Johan kwam binnen en zei dat hij laat was.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:24 schreef Disana het volgende:
Je zag met eigen ogen dat Liesbeth aan haar zender zat en je hoorde dat het geluid toen weg was. Maar 'Hans wat was dat nou, het geluid was ineens weg'. En Hans 'ja dan is de batterij leeg'.
Ja dat zag ik allemaal ook. Maar daarnet zette ze haar zender weer uit, en toen zei ze dat. Dus waarom doen alsof je van niets weet.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Johan kwam binnen en zei dat hij laat was.
lang onder weg was jij zei liesbeth, ging alles goed?
Johan gebaart dat het geluid weg moet dan kan hij vertellen.
Liebeth klikt zender uit nadat Hans er op wijst de zender uit te zetten.
Johan vertelt
Klaar en geluid kan weer aan ..
Net op het moment dat Hansie ging vertellen wat hij en Alsido zo gaan doen. Johan gaat daar ook aan meedoen en er is volgens mij sprake van voorpret. Vervolgens zet ze hem weer aan en komt dat lulverhaal.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:24 schreef Disana het volgende:
Je zag met eigen ogen dat Liesbeth aan haar zender zat en je hoorde dat het geluid toen weg was. Maar 'Hans wat was dat nou, het geluid was ineens weg'. En Hans 'ja dan is de batterij leeg'.
Had ik het dus goed begrepen: we worden als debielen behandeld.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net op het moment dat Hansie ging vertellen wat hij en Alsido zo gaan doen. Johan gaat daar ook aan meedoen en er is volgens mij sprake van voorpret. Vervolgens zet ze hem weer aan en komt dat lulverhaal.
Liesbeth goochelt weer met cijfers. Het aantal mensen die je als chatter en viewer bij de stream ziet staan is volgens haar slechts 10 procent van de kijkers. Ik geloof dat niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:28 schreef Disana het volgende:
Meer dan 17.000 Google vermeldingen van Studio Vlemmix?
Door domme mensen. Het moet niet veel gekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik het dus goed begrepen: we worden als debielen behandeld.
Ik geloof dat ook niet. Maar het was Johan die het over Google had. Ze draaien zichzelf echt een rad voor ogen.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth goochelt weer met cijfers. Het aantal mensen die je als chatter en viewer bij de stream ziet staan is volgens haar slechts 10 procent van de kijkers. Ik geloof dat niet.
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Door domme mensen. Het moet niet veel gekker
Ze zijn zelf begonnen met onhaalbare doelstellingen die ze wel even zouden gaan waarmaken. Daar krijgen ze kritiek op en daar gaan ze niet zo goed mee om.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha.
Hoe meer ik ze hoor, hoe minder aardig ik ze ga vinden eigenlijk. Het is gewoon niet aardig zo met je publiek om te gaan.
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:35 schreef Disana het volgende:
Wat emailvraagjes van Alsido zijn verkeerd geïnterpreteerd. Als hij net zo schrijft als hij praat is dat niet raar.
Klopt, en nu zit er een zweem van streamertje pesten in.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn zelf begonnen met onhaalbare doelstellingen die ze wel even zouden gaan waarmaken. Daar krijgen ze kritiek op en daar gaan ze niet zo goed mee om.
Ze zullen wel denken dat de aanval de beste verdediging is. Nou, in dit geval niet. We zitten met onze neus boven op jullie falen, You can't fool us!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, en nu zit er een zweem van streamertje pesten in.
En miscommunicatie was ook even nadenken.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken dat de aanval de beste verdediging is. Nou, in dit geval niet. We zitten met onze neus boven op jullie falen, You can't fool us!
Alsido weet niet hoe hij misschien moet schrijven.
Ik ook, slaap lekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook naar bed. Ik wacht het testje niet af.
Trusten
allemaal Jaapiooootjesquote:Op maandag 1 februari 2010 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn zelf begonnen met onhaalbare doelstellingen die ze wel even zouden gaan waarmaken. Daar krijgen ze kritiek op en daar gaan ze niet zo goed mee om.
heb leukere caps maar ik staak ffquote:Op maandag 1 februari 2010 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Het statief is er nog, maar Liesbeth heeft het strand kwijtgemaakt
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk naar bed maar ik kan me niet losmaken van m'n scherm met zulke spannende beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |