Maar geen PLING meer steeds..quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Die muziekjes worden nu wel erg irritant.
Spam aanval op die naaiers!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Even een mailtje naar jeugdzorg sturen
Daar lijkt het wel op jaquote:
Wel eenzijdig beeld volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is wel heel dubieus aan het worden hoor..
Kloptquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt nu wel een begrafenis.
Het is al 3x onderzochtquote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Tijd om die Jeugdzorg eens flink te onderzoeken.
Hopen dat dat gaat gebeuren naar aanleiding van dit programmaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Precies Kamervragen!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Hart van NL kijk ik nooit, piet is een beetje hatelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Hart van NL, Piet en dan door met Reportage.
Ik moet er morgen wel om 8 uur uit, best vroeg voor mijn doen
Je wil reportage toch niet missenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
ja.. en nog een passende HBO opleiding ook he..quote:
Na DAS gaan we samen slapenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah joh blijf toch gezelligquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hart van NL kijk ik nooit, piet is een beetje hatelijk.
Reportage ken ik al
Ga niet wegquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hart van NL kijk ik nooit, piet is een beetje hatelijk.
Reportage ken ik al
moet je wel een passend vlot kapsel nemen he..quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
Whoohoo
Je hebt 6 van de 8 vragen correct beantwoord.IK KAN DAS JURIST WORDEN!! Die andere 2 lees ik wel van de autocue
Precies, af en toe een rapportje schrijven wat nergens over gaat en voor de rest alle vrije tijd van de wereldquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik doe ook HBO. Nu word ik ook maar voogd denk
Ik ben net bij de kapper geweestquote:Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
moet je wel een passend vlot kapsel nemen he..
Copy-pastequote:Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Precies, af en toe een rapportje schrijven wat nergens over gaat en voor de rest alle vrije tijd van de wereld
datebegeleider, heel goed!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil wel datebegeleider zijn als jullie niet durven
Ik durf wel, weet alleen niet of Maraca durftquote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |