zwaai je alleen of ga je ?quote:
in deze dan ook nog maar een keer danquote:Op maandag 1 februari 2010 00:20 schreef rubbereend het volgende:
Alaaf
Ik zwaai alleen, ik blijf nog even op (Denk ik)quote:
hij was net uit mijn hoofdquote:Op maandag 1 februari 2010 00:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in deze dan ook nog maar een keer dan
gezelligquote:Op maandag 1 februari 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zwaai alleen, ik blijf nog even op (Denk ik)
dat mag pas de 17equote:
en dan op half vasten weer terugquote:
wat is dat nou weer ?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan op half vasten weer terug
SOmmige zijn inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gezellig
en als je nog even wilt lachen...... Gesprekje op het spoor. [Paint!]
(althans ik vind er wel een aantal droge bij zitten)
Halverwege de vastenperiode is het ook weer feestquote:
nooit van gehoord, ga er ook niets van meemaken ben ik bang.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Halverwege de vastenperiode is het ook weer feest
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nooit van gehoord, ga er ook niets van meemaken ben ik bang.
Zit voor de carnaval trouwens te denken om dit shirt te laten maken ....
[ afbeelding ]
krijg je geheid reactie op....en dan zeg je gewoon dat het fout is gegaan bij de drukker, dat je eigenlijk carnavals-hit erop wilde
Altijd leuk voor de contacten
dan mis je 2 lettersquote:
Ze kijken dubbel vanwegen de drank, dus dat valt niet op.quote:
als ze zo scheel zijn, al is het van de drank, dan hoef ik ze niet, Tongquote:Op maandag 1 februari 2010 15:47 schreef tong80 het volgende:
Ze kijken dubbel vanwegen de drank, dus dat valt niet op.
Okee.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef borisz het volgende:
Ja hoor.
Alles gaat prima. Druk met studie vooral
. Komende periode belastingrecht en boekhouden.
Vandaag de leespil aangeschaft van boekhouden. Boekhouden geboekstaafd 3. Als je alle grafieken/balansen/etc er uit laat blijft er weinig van overquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Boekhouden is
Belastingrecht lag me totaal niet, maar was wel interessant
OKee, wel logisch denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag de pil aangeschaft van boekhouden. Boekhouden geboekstaafd 3. Als je alle grafieken/balansen/etc er uit laat blijft er weinig van over.
Borisz wordt eindelijk een grote meid ?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
Vandaag de pil aangeschaft
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Borisz wordt eindelijk een grote meid ?
denk/hoop zo rond begin aprilquote:Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je er definitief in trekt?
Okee, dat duurt nog een hele tijd.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk/hoop zo rond begin april
INderdaad dat is sneller dan ik eerst dachtquote:
Ik wilde ook zoiets posten.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Borisz wordt eindelijk een grote meid ?
Dat het goed ging op je werk. Dat je weer langer kon werken.quote:
O dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het goed ging op je werk. Dat je weer langer kon werken.
Niet overwerkt raken
De SP heeft er een stemmer bij?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef Bjoro het volgende:
Was leuk...met Agnes Kant.
Heb best een positieve kijk op haar !
Was ze echt zo leuk ?quote:
dat hangt van hun programma afquote:
Och, Femke vind ik echt he-le-maal niets...vind het zo'n typje die precis weet hoe het niet moet en dat ook voortdurend aangeeft, maar als je vraagt hoe het wel moet dat ze dan ff niet thuis geeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:05 schreef tong80 het volgende:
Was ze echt zo leuk ?
Ik dacht er over naar Femke te gaan.
Mijn geluidsboxjes zijn stuk.quote:
Ja vast.quote:
Zal de Bohemian Rhapsody niet van de troon stoten maar de tekst is simpel doch melig en de melodie is erg aanstekelijk....kortom een heerlijk carnavalsnummerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef tong80 het volgende:
Mijn geluidsboxjes zijn stuk.
In dit geval is dat niet zo erg lijkt me.
ok zie hem overal voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zal de Bohemian Rhapsody niet van de troon stoten maar de tekst is simpel doch melig en de melodie is erg aanstekelijk....kortom een heerlijk carnavalsnummer
zo ietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
ok zie hem overal voorbij komen.
Bloementjes gordijn of er staat een paard in de gang ? Zo'n klassieker in wording ?
Daar wordt Sinterklaas niet blij van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo iets
Ik heb een zachte G, maar ook een harde L
wil je het niet geloven ?
Je zus die doet dat wel
als refrein
Kan ik niet mee ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Ole het volgende:
Ik ga volgend weekend voor het eerst carnaval vieren.
Wel in Duitsland, met Bier und Bratwurst
u gaat ?quote:
Ah gezellig !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik kom binnnen. Net even naar het voetbal gekeken in een ruimte waar geen PC staat
In Rijswijk was het ook Papadag, want mama was ziek. (ze is nog niet aan het werk) dus hij moest vrij nemenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:11 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wederom een papa dag
Hee zingende omaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Rijswijk was het ook Papadag, want mama was ziek. (ze is nog niet aan het werk) dus hij moest vrij nemen
Ging het goed
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef Ole het volgende:
Over een week of twee gaat Bluezz live zingen voor ons
Hey zwemmende papaquote:
Wat zal het zijn danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef Ole het volgende:
Over een week of twee gaat Bluezz live zingen voor ons
alles best in het Daalse ?quote:
hij brengt je nieuwe speakers voor je pc ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel net genoemd in P&W.
Hij komt het probleem oplossen hier
waar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Ole het volgende:
Ik ga volgend weekend voor het eerst carnaval vieren.
Wel in Duitsland, met Bier und Bratwurst
Volgens google earth bestaat dat inderdaad niet, ik ken wel een Wyler hier net over de grens, dat klinkt een beetje hetzelfdequote:Op woensdag 3 februari 2010 01:38 schreef Bos81 het volgende:
Wel in DUitsland volgens mij
Laat maar ik dacht dat ze het plaatsje WEL in duitsland bedoelde, maar dat zal wel niet bestaan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Het was een rechte straal. Zonder druppels op de bril.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Het was een rechte straal. Zonder druppels op de bril.
Nou ik vond het wel interessant om zijn kant eens te horen want hij heeft zich de laatste 2 jaar redelijk stil gehouden.quote:
Ik heb ook een voor mijn doen flinke wandeling gemaakt & boodschappen & schapen hier in het weiland gevoerd. Dan heb ik altijd zoveel fansquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef Ole het volgende:
Lekker zonnetje he!~
Zo eindelijk lekker op de fiets de stad in
De Bluezz fanclub:quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook een voor mijn doen flinke wandeling gemaakt & boodschappen & schapen hier in het weiland gevoerd. Dan heb ik altijd zoveel fans
Ze moesten eens weten dat je van schapenvlees houdt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook een voor mijn doen flinke wandeling gemaakt & boodschappen & schapen hier in het weiland gevoerd. Dan heb ik altijd zoveel fans
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef tong80 het volgende:
Ze moesten eens weten dat je van schapenvlees houdt.
Ik kijk. Mijn mening over haar wordt alleen maar bevestigd.quote:
Er is verder niks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk al honderd jaar niet meer naar Oprah, was dat mens zo zat, net als die Phil
Is het nog een beetje leuk, of kijken jullie uit verveling/gewoonte ?
Oeh gewetensvraag..quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk al honderd jaar niet meer naar Oprah, was dat mens zo zat, net als die Phil
Is het nog een beetje leuk, of kijken jullie uit verveling/gewoonte ?
Gemistquote:
was leuk jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
Dan de herhaling maar kijken. Dione was er ook
net terug uit het stadion zekerquote:
4 xquote:
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net terug uit het stadion zeker
Als ie maar van COen DIllensa record afblijftquote:
Hij schijnt een mooie schwalbe te hebben gemaakt, dadelijk even kijkenquote:
Coen Dillensea de Braziliaan ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ie maar van COen DIllensa record afblijft
Is zelfs van voor Golfer zijn tijd.quote:
omgquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij schijnt een mooie schwalbe te hebben gemaakt, dadelijk even kijken
het wordt de hele nacht herhaald op ned3, dus als je weer eens de slaap niet kan vattenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Dank voor de tip.
Ik vergeet sowieso altijd te kijken
Ik heb het Abe topic maar even gekicktquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:38 schreef Bjoro het volgende:
na de ster de hh van DWDD, dus ff kijken maar
"nooit geen"quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:46 schreef Bjoro het volgende:
Tong, jij hebt vast nog wel tips :
mijn vriend wilt geen sex met me????
als in "nooit geen" = ALTIJD ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"nooit geen"ik vind het altijd mooi als mensen dat gebruiken
ja, die OP van dat topicquote:
Dat ga ja vandaag net wel of net niet redden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:52 schreef rubbereend het volgende:
#18 rubbereend 99983ik ben er bijna
[..]
voor middernacht worden moeilijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ga ja vandaag net wel of net niet redden.
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb het Abe topic maar even gekickt
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]de 100.000ste komt natuurlijk hier
Dit is toch een honk waar veel van die bijna 100.000 posts geplaatst hebquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit is toch een honk waar veel van die bijna 100.000 posts geplaatst heb
nu stoppen zou prachtig zijn !quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:36 schreef rubbereend het volgende:
99999
Als dan maar een nieuw account aanmaaktquote:
quote:
Ik heb het overwogen, maar ik ben te gehecht aan dezequote:Op donderdag 4 februari 2010 00:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dan maar een nieuw account aanmaakt
heb je nog een voorkeur?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Feli Eend, maar heb je ook frisdrank? Ik drink geen bier nu
Hij is coolquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:43 schreef Bjoro het volgende:
Feli, ook leuk dat je Hools die 100.000e gunt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:46 schreef Bjoro het volgende:
en ik neem hem gewoon hoor (dat biertje) !
Vast oefenen voor komende weken
Dank uquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
er staat inmiddels genoegquote:
is dat met die chick of met die mannen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:04 schreef Bjoro het volgende:
Jongelui, ik ga ff lekker in m'n bedje nog naar Miami Ink kijken op Discovery (laatste weken een beetje gewoontje geworden en is best leuk ook !)
Tot laterz
Gefeliciteerd Rubberquote:
Zo hee, Finn doet het dus bijzonder goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Finn is gisteren weer naar het bureau geweest voor z'n 2e prikken (dat vond hij niet echt leuk)
Maar hij zit netjes aan de bovenlijn in de grafieken
7455 gram
66.5 cm
en dat voor 15 weken
Hij krijgt goed te etenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Finn is gisteren weer naar het bureau geweest voor z'n 2e prikken (dat vond hij niet echt leuk)
7455 gram
66.5 cm
en dat voor 15 weken
Ik heb Justin zijn groeiboekje even opgezocht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:50 schreef appelsientje het volgende:
7455 gram
66.5 cm
en dat voor 15 weken
Het bier van Bos zit daar dus achter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:46 schreef Bjoro het volgende:
en ik neem hem gewoon hoor (dat biertje) !
Vast oefenen voor komende weken
ik zag het op de FP jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het bier van Bos zit daar dus achter.
Volg het dit jaar niet want steeds is er voetbal op tv.quote:
Inderdaad, was weer leuk.quote:
waar was nu voetbal?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volg het dit jaar niet want steeds is er voetbal op tv.
wie denk je dat de mol is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Inderdaad, was weer leuk.
Voor volgende week ziet het er ook wel weer leuk uit
Nu was er idd geen voetbal maar andere weken wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was nu voetbal?
[..]
wie denk je dat de mol is?
Moeilijk deze keer, maar denk Erik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was nu voetbal?
[..]
wie denk je dat de mol is?
dat klopt en uitzendinggemist gaf toch ook problemen bij je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu was er idd geen voetbal maar andere weken wel.
En om halverwegen in te vallen is niks.
Sannequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moeilijk deze keer, maar denk Erik.
Jij dan?
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klopt en uitzendinggemist gaf toch ook problemen bij je?
Zou ook prima kunnen. Frits niet denk ik.quote:
Bovendien zou Sanne er dan tot het einde in zittenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zou ook prima kunnen. Frits niet denk ik.
En voor de rest kan iedereen wel, wat mij betreft
wat hij zegtquote:
Goed hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef Bos81 het volgende:
redelijk en met jou?
Met redelijk is Bossie momenteel tevreden denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goed hoor.
En dat redelijk van jou moet ook maar gauw weer goed worden
Dank voor de toelichting Tongquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met redelijk is Bossie momenteel tevreden denk ik.
Maar het gaat de goede kant op.
ach misschien gaat het wel gewoon goed. Het gaat in ieder geval stukken beter dan pakweg 1 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goed hoor.
En dat redelijk van jou moet ook maar gauw weer goed worden
maar je laat gewoon ruimte voor nog meer verbetering, bedoel je ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ach misschien gaat het wel gewoon goed. Het gaat in ieder geval stukken beter dan pakweg 1 jaar geleden.
Ik ben (Nog) te negatief, denk ik eerderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je laat gewoon ruimte voor nog meer verbetering, bedoel je ?
hahaha....kan gebeuren !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben (Nog) te negatief, denk ik eerder
Dat zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:18 schreef lookinforyou het volgende:
Maar in elk geval fijn dat er verbetering in zit
Ik schrik me rotquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:20 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het antwoord op de vraag in het kwistopic. Het zou de laatste post zijn, en dan moet je een nieuw topic openen. Die OP is veel te ingewikkeld voor me. Frustrerend.
Tot nu toe alleen groepen die ik vorig semester ook al had.quote:
Als ik het boek 'de songteksten van Blof' wil lenen kom ik wel een keertje naar je toequote:
En het hits album van Radiohead ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik het boek 'de songteksten van Blof' wil lenen kom ik wel een keertje naar je toe.
Ik heb hem besteld.quote:
Eerst Patty Brard en Marga van Praagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
Bijna X-factor. Ik ga het een keer volgen denk ik. Ik ben benieuwd
Hoe gaat het zonder FC Haarlem ?quote:
Telstar bestaat ook niet lang meer denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mistte toch wel Telstar - Haarlem afgelopen zondag
Tja, wat zal ik zeggen.....kreeg net een sms dat onze wedstrijd er ook uit ligt voor morgen.quote:
Zal minimaal nog vijf jaar duren. Telstar heeft meer bestaansrecht dan Haarlem. Nieuwe tribune biedt echt de mogelijkheid redelijk mee te kunnen in de jupiler league. Telstar heeft geen schulden iigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Telstar bestaat ook niet lang meer denk ik.
Boekhouden geboekstaafd gebruiken wij niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
Accounting en het interne systeem van Blommaert. Eerst hoor ik zo wel of we dat boek nog echt nodig hebben.
Daarnaast hebben we nog het boek boekhouden geboekstaafd 3.
He jakkesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Ik eet voorlopig geen mosselen meer![]()
Gistermiddag met moeite naar huis gekomen en vanaf dat moment in bed doorgebracht. Ik weet leukere dingen voor de vrijdagavond
Hij staat laatste manquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:35 schreef borisz het volgende:
Dat Justin er net zoveel in schiet als Suarez.
Het gaat nu gelukkig een stuk beter.quote:
Mijn vader heeft 15 jaar geen mosselen meer gegeten na zo'n ervaring. Tegenwoordig eet hij ze weer met bakken tegelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Ik eet voorlopig geen mosselen meer![]()
Gistermiddag met moeite naar huis gekomen en vanaf dat moment in bed doorgebracht. Ik weet leukere dingen voor de vrijdagavond
vanavond weer op oorlogspad dus ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Het gaat nu gelukkig een stuk beter.
Net wat droog wit brood gegeten. Lijkt goed te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |