipen
    Het is een BN'er, it comes with the package...

Maar we zijn schijnbaar in Sovjet-Russia aangekomen ofzo

Ik vind Frans Bauer
    Als ik Bananasplit kijk, of die reclame van 'm, krijg ik gewoon pijn in mn pens van plaatsvervangede schaamte. En dat staat totaal los van het feit of ik het nou wel of niet beter doe. Ik kan ook wel dingen opnoemen die ik wel weer kan en Fransje Bauer niet. Of dingen die ik wel kan en m'n collega's niet. Betekent dat dan dat ze me daar nog steeds niet over aan mogen spreken of terechtwijzen als ik het fout doe, ook al zouden hun het sowieso fout doen. Nee. Lijkt me niet.

Maar schijnbaar MOET hier vooral alles en zijn, gezien nu de reacties weer als ik alleen maar zeg dat ik FB totaal niks vind en de mensen die er van houden ook niet snap (terwijl m'n pa er ook fan van is en mn tante regelmatig bij die concerten zit. Zijn het daar mindere mensen om? Nee.). En die mensen snappen mij ook totaal niet als ik een plaatje van Metallica of Iron Maiden opzet ("DAT GEKRIJS IS TOCH GEEN MUZIEK!!"). Kan, mag, is hun mening. Als ík het maar leuk vind.

En dan kan ik ook gaan schermen met 'pak maar eens een gitaar en probeer het eens'. Lukt ook 99% niet. Maar dat is allemaal wel erg simpel. Net als laatst met Dhr v/d Wal, als ik me alleen ff hardop afvraag hoe hij het doet, omdat hij toch een redelijk knappe vrouw heeft, is het ook meteen mis. En alsof ík zo'n hunk ben en hij is vast heel aardig intelligent, weet ik wat

Natuurlijk, helemaal mee eens. MAAR HET IS EEN FUCKIN BN'ER en eentje die zelf ook nogal de spot met alles drijft, en niet in de laatste plaats zn eigen uiterlijk. Dus why so serious

Fijn weekend allen, ik kom wel weer eens kijken als de moraalpolitie z'n strijd gestaakt heeft
      vrijdag 29 januari 2010 @ 14:00:31 #12
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_77415490
    Ben ff weg, mn haar wordt geverfd & geknipt!
    Cool he Zwab
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:00:37 #13
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_77415498
    kijk dat ik FB niets vind, wil niet zeggen dat anderen hem ook niets moeten vinden. Als zij ervan genieten om naar zijn muziek te luisteren, be my guest. en geniet ervan.
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_77415533
    Ik kopieer deze even naar hier:
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tis zo makkelijk om zo neerbuigend te zijn over iemand die het gemaakt heeft (ook al is het met iets waar jij niet van houdt) en om in de slipstream daarvan meteen alle mensen die het wél leuk vinden de te geven. Het misstaat je.
    Ben ik het helemaal mee eens. Tuurlijk mag iedereen zijn eigen smaak hebben. Maar net zoals ik wil dat anderen mij in mijn waarde laten wat muziekmaak betreft, heb ik dat dus ook te doen naar anderen toe.

De boodschap: 'ik vind die muziek stom en zal er nooit naar luisteren' is een heel andere dan 'die muziek is stom, mensen die ernaar luisteren '.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:10 #15
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_77415609
    ow en gemoraalridder? nee ben k t niet mee eens dat dat hier nu gaande is
    Today is life -

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:11 #16
    163650 Greys
    pi_77415610
    Nou ja, je moet hier nog wel gewoon kunnen zeggen dat je iets of iemand vreselijk vindt...
    Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd

Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival ' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie ' dan is dat toch heul niet erg?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:27 #17
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_77415621
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
    Het is een BN'er, it comes with the package...

Maar we zijn schijnbaar in Sovjet-Russia aangekomen ofzo

Maar schijnbaar MOET hier vooral alles en zijn,

ik kom wel weer eens kijken als de moraalpolitie z'n strijd gestaakt heeft
    Stel je niet zo aan en een fijn weekend
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:54 #18
    163650 Greys
    pi_77415640
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
    Ik kopieer deze even naar hier:
    [..]

Ben ik het helemaal mee eens. Tuurlijk mag iedereen zijn eigen smaak hebben. Maar net zoals ik wil dat anderen mij in mijn waarde laten wat muziekmaak betreft, heb ik dat dus ook te doen naar anderen toe.

De boodschap: 'ik vind die muziek stom en zal er nooit naar luisteren' is een heel andere dan 'die muziek is stom, mensen die ernaar luisteren '.
    Maar wordt dat nu niet allemaal gewoon véél te serieus genomen?
    Zie mijn post hierboven over het Songfestival. In dat licht moet je het gewoon zien denk ik hoor.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:04:10 #19
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_77415656
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
    Nou ja, je moet hier nog wel gewoon kunnen zeggen dat je iets of iemand vreselijk vindt...
    Als je daar drie topics over doorzeikt dan wordt het wat minder, maar ik vind het ook wat overdreven allemaal dit eerlijk gezegd

Als ik zeg dat ik van het Songfestival hou en de muziek van Ll die hij in de auto draait pokkeherrie vindt... en hij zegt 'Jij met je Songfestival ' en ik zeg daarop 'Jij met je takkeherrie ' dan is dat toch heul niet erg?
    wat me doet denken aan dat geshallalalie wat ik gister voor t eerst meekreeg... k geloof niet dat t een nummer is wat me over de streep trekt
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_77415664
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan moet je mij niet quoten. Echt totaal oneens met je, want ik vind Bamba tof Maar ik gaf gewoon even aan wat ik van de situatie vond. En met de zin "maar iedereen mag zijn mening hebben" speel ik totaal niet op de man.
    And so the lion fell in love with the lamb
      vrijdag 29 januari 2010 @ 14:04:41 #21
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_77415681
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
    Elisa zit in 603
    Ja, uiteraard. What else is new
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 14:05:01 #22
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_77415696
    Die pup hier zette net de hele boel op stelten, slikte een hele kauwstaaf door en krijste serieus het hele kantoor bij elkaar
    Ik heb t maar naar beneden geschud
    Nu ist over.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_77415703
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan en een fijn weekend
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 14:05:17 #24
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_77415712
    lol

emailtjes:
    14.00 u: Wij hebben uw bestelling met ordernummer 376564 ontvangen.
    14.00 u: Uw bestelling met ordernummer 376564 is nu klaar en is per post naar u
    onderweg.

das nog eens rappe verwerking van een bestelling
    Today is life -

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 14:05:21 #25
    163650 Greys
    pi_77415715
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat me doet denken aan dat geshallalalie wat ik gister voor t eerst meekreeg... k geloof niet dat t een nummer is wat me over de streep trekt
    Nee maar serieus he...
    Als ik dat bv tegen Loveless zou zeggen... dat ' ' over zijn muzieksmaak, dan zou waarschijnlijk helemaal niemand daarover vallen...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')