allemaal Jaapiooootjesquote:Op maandag 1 februari 2010 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn zelf begonnen met onhaalbare doelstellingen die ze wel even zouden gaan waarmaken. Daar krijgen ze kritiek op en daar gaan ze niet zo goed mee om.
heb leukere caps maar ik staak ffquote:Op maandag 1 februari 2010 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Het statief is er nog, maar Liesbeth heeft het strand kwijtgemaakt
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk naar bed maar ik kan me niet losmaken van m'n scherm met zulke spannende beelden.
quote:Morgen is er geen Ontbijt-tv en het krijgt een andere naam: SV Actueel.
Het programma is er niet, maar er is wel een andere naam. Briljant weer.quote:Morgen is er geen Ontbijt-tv en het krijgt een andere naam: SV Actueel.
Een reden voor het uitblijven werd niet gegeven. En de naam is door Liesbeth bedacht tijdens een brainstormsessie met Alsido.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het programma is er niet, maar er is wel een andere naam. Briljant weer.
Een brainstormsessie die zo'n creatieve naam oplevert, daar zullen wel wat uurtjes in hebben gezeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef Disana het volgende:
Een reden voor het uitblijven werd niet gegeven. En de naam is door Liesbeth bedacht tijdens een brainstormsessie met Alsido.
Het is wat jij schrijft, ze hebben geen kundigere mensen om zich heen dus ze beginnen een beetje kapsones te krijgen en te denken dat ze het goed doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een brainstormsessie die zo'n creatieve naam oplevert, daar zullen wel wat uurtjes in hebben gezeten.
Damn. En dat gewoon zelf echt geloven, hè?
Nou, alles beter dan het Z-Artiesten gehalte die steeds gedraaid wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef Marrije het volgende:
Ik heb de streams aangeslingerd. Vreselijke muziek. Uit maar weer.
Dat ze dan ook bezig zijn met richtlijnen voor de 'vrijwilligers', ook al zo lachwekkend. Alles was klaar, voor de tsunami, maar men begint from scratch ... zonder ook maar een nagel kennis te hebben om mee te krabben.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Het is wat jij schrijft, ze hebben geen kundigere mensen om zich heen dus ze beginnen een beetje kapsones te krijgen en te denken dat ze het goed doen.
zo ging het ook vanmorgen bij het ontbijtshow bij nederland 1quote:Op maandag 1 februari 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Ontbijtsjow is een beetje verlaat, er is iemand die Johan een intervieuw afneemt, nu klinkt er keiharde muziek van Krezip door mijn boxjes.
Rietsie Bie, Rietsie Ba, Rietsie Bagger.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, alles beter dan het Z-Artiesten gehalte die steeds gedraaid wordt.werd er op het laast wel erg nerveus van, van alle plaatselijke artiesten die voorbij kwamen met hun hoeppapagetoetermuziek.
Ik heb daar met verbazing naar zitten kijken. De lamme die de blinde helpt en dan samen het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze dan ook bezig zijn met richtlijnen voor de 'vrijwilligers', ook al zo lachwekkend. Alles was klaar, voor de tsunami, maar men begint from scratch ... zonder ook maar een nagel kennis te hebben om mee te krabben.
Surrealisme ten top.
hahaha, zal de vraag, *Kan je ook elke avond eens een voedzame warme maaltijd op de bar zetten hier* daar hebben ze volgens mij veel meer aan, want er wordt volgens mij weinig voedszaam gegeten, ik zag Hans gisteravond een patatje naar binnenschuiven, die man at of zijn leven ervan afhing.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het scollicitatiegesprek..
Vraag 1, kun je goed omgaan met teleurstellingen?
[ link | afbeelding ]
Ik vond haar ook behoorlijk neerbuigend. Allebei eigenlijk, en er hing een beetje een anti-chat sfeertje.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef Toverheks het volgende:
Liesbeth doet erg neerbuigend over het *chatplubliek* ook dat er geen perfekt Nederlands geschreven kan worden, soms kon ze de zin niet lezen of ze begreep niet wat er bedoelt werd.
Denk dat Liesbeth niet snapt dat als je chat je korte antwoorden geeft op een ander en dat je het gewoon moet volgen om een beetje te weten waar het over gaat.
Zelf zei ze gisterenavond, zij zat ook wel eens ergens te chatten maar dan zocht ze de leukste chatkamer op (zoiets) maar waar ze zat te chatten vertelde ze volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |