Als ze nu nog enige reden had voor dat denigrerende toontjequote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Disana het volgende:
Ik vond haar ook behoorlijk neerbuigend. Allebei eigenlijk, en er hing een beetje een anti-chat sfeertje.
Volgens Toverheks zou de Ontbijtshow die nu SV Actueel heet toch nog doorgaan na dit interview al is gisteren gezegd dat het er vandaag niet zou zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Marrije het volgende:
Ik wil graag wat enthousiaster worden over SV, maar elke keer als ik een poging waag word ik afgescheept met stomme muziek. Als ik muziek wil luisteren zet ik de radio wel aan.
Maar er schijnt iets van een programma te zijn? Hoe laat kan ik de stream weer aanslingeren?
Ja he, ik krijg steeds meer een raar beeld bij die Liesbeth, vind haar ook steeds meer onsympatieker overkomen, zal wel aan mij legge maar nee, denk dat ze beetje kapsones krijgt. Jammer.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond haar ook behoorlijk neerbuigend. Allebei eigenlijk, en er hing een beetje een anti-chat sfeertje.
Ze is een onmisbare duizendpoot!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze nu nog enige reden had voor dat denigrerende toontje.
Dank je. En als er geen geplande show is dan krijgen we standaard muziek te horen?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Toverheks zou de Ontbijtshow die nu SV Actueel heet toch nog doorgaan na dit interview al is gisteren gezegd dat het er vandaag niet zou zijn.
Welkom in de wondere wereld van SV
Moet ik me opeens aanmelden bij youtube?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef peeet1 het volgende:
vl ontbijtshow
http://www.youtube.com/watch_private?v=krOjIOmpeOc&sharing_token=EsXcz5M_dsLLcIxAuk_sgA
Als ik hier zo een beetje mee lees dan hebben de meesten daar last van die daar rondlopenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, ik krijg steeds meer een raar beeld bij die Liesbeth, vind haar ook steeds meer onsympatieker overkomen, zal wel aan mij legge maar nee, denk dat ze beetje kapsones krijgt. Jammer.
Nee dat ligt niet aan jou. Toen ik ze gisteren samen hoorde praten over de kijkers en de chat merkte ik ook dat ik ze wat minder aardig begon te vinden. Ze doen het zelf niet goed en dat wordt afgewenteld op de 'ontevreden streamers'.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, ik krijg steeds meer een raar beeld bij die Liesbeth, vind haar ook steeds meer onsympatieker overkomen, zal wel aan mij legge maar nee, denk dat ze beetje kapsones krijgt. Jammer.
Gaat nog lachen worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet doen, want ik krijg aangemeld en wel ook een invalid iets bij die link.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Marrije het volgende:
Moet ik me opeens aanmelden bij youtube?
Wel vaak ja. Vooral als Johan er niet is, dan doet men waar men zin in heeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je. En als er geen geplande show is dan krijgen we standaard muziek te horen?
Dank je.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet doen, want ik krijg aangemeld en wel ook een invalid iets bij die link.
En straks kijkt er dus helemaal niemand meer als ze zo lelijk blijven doen. Wat grappig is, want dan zijn ze wél van het gezeik afquote:Op maandag 1 februari 2010 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou. Toen ik ze gisteren samen hoorde praten over de kijkers en de chat merkte ik ook dat ik ze wat minder aardig begon te vinden. Ze doen het zelf niet goed en dat wordt afgewenteld op de 'ontevreden streamers'.
Ze hebben echt wel door dat er een stel streamverslaafden koste wat kost blijft kijken. Er werd ook semi-verbaasd opgemerkt dat er 's nachts mensen op de chat zitten.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En straks kijkt er dus helemaal niemand meer als ze zo lelijk blijven doen. Wat grappig is, want dan zijn ze wél van het gezeik af
Oh nou dan ben ik bang dat het met mijn 'voorgenomen enthousiasme' is afgelopen. Tenzij er de hele dag programma's zijn? Maar gemakshalve neem ik aan van niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel vaak ja. Vooral als Johan er niet is, dan doet men waar men zin in heeft.
Ze hebben gewoon schijt aan Johan, terwijl hij juist steeds gezegt had dat de zenders aan moesten blijven, ze zetten ook express de camara op andere stand dat we lege bar met een paar zielige tulpen te zien krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel vaak ja. Vooral als Johan er niet is, dan doet men waar men zin in heeft.
Ja, nee, die is inderdaad zelf WEL van het op tijd zijn voor "uitzendingen"quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon schijt aan Johan,
Je moet met de juiste instelling kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou dan ben ik bang dat het met mijn 'voorgenomen enthousiasme' is afgelopen. Tenzij er de hele dag programma's zijn? Maar gemakshalve neem ik aan van niet.
Dan ben ik toch niet zo streamverslaafd als ik dachtquote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet met de juiste instelling kijkenDit is kneuzentelevisie die niet beter gaat worden zolang ze niet beseffen dat ze kundige en creatieve mensen nodig hebben.
Als je bij Heidi kijkt heb je de chat ernaast en dan lees je gauw genoeg wanneer het geluid aan gaatquote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet zo streamverslaafd als ik dacht![]()
Ik wil best stomme streams kijken, maar géén verkapte radio luisteren
Eigenlijk wisten we dat toch al lang dat 24uur p/d tv maken vanuit je kelder nooit kan lukken.. of je moetquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou dan ben ik bang dat het met mijn 'voorgenomen enthousiasme' is afgelopen. Tenzij er de hele dag programma's zijn? Maar gemakshalve neem ik aan van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |